Bölüm 85
Nefise ile Muzaffer çalışma odasındaki koltukta oturur haldelerdi.. Muzaffer Nefise'nin verdiği buz torbasını boynuna koymuş, hafif öne eğilmiş halde, acısını dindirmeye çalışıyordu.. Nefise de pür dikkat onu izliyordu.. nasıl da mahcuptu..
N:daha iyi mi?
Muzaffer hafif boynunu oynatır..
M:sızlıyor.. daha iyi ama..Nefise parmaklarını sıkar..
N:özür dilerim.. tekrar.. gerçekten.. yani..M:önemli değil.. ama elin bu kadar ağır mıydı senin?
Nefise dudağını ısırır..
N:elim değil biblo.. demirdi de..Muzaffer şaşkın şaşkın Nefise'ye bakar..
M:demir bibloyu mu indirdin kafama..Nefise çocuk gibi kafa sallar..
N:ne bileyim.. korktum işte..M:öldürebilirdin Nefise.. demir bibloyla adamın kafasına vurulur mu?
N:sen de gecenin ikisinde ne arıyorsun burda böyle hırsız gibi.. nerden bileyim ben.. ışık da kapalı olunca..
Muzaffer buzu iyice bastırır ensesine..
M:ya hu dedim ya.. belge lazımdı.. geldim, kimse uyanmasın diye çalışma odasına girdim.. işimi hallettim, ışığı kapadım, çıkmak üzereyken de sen geldin.. sonrası zaten..Elindeki buzu gösterir.. Nefise daha mahçup olur.. derin bir nefes alır..
N:hastaneye mi gitsek.. bak kötü de olmuş..
M:şişmiş mi?
Nefise biraz Muzaffer'e doğru eğilir.. ensesine bakarken bir an ikisi de öylece kalır.. Nefise'nin nefesi, buzun serinlettiği ensesine temas ediyordu..
Muzaffer fark etmeden gözlerini kapatmıştı.. Nefise de elinde olmadan kokusunu çekiyordu içine.. kendine gelince hemen toparlanır.. hızla geri çekilir.. gözgöze gelince öylece kalırlar..
Bir ay olmuştu.. bu halde olmayalı.. kokularını duymayalı.. gözgöze kalmayalı.. kilo vermişti Muzaffer.. yanakları içeri çökmüştü.. sakalları biraz kısalmıştı ama hala uzundu.. hatta bayağı uzun.. göz altları morarmıştı..
Muzaffer Nefise'ye bakar.. aynıydı.. biraz gözleri şişti.. zayıflamış gibiydi.. makyaj yapmamıştı.. ama gözleri inadına güzeldi.. inadına cennet..
Muzaffer toparlanıp, bakışlarını kaçırır.. Nefise de çekinerek bakar.. saçlarını kulağının arkasına iter..
N:biraz.. kızarmış ama.. gidelim hastaneye..
Muzaffer yüzünü ekşiterek boynunu hareket ettirir..
M:gerek yok.. buz toparlar..
Nefise ısrar etmek istemez..
N:peki.. belgeyi yarın da alabilirdin.. niye bu saatte geldin ki?M:sabah 6'da uçağım var.. alamazdım..
Nefise anladım dercesine bakar.. gene gidiyordu.. hem de bir gün bile beklemeden.. sevgilisine gidiyordu.. onunla birlikte olduğunu düşündükçe kanı çekiliyordu damarlarından.. yavaşça ayağa kalkar.. Muzaffer ona bakar..
N:ben kalkayım.. sen kalacaksan eğer..
Muzaffer de peşi sıra kalkar.. elindeki buzu indirir.. Nefise'ye bakar.. duygularını belli etmemeye çalışarak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!