Kedd reggel, 06:15
Amint felkeltem, egyből felöltöztem és lementem reggelizni. Oliver már lent volt.
- Jó reggelt! -köszöntem sokkal kedvesebben, mint általában.
- Jobbat!Hát ez furcsa.
Mi baja lehet még mindig?° ° °
Ma busszal mentem suliba, ugyanis Oliver nem ajánlotta fel, hogy elvisz.
Beérve egyből Emmát kerestem, hiszen muszáj volt beszélnem vele. Úgy gondolom, teljesen tönkretettem a születésnapját.
- Szia Emma! Beszélnünk kell! -kezdtem, amint odaértem a szekrényéhez.
- Szia Nora! Jobban vagy? -kérdezte.Meglepett a kérdése. Azt hittem, nem akar majd velem beszélni.
- Nem is haragszol rám? -kérdeztem meglepett arccal.
- Miért, kellene?
- Hát elrontottam a születésnapod. -folytattam, lesütve a szemem.
- Dehogy rontottad butus! Legalább lesz mit emlegetnem életed végéig.Erre mindketten elnevettük magunkat.
Szerencsés vagyok, hogy ilyen jó barátnőm van.A nap további része nagyon gyorsan telt.
Az idő csak múlt, egyik pillanatról a másikra kicsengettek az utolsó óráról is.A szekrényem felé tartottam, amikor James lépett mellém, egy filmbe illő jelenethez hasonlóan, bevágta a szekrény ajtót és egyenesen a szemembe nézett.
- Mit akarsz? -kérdeztem flegmán.
- Mondd csak Nora. Apád mit szólna, ha megtudni, hogy a kincsecskéje lefeküdt a bébiszitterrel? -kérdezte gúnyosan.
- Te mocsok! Úgy sem mered!
- Valóban? Csak figyelj!Ezután elővette a telefonját és hívni kezdte apám.
- Halló? -hallottam apám hangját a vonal másik végén.
- Jó napot, James vagyok! Nem akarom zavarni uram, csak gondoltam szólok, hogy rossz bébiszittert választott a lányához. -beszélt a telefonba James.
- Miről beszélsz James? -hallottam apám hangján, hogy azt sem tudja miről van szó.
- Erről a lányát kérdezze. -válaszolta James majd letette a mobilt.- Te szemét! - néztem rá mérgesen.
- Siess sírni, amíg Oliver válla szabad. -vágott vissza gúnyosan.Becsaptam a szekrényt és Emmával elindultunk hazafelé.
Megáltunk a házunk előtt és beszélgetni kezdtünk, amikor Emma szeme megakadt valamin.
- Ki az a csaj Oliver mellet? -kérdezte Emma, bámúlva a nappalinkba.
- Mi a fene?Nem akartam elhinni, amit láttam.
Közelebb mentünk, hogy kihalgassuk őket.- Köszönöm az ebédet! -szólalt meg a lány.
Magas volt, fekete haja a válláig ért. Egy kék póló volt rajta. Többet nem láttam.
- Ugyan, semmiség. -mosolygott rá Oliver.Ezután a lány nyomott egy puszit Oliver arcára.
Ezt látva, elkezdtem hátrálni az ablakból.
Sajnos az kiment a fejemből, hogy a földhöz képest, magasabban vagyunk, így a lábam lecsúszott és hátra estem.
Ha ez még nem elég, magammal rántottam egy virág cserepet, ami darabokra tört.Erre a zajra Oliver kijött az udvarra.
- Nora? Mi a franc van itt?
- Sajnálom, az én hibám! -kezdte Emma.
- Mi történt? -kérdezte Oliver.
- Emma meg szerette volna nézni a virágot, de nem sikerült jól megfognom, így kiesett a kezemből. -mentegetőztem.
- Hogyan estél el? Tudod mit, nem is érdekel! -folytatta Oliver.Oliver bement, Emma pedig haza.
A lány időközben felszívódott.Ma sem beszéltem többet Oliverrel.
Még a vacsorát is magamnak kellett megcsinálni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Bébiszitter
Romance🍼|BEFEJEZETT|🍼 "megismertem és valami megváltozott bennem" Nora egy 17éves átlagos lány, aki éli az átlagos életét. Iskolába jár és barátja is van. Édesanyja halála óta apjával él. Minden simán megy, amíg meg nem ismeri Olivert. Olivert, a magas...