İki Alyans

1K 44 95
                                    

Bölüm ~ 71

2 gün sonra...

Muzaffer bilinçsizse yaptığı hatadan sonra görünmemişti ortalıkta.. iki gündür yoktu.. nerdeydi napıyordu kimse bilmiyordu.. Sadece Onur'a mesaj atmıştı "idare et" diye..

Nefise de ruh gibiydi.. o günün etkisinden çıkamamıştı iki gün boyunca.. gözünü her kapattığında Muzaffer'in deli gibi öpmesi geliyordu gözünün önüne.. hoş kapatmasa da aynı vaziyetteydi, orası ayrı..

Hem Muzaffer'i merak ediyor, hem de yaptığı hata üstüne hatalar yüzünden umrumda değil diye düşünüyordu..

Ailecek kahvaltıdaydılar.. herkes iki gündür Muzaffer'i görmemenin verdiği merak ve huzursuzluk içindeydi.. nerdeydi bu adam.. çıldıracaklardı, ne oluyordu?

Mert'le Aysun okula gitmişti.. diğerleri kahvaltısına devam ederken, Muzafer gelir.. Muzaffer'i mahvolmuş halde gören herkes, Nefise dışında, herkes ayağa kalkar..

Nefise onu görünce sinirlenir.. dişlerini sıkarak, başını eğer.. fark etmemişti ya da kabullenmemişti ama Muzaffer'i görünce rahatlamıştı.. iki gün boyunca aklından geçenler, Müge Anlı'nın bile çözemeyeceği kadar karmaşık ve tehlikeliydi.. öyle ya Muzaffer kendine bir şeyler dahi yapmış olabilirdi..

Nefise bu düşüncelerden kurtulur, çocuklar var diye de sinirlerine hakim olmaya çalışır.. herkes şaşkın şaşkın Muzaffer'e bakarken,

O:abi?

E:Muzaffer abi nerdesin kaç gündür sen?

Muzaffer sadece bakıyordu.. nefesini burda tüketmek mi istemiyordu ya da ne diyeceğini mi bilemiyordu orası muammaydı.. ama önceliği hep olduğu gibi Nefise'ydi..

Nefise daha fazla dayanamadığı için ayağa kalkar.. Herkes bu sefer odak noktasını Nefise'ye çevirir.. Nefise bakışlarını kaçırarak..

N:afiyet olsun..

Yarım ağız söylediği afiyet olsundan sonra arkasını döner.. Muzaffer cesaretini toplayıp arkasından seslenir..

M:biraz konuşabilir miyiz?

Nefise durur hala sırtı dönüktü.. sesini duyması bile mahvetmişti onu.. ne hissediyordu onu da bilmiyordu.. bütün bunlara rağmen yine çocuklar var diye tepki gösteremez.. Çocuklar da zaten hala şaşkın şaşkın izliyorlardı..

Cemre sonunda patlar..
C:neler oluyo ya..

Emre de dayanamamıştı..
E:ya ne oluyor..

Muzaffer kararlı bir şekilde kafa sallayarak..
M:öğreneceksiniz oğlum öğrenceksiniz..

Nefise usulca döner, Muzaffer'e bakar.. Zeynep'le Onur birbirine gerginlerdi.. olanları da olacakları da biliyorları.. tabi ki Muzaffer'in son hatası dahil olmamak üzere..

Nefise tamam anlamında soğuk bir şekilde kafa sallar.. Nefise önde Muzaffer arkada çalışma odasına ilerlerler.. Nefise oturup karşıya bakar.. Muzaffer de yavaşça çekinerek yanına oturur..

Muzaffer Nefise'ye bakamıyordu.. içi sıkılmış, yüreği darlanmıştı.. çok şey yaşamışlardı ama bu sefer ki başkaydı.. Başı önde, öylece parmağındaki alyansıyla oynuyordu..

Nefise daha fazla dayanamaz..
N:seni dinliyorum..

Muzaffer başı önde olduğu için Nefise'nin bileklerini görür, morarmıştı.. Tutuşu gelir gözünün önüne.. gözlerini pişmanlıkla kapatır.. utanıyordu.. her adam gibi kadınına zarar verdiği ve istemediği bir şeyi yaptğı için utanıyordu.. yutkunarak..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin