50.

828 91 45
                                    

Soha nem jártam még iskolai buliban. Mármint buli buliban. Olyan ugyan volt már, hogy a színjátszókör előadása után összeültünk úgy egy fél órára beszélgetni még meg csemegézni valamit a suli kantinjában, de az nem ugyanolyan volt. A szalagavató minden képzeletemet fölülmúlta.

A limuzinút kissé feszült volt. Gwen és Harry látványa miatt Debbie nem volt túl jó kedvében és ami azt illeti, én sem tudtam mégis hogyan kerülhetném el a fiú sajnálkozó pillantásait. Nem volt kedvem sem látni, sem pedig beszélgetni Harryvel. Legnagyobb szerencsémre Mary Jane kísérője, Flash Thompson - akiről utólag derült ki, hogy ismerem Instagramról - igencsak elszórakoztatott azzal, hogy a rajongóiról beszélt nekem, illetve, hogy folyamatosan szekálta Petert, miközben az egekig magasztalta Pókembert. Peterrel és Debbievel végig a hasunkat fogtuk a nevetéstől a tudatlan srác miatt.

Shuri csak később csatlakozott hozzánk, az iskola előtt várt ránk, Ross ezredessel kiegészülve. Amint megláttam az utóbbit, nem szégyellve semmit rögtön a nyakába ugrottam és szerencsémre a mindig morcos férfi is azonnal visszaölelt.

- Hát te? - érdeklődtem, s szemem sarkából láttam, hogy Harry gyorsan beiszkol az iskolába, Gwen kíséretében. Valahol örömmel töltött el, hogy még mindig megriadt az ezredes látványától.

- Felügyelem a bulit a biztonságod érdekében. De nyugalom, nem zavarok, idekint leszek! - avatott be a részletekbe, mire aprót bólintottam.

- Köszönöm! - mosolyodtam el, majd visszasiettem a Póksrácomhoz és belekaroltam.

- Jó szórakozást! - kiáltotta utánunk, majd elindult, hogy körbesétálja az iskola területét. Tényleg nagyon hálás voltam neki ezért. 

- Peter, hé! - kiáltotta ekkor valaki, majd a hátunk mögül egy kissé teltebb fiú jelent meg, vigyorgó arccal. Egyből tudtam, kivel van dolgom és emiatt rettenetesen izgatott lettem.

- Ned! - virult fel azonnal Peter, majd amint a barátja mellénk ért, szorosan átölelte őt. Mindeközben Shuri is mellénk lépett, így végre megejthettük a régen esedékes nagy találkánkat. Nagyon vártam már ezt a pillanatot!

- Ned, hadd mutassam be neked a barátnőmet, Brooklynt! - nézett rám mosolyogva, roppant büszke lévén arra, hogy a barátnőjeként nevezhetett meg. - Brooklyn, ő pedig a barátom, Ned!

- Na végre! - nevettem fel instant, majd a kezemet nyújtottam felé. - Örülök, hogy végre megismerhetem őfelségét, az angol királynőt!

Ned jót derült a kijelentésemen, egyből eszébe jutott, mire célzok. Viszonozta is a kézfogást. 

- Részemről a szerencse! Én már akkor megmondtam, hogy több van köztetek, de ti merőben tiltakoztatok ellene. Lottóznom kéne!

- Feltétlenül! Na de ideje nekem is bemutatnom valakit. Peter, mellettem a tudományok királynőjét láthatod éppen, Wakanda hercegnőjét, a világ... - Shuri felkacagott mellettem, nem engedve, hogy befejezzem a már hetek óta kiötlött szónoklatomat.

- Elég lesz a fényezésből, Brooke! - kérte, majd a kezét nyújtotta Peter felé. - Shuri Udaku, örvendek, Peter Parker!

- Azta! Pont úgy nézel ki, mint Mr. T'Challa! - jegyezte meg a Póksrácom egyből, majd kezet fogott a lánnyal, aki csak nevetve reagált a kijelentésére.

- Csak több szépség és ész szorult belém! - tette hozzá Shuri. - Meg humor is, ha már itt tartunk! - nevetett még hangosabban.

- Srácok, már vagy öt perce várunk rátok, gyerünk már! - kiáltott utánunk MJ. Kissé dühös volt, de nem igazán ránk, hanem inkább a saját partnerére, aki már megint egy Instagram live-ot nyomatott mellette. Ez a Flash Thompson annyira nevetséges figura!

Captured in your web {Spider-Man ff-hun}Onde histórias criam vida. Descubra agora