25.

1.7K 185 26
                                    

Amikor Sam arról mesélt nekem, hogy T'Challa, Wakanda királya macskapárti, azt hittem csak ezzel viccelődik a Párducjelmeze miatt, de hamar rá kellett jönnöm -  miután már harmadik napja laktam nála - , hogy Sam nem viccelt: T'Challanak öt macskája is volt otthon, amelyek egész nap követtek engem, bárhová is mentem és mindegyikük más színű volt. Volt egy fekete, egy foltos, egy szürke csíkos, egy fehér perzsa, illetve egy ritka szürke szfinx macska, amit egy élmény volt simogatni.

- Pansy a kedvenc cicusom - közöltem T'Challaval, amikor reggel müzlit zabáltunk a konyhájában és az említett, szürke csíkos macsek az ölemben aludt. 

Három nap alatt azt hiszem elég időnk volt összebarátkozni és ahhoz képest, hogy apa azt fejtegette nekem, hogy T'Challa nagyon komoly és elfoglalt ember, ez egyáltalán nem látszott meg rajta: nyitott volt, barátságos és nem utolsó sorban vicces és jó társaság. Akit komolynak és elfoglaltnak neveztem volna az inkább Ross volt, aki olyan volt, mintha egy második Víziót kaptam volna, akinek vigyáznia kell rám. Ennek ellenére vele is remekül kijöttem, előszeretettel mesélt nekem mindenféle kalandról, amiben részt vett. Jó kis csapatot alkottak ketten, s nagyon igyekeztek elfeledtetni velem, hogy gyakorlatilag be vagyok zárva egy luxuslakásba, távol Brooklyntól.

A férfi elmosolyodott, majd felvonta a szemöldökét.

- Miért pont Pansy? - kérdezte.

Vállat vontam, majd megvakartam a cicus fejét.

- Olyan tök egyformák a mozdulataitok vagy nem is tudom - nevettem fel. Rájöttem, hogy ez nagyon hülyén hangzott, de már semmi értelme sem volt kijavítanom magam. Különben is, nem hazudtam.

T'Challa szerencsére csak nevetett ezen, majd azt mondta:

- Már értem, miért ő a kedvencem nekem is! - mondta, majd megitta a maradék kakaóját, ami még a bögréjében lapult. Három napja folyamatosan csak ezt iszom én is, mert T'Challa imádja.

- Amúgy miért lett pont Pansy a neve? - kérdeztem. 

T'Challa elmosolyodott.

- Anyukám kedvenc virága az árvácska volt [a pansy jelentése árvácska - szerző megjegyz.] és nagyon szerette a macskákat, szóval miatta - válaszolta.

Bólintottam.

- Szép gesztus így megemlékezni róla - mosolyodtam el. 

T'Challa felkuncogott.

- Jaj, ő nem halott! Él és virul meg minden, ne haragudj, nem voltam elég világos! - szabadkozott. - Igazából azért beszéltem mindkét dologról múlt időben, mert anyáról kiderült, hogy allergiás a macskaszőrre és már nem az árvácska a kedvenc virága, mint gyermekkoromban, hanem a jázmin. Mindig viszek neki egy csokorral ahányszor meglátogatom.

Elmosolyodtam.

- Jó neked, hogy ennyi mindent tudsz róla. Én ha akarnék sem tudnék semmit felidézni a szüleimről... - jegyeztem meg. - Mármint az igaziakról. Apáékról túl sokat tudok - nevettem fel.

- Például? - kérdezte T'Challa, majd elvette az üres müzlis tálamat és a kakaós bögrémet és betette a mosogatógépbe őket. Imádtam, hogy maga végzi ezeket az egyszerű dolgokat, nem kell alkalmazottakat felvennie hozzá, ahhoz képest, hogy megtehetné.

- Hát például apa... vagyis Bucky, imádja a jégkrémet! Amikor a Central Parkban szoktunk sétálni mindig vesz magának legalább hármat út közben. Na meg ne is beszéljünk a szilváról... a szilva a mindene, szilva nélkül nem lehet élni - nevettem el magam. - Egyszer elfogyott a szilva otthon és kezdett elvonási tüneteket produkálni, mert a közelben sehol sem lehetett találni, szóval felhívtam Samet aki szerencsére tudott szerezni nekünk. Egy hétig ezen nevettünk utána, mikor meg felhozzuk neki az incidenst, mindig kimenekül a szobából!

Captured in your web {Spider-Man ff-hun}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin