-Brooke!-kopogott be apu az ajtómon. -Készen vagy?
-Egy pillanat!-kiáltottam, majd a hajamban még egyszer végigvezetve a fésűt, az ajtómhoz sétáltam és kinyitottam azt. -Jól leszek így, apu?-kérdeztem Steve-től.
-Tökéletesen.-mosolyodott el. -A legszebb vagy, mint mindig.
-Persze hogy a legszebb.-jelent meg apa, azaz Bucky az ajtóban, majd átölelte Steve derekát.
Elnevettem magam.
-Jobb ha megyünk. Tony utálja, ha késtek!-figyelmeztettem őket, majd kitessékeltem a szobám ajtajából, utánuk igyekezve én is.
Nos, igen. Épp a híres Tony Stark születésnapjára igyekszünk, ahová eddig minden évben elhurcoltak. Természetesen szeretem ott, csak nekem kissé unalmas, hisz velem egykorúak nincsenek, esetleg Wanda-t leszámítva.
A "felnőttek" meg természetesen lerészegednek. Legfőképp Thor, akit én csak Sörhasnak szólítok, de nem azért mert kövér lenne vagy ilyesmi. Jajj, ugyan dehogy! A kockás hasa az még mindig megvan. Csak egyszerűen annyi korsó sört képes lehúzni egymás után, hogy az embernek megáll az esze. Mondjuk talán ez valamilyen szinten megérthető...Hiszen ő egy isten. De ilyenkor általában vicces, kivéve ha valamivel felcseszed az idegeit, mert akkor utánad dobja Mjölnir-t és meghalsz. Kivéve ha te vagy Hulk. Akkor még túlélhető.
Beültünk az autóba és elindultunk a Stark-torony felé.
*
A medence szélén ücsörögtem az embereket bámulva.
Mindenki ott volt akit ismertem.
Ó, illetve megismertem még Scott-ott, a Hangyaembert (nagyon menő, egyből imádtam) és T'Challa herceget aki mostmár igazából király és ő a Fekete Párduc, akiről már rengeteget hallottam korábban is. Mindketten elnyerték a szimpátiámat. De azt hiszem, ez eddig minden Bosszúállóval így történt.
-És itt a kedvenc unokahugom!-jelent meg Tony, egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Az egyetlen unokahugod vagyok Tony bácsi.-nevettem el magam.
Hát igen. Tudniillik, rengeteg veszekedés adódott abból, hogy ki legyen a nagybácsim. Ugyebár ott kérdés nem volt, hogy Natasha lesz a nagynéném. Na de a nagybácsi szerepre Tonyn kívül még ott volt jelentkezőként Sam, Clint és Bruce. De tudjuk: Ha Tony akar valamit, azt megkapja.
-De ha több lenne, akkor is te lennél a kedvencem.-jelentette ki, majd leült mellém. -Nagyon unod magad?
Megráztam a fejem.
-Biztos?
- Persze Tony bácsi.-mosolyodtam el. -Nézd! Itt jön Wanda egyébként is.-integettem a barátnőmnek, aki mosolyogva közelített felénk.
-Akkor én lépek. Jó szórakozást. Ha meg unod magad, csak szólj. Van pár új kütyüm amit kipróbálhatsz majd.
-Rendben, Tony bácsi!-biccentettem.
-Sziaaa!-ugrott a nyakamba Wanda. -Úristen, de régen nem láttalak!
-Én is téged!-vigyorogtam. -Hogy vagy?
-Megvagyok. És te?
-Ahogyan általában.-vontam vállat.
-Vagyis még mindig egy macskákkal megöregedő, szingli?-nevette el magát, majd leült velem szembe.
-Bizony.-nevettem el magam. -A macskák jobbak, mint a pasik.
-Haha, azt majd meglátjuk, amikor szerelmes leszel. Jösz te még az én utcámba, hogy elmondd: igazam volt.
YOU ARE READING
Captured in your web {Spider-Man ff-hun}
FanfictionNem könnyű az élete annak, akinek a szülei híresek. Amerika Kapitány és a Tél Katonájának fogadott lányaként ezt Brooklyn Barnes-Rogers is megtapasztalja, ám egy percig sem bánja. A lány imádja a szüleit és azok baráti társaságát. Amikor betoppan a...