Asi by vás zajímalo víc o mém rodu.Takže jmenujeme se Tygrisové.Dále se náš rod dělí na tři základní druhy.Pums,Dial a Medis.Rod pums jsou pouze tygři oranžového zbarvení.Těch je asi nejvíce.Dále je tu více uznavaný druh Medis.To jsou zase tygři pouze bílého zbarvení.Nejvíce ceněný druh je Dial.Černí tygři.Tenhle druh je vůdčí.Vždycky je velitel tlupy černý tygr.Je to sice trochu nespravedlivé ale tak to je.Většina Dialů jsou hrozně nafoukaní.Teda aspoň ti,které znám.Považují se za něco víc než ostatní.Asi to mají v genech.Žiju v malém městečku.Tady žije spousta Tygrisů.Jsme taková veliká smečka.Musíme si však dávatz velký pozor.Nebydlí tad yjen Tygrisové ale také normální lidé.Proto máme vlastní školu do které chodí jen Tigrisové z naší smečky.V čela naší smečky je samozřejmě černý tygr.Mangus je velmi přísný vůdce.Je opravdu přísný.Nedovolí aby naše tajemství někdo vyzradil.Kdyby se dozvěděli Vlkodlaci nebo dokonce Upíři že je nás tolik na jednom místě, byl by to konec.Naše smečka je velmi rozrostlá.Naše město je hned u velikého lesa.Ten je chráněný kouzlem čarodějů.Do lesa nevztoupí nikdo jiný než nadpřirozená bytost.Je tam jakási nevidetelná zeď za kterou lidé nevidí.Vidí jen klidný les.Kouzlo chrání aby do něj nikdy člověk nepřišel.Je to něco co lidi odrazuje.V podvědomí jim zakazuje tam jít.V tomhle lese se my Tygrisové scházíme.Je to naše jediné místo kde můžeme být takový jací sme.V tygří podobě.Tady jsme sami sebou.Není to ten nudný život člověka.Skrývat v sobě tygra je tak těžké.To si nedokážete představit.
Je mi sedmnáct.Bydlím s mámou a mladším bratrem Ianem.Je mu patnáct.Tátu nemám stratil se při výpravě.Zřejmně ho zabili Upíři.Jak já je nenávidím.Už jsou to 3 roky co tu s námi táta není.Moc mi chybí.Když sem se porpvé převtělila (což bylo asi v 7 letech),byl jediný kdo byl pyšný na to že sem jiná.Máma se málem zhroutila když mě uviděla-když uviděla moji kůži.Já sem jiná než ostatní.Nepatřím do žádného z našich druhů.Má kůže není bílá,oranžová ani černá.Je tmavě modrá.Máma moji výmečnost nikdy neměla ráda.Za to táta měl ohromnou radost.Sem první z naší smečky kdo je jiný.Sem jedinečná.
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
FantasyPříběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.