Nemýlila jsem se.Dustin a Ryckou chtějí jít opravdu po Jasonovi.To jsou teda hrdinové tři na jednoho.Ne tohle nedovolím.Dustina nějak zdržím.Nemůžou přece takhle Jasonovi ublížit.Proti Johnovi má šanci, ale proti třem?To by nezvládl asi nikdo.Ian zabaví Ryckyho a já Dustina.To zvládnu.Prostě mu nedovolím aby šel na Jasona.V rychloti se převtělím a čekám co se bude dít.Začnu se tedy soustředit na Dustina.John a Jason se už začali prát.Koušou se všude kde se dá.John Jasona nezvládá.Jde vidět že Jason má více zkušeností a ví jak na něj.Dustin to vidí a chce jít Johnovi pomoct.Skočí.V tu chvíli skočím taky a srazím ho k zemi.Rychle vstane a oklepe se.„Vážně Ell?Pokoušíš se mě zastavit?"zeptá se.„Dobrý postřeh Dustine.Nemůžete jít tři po jednom.To není moc odvážný nemyslíš?"oponuju mu.Dustin se na mě podívá.Vypadá docela strašidelně.Já se ho ale nebojím.„Ell,moc dobře víš že on potřebuje dostat lekci.Tak to prostě chodí.Někdo si do nás zarypuje a zaplatí za to."řekne.Hrozně se naštvu.„Jestli si to ještě nepochopil tak ti to objasním.Ty Johnovi pomáhat nebudeš.Jestli chce dát Jasonovy lekci udělá to sám, bez tvé a Ryckyho pomoci."řeknu mu důrazně.Výhrůžně se na mě podívá.„Máš co si chtěla."řekne.Čekám co udělá.On, nehledě na to že sem holka a o dost slabší,po mě skočí.Naštěstí se stihnu vyhnout.Je docela rychlý.Na nic nečeká a znovu jde po mně.Obět se mi podaří mu utéct,čímž ho ještě více rozzuřím.Bezva.Zase po mně skočí.Chci utéct ale na bahnité půdě se mi to nedaří.Nestihnu se dostatečně rychle vyhnout a Dustin mě má.Skočí přímo na mě.Samozřejmně mě vzhledem k jeho váze zalehne tak, že se nemůžu moc hýbat.Tak to teda ne!Rychle se snažím dostat pryč.Moc dobře mi to nejde je opravdu težký.Když už sem se skoro dostala pryč udělal něco, co sem si nemyslela že se nestane.Zakousl se mi do krku!Zaúpím bolestí.Tohle opravdu neměl.Naštvu se a vytasím drápy.Seknu ho rovnou do břicha.Okamžitě povolí a já v rychlosti uteču dál od něj.Cítím jak mi po krku stéká teplá krev.Nemůžu uvěřit že došel až takhle daleko.Jde po mě znovu.Já se tentokrát zalehnout nenechám už ne.Skočí po mě a já ho podruhé seknu.Dá si odstup.Vidím krvavé šrámy od mých drápů.Má co si zasloužil.Kdyby mně nekousl do krku nedrápala bych ho.Najednou se oba zadíváme stejným směrem.Uvdíme jak John leží na zemi a nad ním Jason.John skončil.Jde vidět že už nemůže dál.Jason ho opravdu porazil.Nemají žádné hluboké krvavé škrábance.Teprve teď si všimnu že Ian s Ryckym se také prali.Všichni jsme udýchaní.„Doufám že si pochopil Johne,že se tě nebojím a nebudu skákat jak ty budeš chtít.Tím sme doufám skončili"řekne Jason a otočí se na nás.Společně odcházíme a necháváme trojci za sebou.Běžíme středním tempem ať sme od nich co nejdál.Spomalíme do kroku.„Díky že ste mi pomohli"poděkuje nám Jason.„To je přece jasný Jasy."odpoví Ian.
Jak sem slíbila.Je tady přes 100 votes a tak je tady nový díl :) Snad se vám líbí.Další přidám až zase přibydou nějaké ty *vote*.
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
FantasyPříběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.