Írói utószó

158 14 6
                                    

Kedves olvasók!

Hát íme, elérkeztünk ennek a történetnek a végéhez is. Első és legfontosabb sorban szeretném megköszönni mindenkinek aki olvasta, támogatta és szerette ezt a történetet, hiszen annak ellenére, hogy nem érzem ezt a legjobb alkotásomnak, szép számú fejezettel hagyom azt magam mögött, amit nélkületek nem tudtam volna összehozni! ❤ Brooklyn Barnes-Rogers karaktere még mindig nagyon közel áll a szívemhez, hiszen a személyisége egy részét saját magamról mintáztam, bár igaz, hogy azóta sok mindenben változtam, azért egy részem mindig ott lesz benne, s ezt szívesen fogom visszaolvasni majd a későbbieknek. Brooke és Peter története ugyan itt és most ért véget, azért elárulom, hogy készülök még valamivel Pókember témában, bár az szinte gyökeres módon eltér majd ettől a történettől, mind a love interest, mind pedig az ötlet szempontjából. Nem tudom, hogy mennyien fogjátok majd olvasni, mindenesetre én már nagyon várom, hogy közzétehessem, hiszen már egészen régóta a fejemben van ez az ötlet. Erről a történetről talán még annyit, hogy eredetileg kissé bonyolultabbra terveztem a végét, ugyanis Brooklyn eltűnése után Peter, Debbie, Ned, Harry, MJ és Gwen elindultak volna a lány keresésére és ebből is adódtak volna izgalmas helyzetek, viszont ez a szál már nem fért volna bele abba a 20 részbe amit a végére szántam, túlságosan hosszúra kellett volna nyújtanom ahhoz, hogy értelme is legyen, így inkább kihagytam. Remélem, hogy azért nem búsultok miatta nagyon és hogy így is sikerült adnom egy keretet ennek a történetnek.

Köszönöm szépen még egyszer a támogatást és a türelmet, nagyon hálás vagyok értetek! ❤

Viszlát, Captured in your web! ❤

city_of_angels98

Captured in your web {Spider-Man ff-hun}Where stories live. Discover now