34.Díl

756 68 20
                                    

Jdu do školy.Vzpomínám na včerejší večer,který mi vyvolá úsměv na tváři.Je to fajn být po čase zase veselá.Smutku,slz a utrpení už bylo dost.Ian jde vedle mě.Jako by svět byl zase o něco lepší.Je tpo jako když je dlouho ošklivo.Všude šedé mraky,všechno je mez života a nejednou výjde slunce.Vše se zdá o tolik lepší.Ian do mě dloupne loktem. „Ségra?Tváříš se nějak divně.". „Proč jako?" ušklíbnu se na něj. „Ále nedělej.Přiznej se.Seš do někoho zabouchlá!Je to Jason žejo?Hele upřímně vy dva to máte jistý."zasměje se. „Iane!Jak tě to vůbec napadlo?"okřiknu ho ale snažím se být klidná.Já a Jason?Ne..to ne..ikdyž..Ell!Okřiknu sama sebe.Mám Jasona ráda, ale jen jako kamaráda.V tom mám jasno. „Ellie noták,mě to můžeš říct.Vždyť si skvěle rozumíte.Viděl jsem jak na tebe koukal.Podle mě by se vůbec nebránil kdyby si něco zkusila.". „Iane mlč!Já na něj nic zkoušet nebudu,"řeknu a směju se „a vůbec, odkdy si expert na tyhle věci?"zeptám se a hrozně se směju.Málý bráška radí starší ségře. „Ell,vždyť já to s tebou myslím dobře."brání se. „Neboj se,já to zvládnu i bez tvých nepostradatelných rad."zase se začnu smát a tentokrát i Ian.

Už jsme u školy.Rozloučím se s Ianem a chci jít do školy.V tom mi někdo zaklepe na rameno.Hrozně se leknu.V rychlosti se otočím abych viděla kdo to je.A koho nevidím Amy! „Ahoj!Já nevěděla že jdeš už dneska do školy."řeknu vesele.Moc ráda jí vidím. „Ahoj Ellie,no všichni Vlkodlaci už musí do školy.Včera byla taková menší vlkodlačí sešlost a Charles rozhodl,že musíme do školy.Chce aby sme prý zapadli mezi Tygrisy."dořekne Amy. „Víš Amy,sem ráda že konečně nebudu sama."zaraduju se.Amy mě v rychlosti obejme. „Co nějaký tvý kamarádky?"zeptám se. „Pár jich mám ale znáš to.Každá má svou nejlepší kamarádku a na mě holt žádná nezbyla.Vlkodlaků v mém věku je málo."řekne a snaží se aby zněla vesele.I přesto poznám že jí to trochu trápí.Asi to taky neměla lehklé.„No tak aspoň si tě můžu zabavit jen pro sebe."zavtipkuju a obě se zasmějem. „Tak pojď provedu tě tady."řeknu a už jí táhnu dovnitř.Ukážu jí v rychlosti školu.První hodinu máme historii takže zamíříme do naší třídy.Hned jak vejdu vidím pár nových tváří.Amy se sněmi zdraví.Ano jsou to Vlkodlaci.Vypadají...no..normálně.Co jsem vlastně čekala?Jdeme s Amy až do zadu na mé místo.„Budeš sedět semnou?"zeptám se. „S kým jiným trdlo!"zasmějem se.

Zazvoní a všichni si sednou.Pár lidí zůstane stát u zdi.Jsou to Vlkodlaci,nenašli volná místa.Učitelka příjde do třídy a my všichny ji pozdravíme.Dá nám pokyn aby sme si sedli a spustí:„Ááá tak už jste tady.Poprosím všechny Vlkodlaky aby přišli zamnou."zavelí učitelka.Skupinka, která stojí u zdi poslušně kráčí za učitelkou.Amy se také zvedá a míří k ostatním.Učitelka pokračuje:„Tak,chtěla bych vás tady přivítat.Sem moc ráda že tu budete s námi.V tomhle ročníku je vás nejvíce.Ve zbylých třídách jsou Vlkodlaci maximálně 3,tady je vás 8.Doufám že se vám bude dařit a že brzy zapadnete.Přijďte po škole do řiditelny, kde dostanete všechny věci a důležité informace.A teď prosím se nám postupně představte."vybídne nováčky učitelka.Nikomu není dvakrát do řeči a tak učitelka vezme papír na kterém má seznam jmen Vlkodlaků.„Poprosím Emu aby nám o sobě řekla pár slov."vybídne dívku učitelka.Ema je mile vypadající dívka.Je menší,má krátké hnědé vlasy.Moc toho o sobě neřekne a učitelka pokračuje.Další je Katie.Má černé vlasy v culíku.Zaujme mě na ní její oblečení.Uplé skinny džíny a moc hezká košile,zastrčená v džínám,zapnutá na všechny knoflíky.Učitelka pokračuje ve čtení jmen.Dále přečte jméno Amy.Amy se trošku začervená a v rychlosti o sobě řekne pár slov.Většina kluků zpozorněla.Nedivím se.Musím se zase opakovat, ale Amy je moc hezká.To byli všechny holky a teď přešla učitelka ke klukům.První byl Josh.Vypadal dobře,měl obyčejné tričko a džíny.Hrozně mi někoho připomínal, ale nevěděla jsem koho.Měl moc krásný úsměv.Dále učitelka vyslovila Jasonovo jméno.Až teď jsem si ho všimla.„No,já jsem Jason.Myslím že mě někteří už znáte.Nevím co bych o sobě měl říct.Sem uplně normální Vlkodlak."řekne.Usměju se.Vidím na něm že je nervózní.Další koho učitelka přečte je Kyle.Vysoký svalnatý hnědovlasý kluk.Kouknu na něj a zaujmou mě jeho oči.Jsou jasně modré.Moc hezké.Následuje dvojce Adam a Sam .Učitelka je poprosí aby šli s ní pro lavice.Amy si jde sednout za mnou. „Teda ti Tygrisové se netváří dvakrát přátelsky."pošeptá mi.Usměju se. „Já vím.Nikdo z nich se semnou nebaví.No možná až na Davida."řeknu a ukážu na něj.Teď když se ve třídě nic neděje vypadá znuděně. „Vypadá fajn."řekne Amy. „Je fajn.Je to syn našeho vůdce.Ikdyž by mohl být nafoukaný jako většina lidí co tady je,chová se normálně."Amy se dál dívá na Davida.Teď jsem si vzpoměla na včerejší oběd.Z přemýšlení mě vytrhne hluk.Vlkodlaci si nesou lavice.Ještě že máme tak velkou třídu.Všichni si sednou a učitelka začne vyučovat.

Je obědová přestávka.Sedím s bandou Vlkodlaků u stolu.Ze všema se bavím a všichni jsou hrozně fajn.Nakonec sem zjistila že úplně všech Vlkodlaků co chodí na školu je 14.Všichni sedí u stejného stolu a já s němi.Víc než s holkama si rozumím s klukama.Josk a Kyle jsou vážně skvělí.Je s něma sranda a jsou hrozně milí.Zjistila jsem že Adam chodí s Katie a Sam s holkou s nižšího ročníku.Vlkodlaci jsou jako rodina.Všichni se baví nikdo nikoho neodstrkuje.Nikdo není sám.Hned mě vzali mezi sebe.Jako bych mezi ně patřila.Ten pocit je tak skvělý.Najednou se cítím tak jako nikdy předtím.

„Ellie,děje se něco?"dloubne do mě Josh,který sedí hned vedle mě. „Ne,všechno v pohodě."řeknu s úsměvem.Josh si mě změří pohledem jakoby mi nevěřil.Chce něco říct, ale do řeči mu skočí Adam. „Ell..!To jsou tady všichni takový...no..takový prostě divní?"zeptá se.Všichni se začneme smát. „Bohužel většina ano.Ale musíte si na ně udělat vlastní názor.Nechci vám nic vtloukávat do hlavy."odpovím.Zdá se že tahle odpověď mu stačí.„Co takhle dneska někam zajít?"zeptá se mě až podezřele potichu Josh.K Joshově smůle ho uslyší Kyle a řekne:„Hej lidi co dneska jít do lesa?Ellie by nám mohla ukázat nějaká zajímavá místa."Řekl to tak nahlas aby to všichni u našeho stolu slyšeli.Po dořeknutí na mě Kyle mrkne.Páni,zdá se mi to nebo ....to je hloupost.Zapomenu na to.Všichni souhlasí a tak po chvíli přesvědčování taky souhlasím.„Nevadilo by vám kdybych sebou vzala bráchu?"zeptám se.„Jasně že ne.Jestli je takový jako ty tím líp."řekne Amy.

Takže ahoooj všichni.Po delší době jsem tu s dalším dílem.Doufám že se na mě nezlobíte,ale na psaní teď nemám moc času.A jedna kapitola dá docela zabrat.Napsaní,pak opravení chyb plus dodělání odstavců to dá docela zabrat.Navíc chci aby kapitoly byli delší a zajímavětší.Tak snad se vám dnešní díl líbí a užijete si ho :) Další díl čekejte tak do 14 dnů.Možná bude dřív možná později to se teprve uvidí.

Jo a málem sem zapoměla.Na obrázku máte Amy..! :) A chtěla jsem vás poprosit,kdyby jste měli nějaký návrh na obrázek k jákemu koliv dílu,tak mi ODKAZ pošlete na můj e-mail. MyStoryOriginal@seznam.cz Byla bych hrozně vděčná protože mi došli nápady a díly by byli lepší s obrázky.Klidně mi na email napište i nějaký vzkaz nebo návrh co by se mohla stát :) Děkuju a přeju krásný zbytek dne :)

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat