Probudím se do temné noci.Chvíli přemýšlím kde to vlastně jsem a pak si uvědomím, že ležím v objetí Joshe.Pravidelně dýchá a jemně ale přitom pevně mě objímá.Natáhnu se na noční stolek pro mobil.Bezva je trprve 4:12 ráno.Poslední dobou se takhle budím často.Zdají se mi zvláštní sny, po kterých se vždy probudím a netuším kde jsem.Většinou je to dost mlhavé.Vlastně ani nevím co ve snu je.Většinou běžím neznámým lesem za mlhavou postavou tygra.Nevím jak vypadá, ale pronásleduji ho.Snažím se ho chytit jako by to bylo to poslední co udělám.Jako by to, že ho musím chytit znamenalo úplně vše.Někdy běžím v dešti jindy zase v mlze.Pokaždé někde jinde.Sny bývají tak reálné až je to děsivé.
Hlavou se mi honí milióny myšlenek.Hlavně o tom co se chystám udělat.Konečně je po zimě.Zímní období jsem nikdy nějak nemusela.Každopádně tahle zima byla jedna z nejlepších v mém životě.Byla jsem s kamarády, kterých mám teď opravdu hodně.Stále víc mě překvapují jak jsou bezvadní.Samozřejmě Vlkodlaci mají také své chyby,ale jsou to spíš chybky.Jedná se o povahu a je jasné že v tom dokonalý není nikdo.Teda kromě Joshe.Tenhle kluk mi příjde jako nejlepší člověk na světě.A proto ho taky tak miluju.Už jsme spolu docela dlouho a zatím je to skvělé.Je tu pořád pro mě a stále mě překvapuje.Od té doby co mi řekl svůj příběh to s námi šlo rychle.Byli jsme pořád spolu a brzy jsme věděli že už nejsme kamarádi.Všichni to viděli,věděli že patříme k sobě ikdyž my jsme zatím neměli jasno jestli jsme opravdu spolu.A pak se to stalo.S Joshem jsme se jako obvykle šli projít a on mě vzal na místo kde jsem ještě nebyla.Což bylo zvláštní, protože jsem si myslela že náš les znám uplně nejlépe ze všech.Každopádně to byl menší kopec, na kterém byl obrovský strom.V koruna stromu byla opravdu zvláštní.Když jsme se procpali skrz větve byla tam jakoby místnůstka.Opravdu malá a skrytá větvemi.Větve rostli okolo a uprostřed bylo místo.Je to velmi těžké popsat sama nedokážu pochopit jak ty větve mohou takhle růst.Chvíle jsem se rozhlížela a potom jsme si s Joshem sedli.Chvíli jsme si povídali ale najednou bylo ticho.A pak to Josh udělal políbil mě.Chvíli jsme se líbali.Nedokážu ten pocit popsat.V tu chvíli jsem byla ta nejšťastnější na světě.A pak mi vyznal lásku.Řekl mi co ke mě cítí a že od začátku jsem ho přitahovala.
Bylo to vážně kouzelné a když teď na to tak vzpomínám klidně bych si to zopakovala znova.Takhle krásné to mezi námi zůstalo.Uběhli dva měsíce a teď začíná jaro.Konečně začíná zase praktické školní období.Aby jste věděli náš školní rok se dělí na dva semestry - odborný a praktický.Ten odborný je ve škole a o všem si pouze čteme a učíme se dějiny.Praktický je však mnohem lepší.Je to období kdy se učíme v lese v našich tygřích podobách.Učíme se bojům,technikám ale taky stopařství a bylinkářství.Učíme se vše co my,Tygrisové,potřebuje k přežití.A tohle období nám zaříná právě zítřejším dnem.Končí nám naše týdenní prázdniny a začíná druhý semestr.
Vzpomenu si na svůj plán.Je mi 17 a to znamená že tohle už je skoro můj poslední praktický semestr.Jsem ve 3 ročníku 4 kategorie, což znamená že příští rok v tomto období budu dělat zkoušky dovedností.Po té mi škola skončí a můžu jít studovat vysokou s normálními lidmi.Tohle ale není můj osud to já vím.Až se tenhle semestr naučím vše potřebné odejdu.Asi to nedává moc smysl,já vím.Mám teď vše co jsem kdy chtěla -skvělé kamarády,rodinu a bezvadného kluka.Mohla bych po škole vést úspěšný život.Maskovat se mezi lidmi a užívat si výhody Tygrisů.Tohle já ale nechci.Hodně jsem se toho dozvěděla s příchodem Vlkodlaků.Někde venku mám svou pravou rodinu -Modré Tygrisy.Musím je najít.Teprve poté až poznám svou skutečou stránku budu moct žít normální život.Musím získat odpovědi ať to stojí co to stojí.
Z přemýšlení ve vytrhne Josh.Obrací se ale stejně dál poklidně spí.Usměju se a obejmu ho.Po té konečně usnu.
Tak jsem tu po strašně dlouhé době s novým dílem.Omlouvám se, ale nějak jsem to teď nezvládala.Škola,do toho mé koníčky a kamarádi.Když jsem chtěla psát úplně mi zmizeli nápady.Konečně jsou tady prázdniny a pokud to bude tak jak bych chtěla nových dílů se určitě dočkáte.
Budu moc vděčná za každý vote a komentář.Děkuji vám za přečtení :)
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
FantasyPříběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.