-Oké. Kezdd! -mondtam
-Remek. Nora, mint tudod, Olivert bébiszitternek fogadtam, nem pedig... nem pedig... -megakadt a szava.
-Nem pedig? -kérdeztem vissza.
-Nem tudom. Együtt vagytok talán?
-Ez már a kérdés? -probáltam menteni magam a helyzetből.
-Ne tereld a szót!
-Bocsánat.
-Tehát?
-Igen apa, együtt vagyunk.
-Csalódtam benned Nora! -mondta, s némi szomorúságot véltem felfedezni a hangjában.
-Nem mondanád a kérdést?
-De, persze. Bár nagyot csalódtam, de a félelmem nagyobb.
Csak azt akarom tudni, hogy nem feküdtél le vele, ugye?
-Mi lenne ha igen? -kérdeztem, de egyből megbántam.
-Viccelsz? Még gyerek vagy! -rivallt rám.
-Nemsokára tizennyolc leszek apa! Már nem vagyok kislány! -mondtam mérgesen.
-Én nem így gondolom.
-Tudod apa, te kértél fel nekem egy bébiszittert. Ez az egész a te hibád! Magadat kellene okolni!
-Nem találkozhatsz vele többet. -mondta, nem is törődve azzal, amit mondatam.
-Azok után, hogy itt hagytál megint, nem mondhatod meg hogy mit csináljak.
-Dehogynem! Az apád vagyok!
-Igen, ez igaz. Sajnos.-tettem hozzá.Az autó megállt. A sulinál voltunk.
Már teljesen kiborultam.-Nem viselem el, hogy így beszélj velem!
-Nem is kell. -mondtam, majd kiszálltam az autóból és becsaptam az ajtót.
-Nora! Azonnal gyere vissza, még nem fejeztük be! -kiabált utánam.
-Nem lehet apa. Még a végén elkések. -kiabáltam vissza.Besiettem az iskolába.
Emma a szekrényemnél állt, amikor meglátott felém futott és átölelt.-Szia Nora! Minden rendben?
-Szia, persze. Miért ne lenne? -néztem rá meglepetten.
-Hallottam mindent. Ömm, apukádról és Oliverről.
-Nem emlékszem hogy elmeséltem volna.
-Nem is te mesélted. -mondta lehajtott fejjel.
-Akkor ki?Nem válaszolt.
-Emma! Kitől hallottad?
Még mindig nem válaszolt.
És ekkor James lépett mellénk. Ohh, és természetesen az új barátnője. Hogy is hívják? Azt hiszem Zsófi.
Igen, Zsófi.
Ő utánam már a harmadik.Emma rám nézett.
Ekkor már tudtam, hogy James köpött.-Helló királylány! -lépett közelebb gúnyosan nevetve.
-Mit akarsz James? -kérdeztem hidegen."Királylánynak hív, tehát tud valamit." -gondoltam.
-Csak tudni akarom, hogy minden rendben van-e a hercegeddel. -mondta még gúnyosabb mosollyal.
-Megnyugtatlak James, minden a legnagyobb rendben. -mondtam mosolyogva.
-Valóban? Én nem így tudom.
-Nos, akkor rosszul tudod. -mondtam, majd otthagytam.Emma, még mindig lehajtott fejjel sétált felém.
-Nora! Sajnálom. Nem kellett volna hinnem neki, hiszen sosem mond igazat. -mondta.
-Most sajnos igazat mondott.
-Mi?
-Jól hallottad.
-Jó ég Nora! El kell mesélned.Ebben a pillanatban megszólalt a csengő.
Pont kapóra jött, ugyanis nem szerettem volna beszélni most erről.Gyorsan teltek az órák.
Bár egyiken sem figyeltem, mert a gondolataim Oliveren jártak.
Mit csinálhat most?
Vajon ő is gondol rám?
Vajon...-Nora! Gyere már ebéd szünet! Ma csokis fánk a desszert! -hallottam Emma hangját a folyosóról.
-Megyek. -mondtam kedvtelenül.
-Tudod Nora, arra gondoltam, ha esetleg benne lennél...-kezdte Emma.
-Igen átjöhetsz. -mondtam.
-Nade, honnan tudtad, hogy ezt akarom kérdezni? -nézett rám meglepetten.
-Ugyan, Emma. Már nagyon-nagyon régóta ismerlek. -mondtam mosolyogva.
-Igaz. -nevetett.
-Na, de siessünk, vagy különben nem marad fánk! -mondtam.Gyors léptekkel indultunk az ebédlő felé.
Mikor beléptünk mindenki felénk fordult.
Bámultak minket.
Tudtam, hogy valami nem stimmel.-Miért néz mindenki minket? -kérdezte Emma.
-Ez engem is érdekelne.
-Mindegy, hozok fánkot. -indult.
YOU ARE READING
A Bébiszitter
Romance🍼|BEFEJEZETT|🍼 "megismertem és valami megváltozott bennem" Nora egy 17éves átlagos lány, aki éli az átlagos életét. Iskolába jár és barátja is van. Édesanyja halála óta apjával él. Minden simán megy, amíg meg nem ismeri Olivert. Olivert, a magas...