25.Díl

666 68 5
                                    

Trochu sme se proběhli.Samozřejmě že pro mě to bylo málo.Chtěla sem pořádně vyrazit.Dát do běhu všechno.Cítit vítr jak si hraje s mou srstí.Běžet naplno dokud mě nezastaví vysílení.Myslet jen na to jak běžím rychle,na to jak se mi napínají svaly.To sem ale nemohla.Kluci si chtěli povídat a běhat se jim vůbec nechtělo.Když už sme běželi tak se hrozně loudali takže sem si to stejně neužila.Jak mi chybí Tim a Dan.Hrávali sme na honěnou jako malé děti.Jen tak sme se předbíhali.Bylo to fajn a já to naše běhaní měla moc ráda.Asi bych si s němi měla promluvit.Ale vždyť jim najednou přeskočilo.Nebudu za něma lést a dolízat to já nedělám.Naštěstí mě z mého přemýšlení vytrhl Jason.„Ellie posloucháš mě?"zeptal se mě.Podívál se na mě.I David se na mě koukl.„Jo jasně poslouchám, co že si říkal?"zeptám se.„Říkal sem že je divné, že tu ještě není má smečka."řekne trochu smutně.Kouknu na Davida.„Určitě brzy dorazí."ujistím Jasona.„Taky si myslím.Brzy tady budou."řekne David a povzbudivě se na Jasona usměje.Jason a Dave si hodně rozumí.Jason vyjde asi s každým.Zachvíli si najde tolik kamarádů, že se semnou nebude ani bavit.Po téhle myšlence mi spadne nálada na bod mrazu.Notak Ell,přestaň se pořád litovat!Okřiknu se v duchu.„Ellie?Děje se něco?"zeptá se David.Ohlídnu se a vidím že na mě oba zírají.Určitě si všimli mého výrazu.Sakra.„Ale to nic.Jen sem přemýšlela.Všechno je v pohodě."řeknu a pokusím se o úsměv.Naštěstí se mi povede se usmát.Vypadá to že mi ti dva věří..„Nenapadá vás něco, co by sme mohli dělat?"zeptám se abych zahnala trapnou chvilku ticha.„No já nevím.Asi by sme už měli jít."řekne Dave.Bezva.Všichni máme zkaženou náladu.Jen kývnu a vydáme se na pěšinu.Převtělíme se zase do lidí.Mrzí mě že nemůžu zůstat déle tygrem,ale už sme skoro venku z lesa.Jen co se převtělíme proběhne kolem nás skupinka Tygrisů.Málem nás srazí.Je to pět Tygrisů.Soudím že nějací kluci od nás ze školy.„Hej Sebastiane!Dávejte sakra pozor!"vyjede po skupince David.Nevnímají a běží dál.Jen jede se zastaví.Přemění se v člověka.Je to Sebastian.Je o rok starší než já a je to Medis-bílý tygry.Je v pohodě ale nikdy se semnou nebavil.Většinou se nebaví s Dialy.S Davidem se ale baví,jako všichni.Sjede mě a Jasona pohledem.„Ahoj."pozdraví a kouká na mě.„Omlouvám se že sme vás málem srazili.My totiž spěcháme.Mangus svolal všechny ke stromu."dořekne Sebastian.Ztuhnu.To bude hodně vážné když sou povoláni všichni.„Jdeme s tenou."zavelí David.V rychlosti se přeměníme v tygry a Jason samozřejmě ve vlkodlaka a vyrážíme.Musíme tam být co nejdříve ať nám ta důležitá zpráva neuteče.Snažím se s němi držet krok a neutéct jim.Sem zvědavá co se stalo.Mangus jen tak všechny nevolá.Tohle bude něco moc důležitého.

Omlouvám se že je to takové krátké,ale prostě mi to takhle vyšlo. :D Budu moc ráda za každý komentář i vote :) Čím více bude votes tím dříve bude další díl ;P

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat