Bölüm ~ 61
Herkes salondaydı.. Malumunuz odur ki Muzaffer Kemal'i görünce deliye dönmüştü.. e vakti de gelmişti artık söylemenin.. Muzaffer'in hareketleri Emre'yi deliye dönmüştü.. Emre elleri belinde Muzaffer'e bakar..
E:söyle ne söyleyeceksen
Muzaffer gayet rahat..
M:annenle benNefise panik.. sözünü keser..
N:Muzaffer lütfenMuzaffer Nefise'ye bakar.. kafasını sallar.. dönüşü yoktu artık..
M:annenle biz boşanmadıkNefise bezmişcesine gözlerini kapatır.. Emre neye uğradığını şaşırır.. herkes öylece Emre'ye bakar..
E:ne! Ne diyorsun sen
Muzaffer sakince devam eder..
M:anneni seviyorum.. Annen de beni seviyor..Emre sesini yükseltir.. sinirden titriyordu..
E:yalan! Yalan söylüyorsun anne ne diyor bu adam ne!Z:Emre bağırma çocuklar korkuyor..
Muzaffer hala sakin..
M:duydun işte.. Ben anneni çok seviyorum annen de beniHerkes birbirine bakar..
E:anneee
M:ne anne ne.. Anla artık.. Vazgeçemiyoruz biz birbirimizden anla artık Emre..E:olmaz olamaz..
M:oldu kabul et artıkE:etmem.. Edemem olmaz hayır..
Z:Emre yeter..
C:gör artık kabullen..Emre şaşkın şaşkın herkese bakar..
E:na.. nasıl ya.. Siz biliyor muydunuzZeynep bastıra bastıra..
Z:evet biliyorduk!!
C:ve artık annemize karışma Emre ne olur karışmaNefise hiç bir şey dememişti.. kalmıştı öylece.. biliyordu konuşursa oğlunu kaydedecekti.. Emre Muzaffer'e bağırmaya başlar..
E:gene kandırdın annemi..
Muzaffer de sesini yükseltir..
M:biz birbirimizi seviyoruz anla yahu anla!
E:istemiyorum seni istemiyorum!Muzaffer rahat rahat.. bağıra bağıra..
M:isticeksin.. seçeneğin yok isticeksinE:hayır diye bağırır..
Nefise daha fazla dayanamaz.. bağırır..
N:yeter! Yeter yoruldum.. YeterHerkes susar.. Nefise'ye bakar.. Nefise burnunu çeke çeke..
N:yete.. Yoruldum.. Aranızda kalmaktan yoruldum.. Kaybetme korkusundan yoruldum..Muzaffer üzülür.. başını hafif yatırıp gözleri dolu dolu bakar.. Emre sakinleşir..
E:anneeee
N:bıktım.. olmuyor ya olmuyor
M:NefiiiiseeN:anlayın artık.. Ya biri de beni düşünsün.. Beni görsün yeter.. Emre ben seni çok seviyorum.. Sırf sen istemiyorsun diye aylarca Muzaffer'den ayrı kaldım.. Ama yeter artık.. Çünkü ben Muzaffer'i de çok seviyorum
Muzaffer üzgün bir şekilde gülümser.. Nefise gözlerinden yaşlar süzüle süzüle devam eder..
N:yapamıyorum olmuyor.. Doluya koysam almıyor.. Boşa koysam dolmuyor.. Olmuyor Emre.. olmuyor.. ben aranızda kalmaktan çok yoruldum..
Emre ikna etmek ister gibi..
E:annneee bak ben bu adamNefise sözünü keser..
N:bu adam dediğin benim kocam Emre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!