Jen nachvíli přijdu domů máma na mně spustí.„Můžeš my vysvětlit kde si zase byla?"Významně se na mně podívá.Tohle je opravdu hrozné.Nejsem malá aby mě hlídala od toho má Iana.„Já stále čekám!"zdůrazní.„Mami,vždyť víš že se o sebe postarám sama."řeknu trochu podrážděně.Máma trošku zrudne a z hluboka se nadechne.Pokračuje až v podezřelém klidu:„Aby si věděla malá dámo,ještě pořád mám za tebe zodpovědnost."Významně se podívá na můj výraz a pokračuje.„Mám o tebe starost.Od té doby co se na našem území objevili Vlkodlaci musíš dávat pozor.Začne to Vlkodlaky a nakonec na nás zaútočí Upíři!Tak se mi nediv že se o tebe bojím."Podívám se na ni.„Ale mami!Ti tvoji Vlkodlaci to byl jeden velkej omyl.Vždyť to bylo jen malé dítě od Vlkodlaků.To by mi určitě nic neudělalo.Vždyť by bylo vyděšenější než já.Navíc sem pořád s Timem a Danem.Nemůže se mi nic stát."odpovím jí rychle.Máme se při zaslechnutí dvou jmen zarazí.A jéje přednáška o tom ským se to bavím?To snad ne, to už sme přece řešili tolikrát.Máme se chystá něco říct a tak jí rychle předběhnu a spustím:„Maminko,já vím že se ti nelíbí že se bavím jen s Timem a Danem,ale já prostě nemám jiné kamarády.Navíc vím že tihle dva by za mě strčili ruku do ohně.Vím že chceš abych se bavila s holkama.Co mám ale dělat když se semnou žádná nebaví?Všem vadí že sem jiná.Berou mě jako někoho divného.Tim a Dan se tak nechovají."dokončím a významně se podívám na mámu.Mlčí.Moc dobře ví že v tomhle mi nemůže oponovat.Ví až moc dobře jaký na mně mají skoro všichni názor.Jelikož nejsem žádný poslušný beránek, nemá mě rád ani samotný Mangus.To už je pěkný průšvih.Dává to zavinu mým rodičům.Nikdy nechtěl aby se křížili dva tygři z jiných druhů.Naši to porušili.Samozřejmně ne jediní,ale Mangus si jinak nedokáže vysvětlit mé zbarvení.Nechce aby nikdo vyčníval z davu.Chce pěkně všechny stejné.Stejně poslušné.No a to já nejsem.Tolik sme toho s Timem a Danem vyvedli.Tolik průšvihů kolik sme měli.Řešila to celá Tygriská rada.Máma mě za to vždycky hrozně vynadá.Opravdu hodně.V tu chvíli si říkám že už nic nevyvedu.A potom sme venku někde v lese a zase něco vyvedem.A klidně i ve městě.Mangus je z nás na prášky.„Dobře Ell,dneska ti to projde.V troubě máš večeři.A dneska už nikam rozumíš?!"řekne máma.„Ale mami..!Vždyť je pátek.Sem domluvená s klukama že jdeme do lesa.Mami prosím!Slibiju že budu doma přesně jak řekneš."řeknu rychle.Máma se zatváří poraženecky a přikývne.Dál se semnou nebaví a jde do obýváku.Jdu do kuchyně kde se Ian láduje zapačenými brambory.„Iane!Jez jako člověk.Kdo se na tebe má dívat!"napomenu ho.Ian se jen zasměje a dál si cpe brambory do pusy.Taky si trochu naložím a rychle je sním.Zabrní mi mobil.Tim píše!Jo takže za 10 minut u lesa, to se zbláznil to nemůžu stihnout!Rychle letím nahoru převleču se.Když v tom my zabrní znovu mobil.Otevři smsku a tam stojí:Vezmi si plavky Ell!Budeš koukat.Cože?Kde se tady dá sakra koupat?No uvidíme hodím na sebe plavky,obleču se a pádím dolů po schodech.„Mami?Tak já jdu joo?Do jedenácti sem doma!"Rychle vybíhám ze dveří aby mi máma neporučila přijít dřív.Sem zvědavá co ti dva zase vymysleli.Ty jejich nápady mně dosela děsí.
Doufám že se vám můj příběh líbí.Vím je to začátek a tam je hooodně vysvětlování abyste pochopili jak to chodí.Komentář s vaším názorem mě moc potěší..! :)
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
FantasyPříběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.