Bölüm 94
Havanın güzelliği bi yanaydı.. Nefise'nin Muzaffer'i mangal yaparken izlediği halinin güzelliği bi yana.. Muzaffer mangalı yellerken, Perihan ile Nefise yanyana oturmuşlardı.. Nefise'nin ayakta durmasına ne Perihan ne Muzaffer izin vermemişti..
P:şşşş.. Nefise.. kızım..
Nefise yüzündeki aptalca gülümsemesiyle Perihan'a döner.. şapşal şapşal bakar..
N:ee..efendim abla..
Perihan gülümseyerek..
P:çok mu özledin de gözlerini alamıyorsun..Nefise gözleri ışıl ışıl kafa sallar..
N:anlatamayacağım kadar çok.. ben ona dair her şeyi o kadar çok özledim ki abla..P:çok seviyor seni.. gözlerinden belli..
Nefise hayran hayran Muzaffer'e baktıktan sonra, tekrar Perihan'a döner..
N:hiç vazgeçmedi.. hiç.. öyle güzel sevdi ki beni, ben onun beni sevmesini bile ayrı sevdim abla.. biz hiç ayrılamadık.. ayrıyken bile birlikteydik.. sevgisi sayesinde..
Perihan imalı şekilde gülerek karnına bakar..
P:belli canım orası..Nefise utanır..
N:ya ablaa..Perihan saçlarını okşar..
P:ne utanıyorsun kızım.. bu küçük de siz ayrıyken olmadı mı? Hem de sen öfkeler saçarken.. affetmemler havada uçuşurken..Nefise başını eğer..
N:abla.. yani.. şey.. oldu işte..P:e kızım yani.. onaylıyorum ben de.. ayrıyken daha çok bir aradasınız maşAllah..
Nefise bakışlarını kaçırır..
N:napim.. çok seviyorum..P:valla sev.. sevin.. de.. yani noldu da bu hale geldiniz şaşılacak şey doğrusu..
Nefise bakışlarını kaçırır..
N:oldu işte abla.. sorma.. utanıyorum işte sorma..Perihan kahkaha atar..
P:safım benim.. utanıyormuş..Muzaffer Perihan'ın kahkahasından sonra dönüp onlara bakar.. Nefise de "ablaaa" diyerek dürtükler.. Muzaffer yanlarına gelip, göz kırpar..
M:hayırdır hanımlar.. ben duman altında, siz burda neşe içerisinde..
P:yok bişiy oğlum sizin ufaklığı konuşuyorduk..
Muzaffer'in de yüzü değişir yutkunur.. Nefise daha da utanır..
N:abla Allah'ın adını verdim ya..
P:tamam tamam demedim bir şey.. ben bi telefonuma bakayım..
Perihan ayaklanırken, Nefise de Muzaffer de başka taraflarda gezdiriyorlardı bakışlarını.. Perihan hallerine güle güle içeri girer.. Muzaffer Nefise'ye döner..
M:canım? Neyini konuşuyordunuz..
Nefise zaten dolmuştu..
N:'ayrıyken nasıl oldu bu çocuk'a geldi laf.. ufff.. çocuklar da aynısını söylicek..Muzaffer çapkınca sırıtır..
M:Nefiseee..Nefise aklında çocuklar..
N:hı?M:neden izin verdin o gece?
Nefise hemen başını Muzaffer'e döndürür.. yutkunur.. Muzaffer çok güzel bakıyordu.. Nefise derin bir nefes alır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!