Havada Aşk Kokusu 💕

2.1K 61 106
                                    

Bölüm ~ 55

Muzaffer'le Nefise'nin ilk gecesinin sabahıydı.. Nefise banyodaydı.. Banyosunu yapar.. Dolaplara bakar.. Bornoz göremez.. Küçük bir havluyu alır.. Saçlarına dolar.. Başka bir havluyu da alır.. Göğsünden dizinin üzerine kadar geliyordu havlu.. Onu da dolar kendine.. ama rahat edemiyordu.. yok yok Muzaffer'den yardım istemeliydi..

Kapıyı sakince açar.. Muzaffer odadaki çamaşırları toplamış, yatağa uzanır vaziyette oturmuş, ayaklarını üst üste atıp uzatmış, Nefise'nin süt banyosundan çıkmasını bekliyordu.. keyifli ve Nefise'yi hemen görmek için girdiği sabırsız hali barizdi..

Nefise kapıyı yavaşça utana sıkıla açar.. Başını açtığı kapı boşluğundan uzatır.. Bedeni içerdedir. Muzaffer kaşlarını çatar.. şaşırır garip garip bakar.. başını sağa yatırıp tekrar bakar.. anlamaya çalışır.. ama yok anlayamaz..

Nefise çekinerek.. çocuk gibi
N:Muzaffeerrr

Muzaffer dudaklarını büzerek, kalkıp banyonun kapısına gelir.. başını eğip Nefise'ye bakar.. bıyık altından da gülüyordu..

M:napıyorsun sen orda öyle

Nefise kapının arkasına iyice saklanır.. çocuk gibi tatlıydı şu an.. Muzaffer'in de tatlı düşkünlüğünü bilenler bilirdi.. 🙊

N:ya burda bornoz yok.. Kıyafetlerim de diğer odada vardı biliyorsun..

Muzaffer hala anlamaz..
M:eee
Nefise dudağını ısırır..
N:bana bornoz getirir misin

Muzaffer elini bıyığına götürür.. sıvazlar.. bıyık altı yandan yandan gülümser.. çapkınca
M:üstünde yok mu bir şey şimdi

Nefise utanır.. gözlerini devirerek..
N:yok var.. var da çok kısa.. ne olur getirsen.. ha aşkım

Muzaffer ellerini cebine koyar.. aşkım diyişine ayrı, Nefise'nin haline ayrı gülümser..
M:çık işte öyle.. var madem bir şey
N:ya Muzaffer lütfeeen

Sadece kafası görünüyordu.. Muzaffer şu an ki şapşal haline güler.. başını eğer..

M:la havle.. tamam.. tamam geliyorum şimdi

Nefise gülümser, kapıyı kapatır.. Üzerine bakar.. Havlu dizinin çok üstündeydi.. daha da utanır..

Muzaffer biraz sonra gelir.. Kapıyı tıklar.. Nefise çekinerek açar, tekrar kafasını uzatır.. Muzaffer gülerek bakar.. Nefise elini uzatır vermesi için..
N:teşekkür ederim

Muzaffer kaşlarını çatar.. bornozu sıkı sıkı tutar.. hafif de geri çeker..
M:kuru kuru teşekkür mü olur
N:Muzaffer sırası mı şimdi

Muzaffer inatçı.. kafasını iki yana sallar..
M:öpersen veririm

Nefise gözlerini belertir..
N:Muzaffer
M:vermem

Nefise kararlı olduğunu anlayınca mecburen kabul eder.. dudağını ısırır..
N:ya.. iyi tamam.. yaklaş hadi

Muzaffer güler.. Yaklaşır.. Nefise kapının arkasından yavaşça Muzaffer'i öper.. Muzaffer de karşılık verir.. Sonra hızla kapıyı açar.. Nefise'yi belinden sarar.. Öpmeye devam eder..

Nefise öylece kalır.. Elleri havludadır.. göğsünden düşmesin diye sıkıca tutuyordur.. Muzaffer uzun uzun öper.. Sonra yavaşça bırakır. Nefise ters ters bakar.. Üzerini çekiştirir..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin