18.Díl

625 70 4
                                    

John se škodolibě usměje.Když má ze sebou tu tubou partičku je mu do smíchu.„Tak jak Jasone,čekám."provokuje John.„Jasone,kašli na to jdeme pryč."řeknu ve snaze situaci zachránit.Jason se na mě chápavě podívá.„Ano Jasone radši běž než dostaneš přes hubu.Jdi s tou ubohou krávou."řekne John.Citím jak vě mně vře krev.Už to dýl nevydržím.Jdu k němu.„Krávo mi teda rozhodně říkat nebudeš,ty teda opravdu ne."řeknu důrazně.Na Johnovi jde vidět že ze mě má respekt.Chvíli čekám a když nic neříkám otočím se.Chystám se odejít.„Ell,jsi ta největší kráva na světě."řekne pobaveně John.Já už to nevydržím.Otočím se a vlepím Jasonovi takovou facku,kterou asi ještě nikdy nedostal.John zamrká.Vzápětí se mu změní výraz.Ou asi se naštval.Natáhne ruku.Vážně on mi to chce vrátit!Holce?To je takový ubožák.Než se stihnu pohnout vidím jen Johnovu mířící ruku.Vzápětí vidím jak Johnovu ruku zadrží Jason.„Přece nebudeš bít holku?A tu facku sis zasloužil."řekne pobaveně Jason.John trhne rukou aby se vymanil z Jasonova sevření.„Něco ti povím vlkodláčku,rozhodni se s kým se budeš bavit!"skoro zařve John.Jason se na něj znovu pobaveně podívá.„Už sem se rozhodl"řekne a podívá se na mně.Usměju se na něj a celá zčervenám.John se pořádně naštve.„Máš co si chtěl."řekne a udeří Jasona do břicha.Čekám že se za břicho chytne nebo že alespoň projeví malou známku bolesti nic.V klidu se usměje.„Vážně si chceš začínat?"zeptá se klidně Johna.Ten na něj nevěřícně kouká.„Zkusíme jak obstojíš tohle."řekne a v rychlosti se přemění.Docela mě překvapuje že se zbytek Johnovi party jen dívá.Za normálních okolností by se do toho kdo si zarypuje do Johna pustili.To je jejich styl.John přeměněný v černého tygra se vyzívavě podívá na Jasona.Přiskočím k němu.„Musíš to dělat.Nech to být."znažím se ho přesvědčit.Nejsem si jistá kdo vyhraje.Jestli Vlkodlak nebo Tygris.John je pěkně namakaný.Nejsem si jistá jestli ho Jason zvládne.Jason se na mně podívá.„Neboj se,jen mu ukážu že se ho nebojím."řekne a také se převtělí.John začne vrčet.Vidím jak se Rycky a Dustin převtělují.To chtějí jít na Jasona v přesile?Tohle opravdu ne!Vidím že si Ian všiml toho samého co já.Kývne na mně.Půjdeme po nich.„Iane,vem si Ryckyho."zašeptám.Ian přikývne.Nejsem si jistá jestli ho zvládne.A nevím jestli zvládnu Dustina.Přece jen je o dost težší než já.Není to sice tolik namakaný bojovný Tigris, ale stejně má nademnou navrch.„Candice,Mio vypadněte!Tohle není nic pro vás."řeknu jim.Poznaly že jde do tuhého.Neváhají a přeměňují se.Dávají se na útěk.Jak nečekané.

Další díl..! ;) Přečtení přibývají.I votes ale ty pomalu :D To nevadí hlavně že to alespoň někdo čte..:) Děkuju a další díl bude za 100 *votes*.Možný je to až moc ale chci to zkusit.Teď je tu 60 *votes*.Já sem za to strašně vděčná ale potřebuju víc.Snad chápete...:) Tak mi určitě zanechce *votes* a snad se vám díl líbí:)

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat