Bölüm 72
1 Saat Sonra..
Muzaffer daha fazla çalışamayacağını anlayınca ceketini alıp şirketten çıkar.. başı zonklaya zonklaya şirketten çıkar.. kapının önünde bekleyen arabasına bakar..
Vale anahtarı uzatınca, düşünür.. kalsın anlamında kafa sallar.. yürümeye karar vermişti.. arkasını dönüp ilerlemeye başlar..
Niyazi köşede arabanın içindeydi.. yüzünde sinsinlik vardı.. nefret vardı.. öfke vardı.. direksiyonu kavrar, iyice sıkar..
Muzaffer aklında fikrinde Nefise var şekilde, dalgın dalgın karşıya doğru geçerken, Niyazi arabasını son sürat hızla Muzaffer'in üzerine sürer..
N:bitirdim seni Karamaner! Bitirdim..
Araba iyice Muzaffer'e yaklaştığı sırada sesin yakınlaşması üzerine Muzaffer kafasını çevirir.. gözleri açılır.. şaşkın şaşkın bakarken, Niyazi hızla sürmeye devam eder..
N:geber!
Muzaffer öylece kalmışken, araba hızla ona doğru gelmeye devam ediyorken..
O:abiiiii!!
Onur'un seslenmesiyle, Muzaffer'in üzerine doğru koşup, arabanın önüne atlayıp, Muzaffer'le birlikte yere düşüp, yuvarlanmaları aynı anda olmuştu..
Onur'un Muzaffer'i kurtarması üzerine, Niyazi dierksiyona vura vura, ağzından salyalar akıtıp, küfürler savura savura yoluna devam edip gider..
Onur Muzaffer'in üstünden inip arabaya bakar.. ikisi de şok şekilde üzerlerini silkeleyip ayağa kalkarlarken, şaşkın şaşkın birbirlerine bakarlar.. şoku atlatınca, Muzaffer Onur'a dönüp..
M:ne atlıyorsun lan arabanın önüne..
Onur yutkunur..
O:ne yapsaydım.. seni ezmesine izin mi verseydim?!Muzaffer dişlerini sıkar..
M:verseydin ulan verseydin.. ya sana bir şey olsaydı..Onur abisine uzun uzun bakar..
O:ya sana bişiy olsaydı..Muzaffer bi süre baktıktan sonra, aslanım benim diyerek Onur'u ensesinden tutup kendine çeker.. sıkıca sarılır.. Onur da abisine iyice sarılır.. yavaşça ayrılırlar..
O:arabadakini gördün mü?
Muzaffer elleri cebinde..
M:yook..O:üzerine üzerine sürdü abi.. kazara falan değil..
Muzaffer zaten dünya yansa umrunda değil modundaydı.. o yüzden üzerinde durmaz..
M:neyse ne koçum.. neyse ne..
O:ama abi..
M:uzatma Onur..
Onur abisinin kaşına bakar..
O:abi kaşın patlamış ama ya.. ben şoktan fark edemedim..Muzaffer kaşlarını çatıp, sağ elini sağ kaşının üzerine hafifçe götürür.. sonra elini indirip bakar.. kan olmuştur eli..
O:hadi bi pansuman yaptıralım.. hıh?
Muzaffer Onur'u üzmek istemez..
M:yaptıralım abim.. yaptıralım aslanım...............
Ertesi Gün..
Onur, Muzaffer'in tembihi ve aldığı söz sonrası kimseye bir şey dememiş, kazadan bahsetmemiştir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!