Huzur

1.4K 33 53
                                    

Selamlarrrrr Olsun.. 🤗

Çok beklettim.. üzgünüm.. ama şartlar hiç uygun olmadı.. uzun uzun neler oldu anlatarak vaktinizi almak istemiyorum.. siz zaten biliyorsunuz ki, şartlar uygun olursa, hiiiiiiç bekletmem.. 😘

Bu arada ne demiştim?

Hah!

Elbet bir gün buluşacağız.
Bu böyle yarım kalmayacak.

O zaman yarım kaldığından değil kaldığı yerden devam ediyoruz..

Buyrun buyrun.. çekinmeyin..

Hoşça Geldiniz.. 💙

........................................................

Bölüm 91

Huzur.. her şeyin başı aslında huzur.. iç huzur.. Nefise de Muzaffer de sağlıklıydı ama ikisinde de huzur olmadığı için aylarca yarımdılar.. uykusuzdular.. doğru dürüst yaşamamıştılar.. çünkü huzursuzdular..

Nefise huzurlu bir şekilde sırt üstü uzanmıştı.. beyaz örtüyü her zamanki gibi göğsüne kadar çekmiş, uzandığı yerden Muzaffer'e bakıyordu.. aslında teslim olduğu için pişmanlık duyması gerekiyordu.. ama değildi.. yine olsa yine Muzaffer'e teslim olurdu..

Muzaffer beline kadar gelen beyaz örtünün altında, bir kolunu dirseğine yaslamış, Nefise'ye dönük ve eğik duruyordu.. aslında dinmemişti özlemi ama Nefise'yi çok da zorlamak istemedi.. şimdi de hayran hayran karısını izliyordu..

Muzaffer hafif eğilip, beyaz örtünün üstünden Nefise'nin göbeğine usul ve uzun bir öpücük bırakır.. Nefise öylece gözleri ışıl ışıl izliyordu.. Muzaffer hafifçe okşayarak..

M:teşekkür ederim..

Nefise kaşlarını çatar..
N:siz ikiniz ne konuşuyorsunuz öyle..

Muzaffer Nefise'ye bakmadan, karnına fısıldayarak..
M:kıskandı.. ben biraz da onunla ilgileneyim..

Nefise bak ya dercesine gözlerini devirdikten sonra, Muzaffer ona doğrulur.. hafif üzerine eğilir.. saçlarını yüzünden çeker..

M:bebeğimizi de mi kıskanıyorsun..

Nefise aşkla..
N:her şeyden, herkesten..

Muzaffer gülümser.. omzundan usulca öper..
M:doğduktan sonra napacaksın bakalım..

Nefise kaşlarını çatar..
N:önceliğin benim!

Muzaffer hafif güler..
M:şimdilik..

Nefise kafasını itiraz eder anlamında sallar..
N:öyle bir şey yok! Önceliğin benim..

Muzaffer gözlerini kısarak gülümser..
M:sonuçta bizim bebeğimiz.. bu biraz bencillik değil mi?

Nefise hala aynı bakışlarla..
N:hayır.. tabi ki onu da sevicez.. ama beni ihmal etmeden.. benim artık tek bir ilgisizliğe, sevgisizliğe tahammülüm yok..

Muzaffer Nefise'nin yanağını okşar..
M:yani.. aslında seni şu an biraz daha sevebilirim..

Nefise hafifçe gülerek, kaşlarını kaldırır..
N:benim önceliğim bebeğim.. şimdilik yeterli..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin