İki Gün Sonra..
Muzaffer'le Nefise bahçede oturmuş sohbete diyorlardır.. Muzaffer'in telefonu çalar.. Laledir arayan.. Muzaffer'in yüzü değişir.. Nefiseye bakar.. bakışlarını kaçırır..
N:canım açsana..
Muzaffer Nefise anlamasın diye mecburen açar..
M:efendim
L:Muzaffer..Muzaffer Nefise'ye bakar.. yutkunur.. Gözlerini kaçırır
M:yok.. yanlış numara..Lale panik halde..
L:ama Muzaffer bak..Muzaffer sahteden gülümser..
M:önemli değil.. iyi günler..Telefonu kapatır.. Derin bir nefes alır.. Nefise garipçe bakar.. Muzaffer'in renginin değiştiğini fark eder..
N:kimdi
Muzaffer gözlerini kaçıra kaçıra..
M:duymadın mı hayatım.. yanlış numara..Nefise garip garip bakmaya devam eder..
N:rengin değişti..Muzaffer gülümsemeye çalışır..
M:bu hamilelik yaramadı sana
N:ne alakası var..Muzaffer gülerek..
M:alt tarafı yanlış numara bitanem ne bu kuruntu..Nefise sinirlenir..
N:ay tamam demedim bir şey
M:hah bir de sinirlendi..Nefise ters ters bakar..
M:NefiseeeN:içeri geçelim üşüdüm ben..
Muzaffer Nefise'ye sarılır.. Kollarını okşar.. Aşkla bakar..
M:sen üşüme.. soğumasın tenin.. titremesin sesin..Nefise'nin yüzü değişir.. Aşkla Muzaffer'e bakar.. Gözlerinin içi güler..
M:sesinden öpmek istiyorum.. yüreğime serçeler bırakan sesinden..
Nefise Muzaffer'in yüzünü okşar..
N:öyle güzel seviyorsun ki.. insan ne kızabiliyor ne küsebiliyor..Muzaffer'in bakışları değişir.. Gözleri parlar..
M:küsme.. kızma.. yeterince küs kaldık zaten..Nefise başını göğsüne yaslar.. Muzaffer sıkıca sarmalar..
M:üşümesin karım.. üşümesin oğlum..Gülerek içeri geçerler.. Aradan bir hafta daha geçer.. Lale Muzaffer'i aramaya hep devam etmiştir.. Nefise ara ara şahit oluyordur.. Muzaffer geçiştiriyordur sürekli.. Nefise de anlam veremiyordur..
Muzaffer şirkettedir.. Saat 8'e geliyordur.. Onur'u eve gönderir.. Kendi çalışmaya devam eder.. Nefise arar.. Muzaffer gülümser..
M:canııııım
N:nerdesin sen niye gelmedin.. bak Onur geldi sen yoksun..M:Onur yorulmuştu.. kıyamadım.. bitirir bitirmez gelicem.. sen nasılsın iyi misin..
Nefise inceden özleyen sitemkar..
N:değilim.. ya kocam yok yanımda.. çocuklarla yemek yedik.. sofrada sen yoktu..Muzaffer geriye yaslanıp gülümser..
M:çok mu belli oluyordu..Nefise sinirlenir..
N:Muzaffer! Nerden çıktı bu gece çalışmaları.. kaçtır yapıyorsun.. bak hiç hoşlanmıyorum bu durumdan..M:çok bir şey kalmadı bitanem
N:yorma kendini.. hadi kapatayım da çabuk bitir hemen gel..M:tamam hayatım..
Gülümseyerek kapatır telefonunu.. dosyalara bakmaya devam eder.. Yorulmuştur da.. Aradan yarım saat geçer.. Telefon çalar.. Gülümseyerek telefona bakar.. Sonra yüzü değişir.. Sessize alır.. Tekrar tekrar çalar.. Muzaffer sinirlenir.. Açar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!