3. fejezet

10.8K 284 16
                                    

Vasárnap reggel:

Mint minden vasárnap, ez is olyan volt.
Reggeli után apámmal beszéltem telefonon, majd sorozatot néztem.

12:00

Elkezdtem készülődni Emma születésnapi bulijára.
Először felöltöztem. Az outfitem egyszerű volt, fekete szoknyához egy piros, csipkés felsőt vettem fel. Ezt, egy fekete magassarkúval tettem véglegessé. Harisnyát nem vettem, mivel nincs olyan, ami illene a szetthez.
Kiegészítőkből egy ezüst nyakláncot vettem fel, amihez egy piros medál tartozott.

A hajam egyszerűen begöndörítettem.
Ezután jött a smink, ami nálam átlagosan, a szemöldököm kifestéséből állt. De ma kiegészítettem egy kis korrektorral, bronzosítóval és egy élénk vörös rúzzsal. A szemhéjam arany színnel festettem ki. Már csak  egy kis szempillaspirált raktam fel és kész is volt a full smink.

12:55

Szóltam Olivernek, hogy elmegyek, de felajánlotta, hogy elvisz autóval. Nem mondtam nemet, a kedves ajánlatra.

13:17

Beértem Emmáékhoz. Gyakran jövök ide, tulajdonképpen ez a második otthonom.
A nappali ki volt díszítve, de visszafogott volt.
Néhol szürke és ezüst lufik voltak. Egy-két helyen szalag lógott le.
Nem vitték túlzásba.

Emma outfitje is egyszerű volt.
Fekete dress-t viselt, egy ezüst kardigánnal.
Amiből látszott, hogy ő a szülinapos, az a szalag volt amit a vállán viselt. Ez a felirat állt rajta: "Birthday girl! 18!"

Mikor meglátott felém sétált és megölelt.

- Gyönyörű vagy nagylány! -mondtam neki mosolyogva.
- Köszönöm! El sem hiszem, hogy tizennyolc lettem.
- De jó neked! -mondtam nevetve.

13:30

A vendégek is megérkeztek, összesen kilencen voltunk.
Mivel Emmáék nappalija hatalmas, így kényelmesen elfértünk.

A nappali közepén egy hosszú asztal volt. Vagyis három asztalt toltak össze.
Ezeken öt féle chips, két féle szendvics, rengeteg csoki és cukor volt. Ezek mellett kaptak helyet a különböző üdítők, víz, kóla, gyümölcslevek és gyömbér.
Az asztal legvégén alkoholok voltak. Mivel a többség, már elmúlt tizennyolc, így nem féltek, hogy kárba megy.

13:45

A party már nagyban tartott. Mindenki táncolt, nassolt és ivott.
A vendégek nagy részét ismertem. Emma két unokatestvérén és keresztszülein kívül, itt voltak a régi suliból a barátai ketten, ezen kívül a bátyja, az anyukája és én.

14:05

Felmentem a színpadra, ami tulajdonképpen csak a lépcső.
Előzőleg megbeszéltem Emma anyukájával, hogy mondok egy beszédet. Ez csak annyiból állt, hogy felköszöntöttem közönség előtt, megköszöntem neki a barátságát és a támogatását.
Ő is és én is kikönnyeztünk.
Ezután az anyukája hozta a piát. Nem igazán érdekelte, hogy nem vagyok még tizennyolc.
Azt mondta, amiről apám nem tud, az nem fáj neki.

Már épp lejönni készültem a színpadról, amikor James nyitott ajtót és nem egyedül jött.
Emma bátyja és James jó haverok, így neki meghívás sem kellett, hogy betoppanjon.
Mint mondtam, nem egyedül jött, ugyanis az új barátnője is vele jött.

A lányban nem volt semmi különleges.
Körülbelül annyi idős volt mint én, nem volt túl magas, de alacsonynak sem mondanám.
Hosszú, szőke haja hanyagul össze volt kötve.
Az öltezetén látszott, hogy nem öltözött ki az eseményre.
Lila cicanaci volt rajta, fehér pólóval, ehhez egy tornacipőt vett fel. Hatalmas karika fülbevalója volt. Hozzáteszem szemüveges is. Egy kicsit, sok volt a smink az arcán, bár a helyes kifejezés az volna, hogy sok volt az arc a sminkjében.
Ezt úgy értem, hogy olyan volt, mint aki egy egész sminkpalettát magára rakott.

A BébiszitterTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang