Bölüm ~ 67
Sabah olmuştu.. Nefise yatakta öylece uyuyordu.. Muzaffer erkenden uyanmış huzurla onu izliyordu..
Nefise saçları dalgalanmış şekilde başını yastığa gömmüştür.. Muzaffer uzun uzun izler.. aşkla.. hayran hayran.. Nefise yavaşça gözlerini açar.. açar açmaz da Muzaffer'in aşkla bakan gözleriyle karşılaşır.. Gülümserler..
N:Muzafferrr
Hafif gülümseyerek..
M:günaydın hayatımNefise hafif doğrulur.. Otururlar..
N:sen ne zaman uyandınMuzaffer hesap yapar gibi..
M:oluyor iki saat kadar..Nefise şaşırır.. gözlerini açarak..
N:iki saat?!Muzaffer gülümseyerek kafa sallar.. Nefise şaşkın şaşkın..
N:napıyorsun iki saattirMuzaffer aşkla..
M:karımı izliyorumNefise'nin bakışları değişir.. aşkla bakar..
N:ya Muzaffer
M:ne Muzaffer.. ben karımı izlemeye öpmeye doyamıyorum.. Nefise ben sana doyamıyorum.. ya insan yanındayken özler mi ben özlüyorum.. çok özlüyorum..Nefise gülümser..
N:özler tabii.. ben seni göremediğim her an özlüyorum..Muzaffer bak sen dercesine sırıtır..
M:yaaaN:çok seviyorum napayım.. ben senin kollarında başlamayan günü yaşanmış saymıyorum..
Muzaffer gülerek..
M:kollarımda uyanmadığın gün mü var..Nefise tripkar..
N:var tabii.. kaç kez toplantı var diye erkenden çıktın.. bi uyandım yanımda yoksunMuzaffer daha da güler..
M:ee toplantı vardı napabilirim..Nefise'nin içinde kalmış tabi..
N:bak o zaman söylemedim şimdi söylüyorum.. benden önce uyanıp, benden önce çıkacaksan.. önce beni uyandırcaksın, beni sevdiğini söyleyeceksin..Muzaffer gülümseyerek dinler
M:eeeNefise omuz silker..
N:öpüceksin deMuzaffer kaşlarını kaldırır..
M:en çok bu kısmını sevdimKarşılıklı gülerler.. Muzaffer yaklaşır öpecekken Nefise elini Muzafferin ağzına koyar.. Muzaffer şaşkın şaşkın..
M:ne şimdi bu..
Nefise öğretmen edasında..
N:sıralamayı bozma..Muzaffer hee dercesine sırıtır..
M:heee.. seni seviyorum.. seni çok seviyorum... oldu muDaha da gülerler.. Nefise kafa sallar..
M:şimdi öpebilir miyim karımı
N:hıhımmm..Muzaffer yavaşça yaklaşır.. bir elini Nefise'nin boynuna koyar.. kendine çeker, öpmeye başlar.. Nefise de anında karşılık vererek öper.. Bir süre sonra ayrılırlar.. Muzaffer göz kırpar..
M:doyamıyorum.. doyamıyorum..
Nefise güler.. Muzaffer'in dudağını siler..
N:hadi hadi.. kahvaltımızı yapalım da çıkalım..Muzaffer Nefise'nin elini öper..
M:aa haklısın daha çocuklara söylicez..Nefise öylece kalır.. bakışları değişir.. yutkunur.. Muzaffer garip garip bakar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!