12.Díl - Vlkodlak

742 68 1
                                    

Rozběhnu se.Koukám se na svůj cíl.Vlkodlak vypadá stále mohutněji a mohutněji jak se k němu blížím.Teď není místo na strach.Čím rychleji poběžím tím větší silou ho srazím k zemi.Proto ještě zrychlím.Už sem skoro u něj.Je to veliký hnědošedý Vlkodlak.Kouká na mně.Neví co to dělám.Vypadá že se nebude ani prát.Zaváhám.Co když mně nechce zabít?Ne určitě chce.Všichni Vlkodlaci jsou stejní.Pak udělá něco co mi vyrazí dech.Přemění se v člověka.Zabrzdím.Nemůžu jít po člověku.Kdyby mě chtěl zabít zůstane Vlkodlakem.Přijdu k němu.Teď je to obyčejný kluk.Je moc krásný.Zelené oči mně neustále pozorují.Nevidím v nich nenávist nebo zášť vůči mně.Vidím v nich...obdiv.Jdu pomalu k němu.„Jsi..překrásná"řekne sametovým hlasem.Je velmi vysoký.Nehýbá se.Čeká co udělám.„Promiň asi sis myslela že ti chci ublížit."řekne.On se mi omlouvá?Jako vážně?Nechápu to.Měla bych se proměnit a mluvit s ním?Ne.Dokud sem tygr nemůže mi nic udělat.Zavrčím na něj.Je to výstraha aby si na mně dával pozor.„Nevěříš mi co?Nedivím se ti.Všichni z mého rodu jsou stejní.Touží po vaší krvy.Naše smečka je ale jiná.Vím že mi asi neuvěříš.Prosím neboj se mně.Nechci ti ublížit."pokračuje.Mluví ke mně tak mile.Zaváhám.Nakonec se přece jen přeměním.Slyším za sebou jak ke mně beží Dan.Zastaví těsně za mými zády.„Jsi stejně krásná jako v tygří podobě."pronese nadčeně.Dan zlostně zavrčí.Sedne si vedle mě a kouká na vetřelce.Zřejmně se mu nelíbí.On se jen kouká na mně.Sem tam se podívá na Dana.Nevypadá že by z něj měl strach.Odvážím se a promluvím.„Co tady děláš?"zeptám se.Nepoznávám svůj hlas.Srdce mi bije jako o závod.Dan se otře hlavou o mé stehno.Dám mu ruku na hlavu.Cítím se bezpečnějí když se ho dotýkám.„Hledáme s naší smečkou nové město k usídlení.Putujeme už docela dlouho.Vlastní druh nás pronásleduje.Nelíbí se jim styl našeho života.Většina Vlkodlaků pátrají po Tygrisech.Chcou je zabít.Nechtějí aby ste žili.Takhle pátrají i po upírech.Chcou být jediné bytosti které se dokáží přeměnit z člověka na zvíře a obráceně.Upíři bohužel zabili mnoho z nás.Náš kmen žije jinak.Myslíme si že sme si všichni rovni.Tygrisové by se podle nás měli spojit s Vlkodlaky proti Upírům.Ti jsou skutečná hrozba.Zabíjejí nevinné lidi."dořekne.Žasnu.Najednou je mi ho líto.Má tak težký život.„Proč jsi tady?"zeptám se ho.„Jak sem říkal.Hledám se svou smečkou nové město.Je nás 10.Ženy sme nechali na bezpečném místě.Upířu nám byli v patách.Stopují nás.Musíme utíkat před nimi.A do toho nás ještě sledují Vlkodlaci.Je toho na nás moc.Přáli by jsme si normální život."řekne smutně.Je mi ho opravdu hodně líto.Škoda jen že není takových Vlkodlaků,jako je v jejich smečce víc.To by byl super život žít s němi v míru.A život bez upírů?Uplně skvělé!My s něma nemáme problémy.Jsme dobře maskovaní v našem dosavadním městě.Jiné smečky Tigrisů jsou ale pronásledováni Upíry.Jsou moc nebezpeční.Vraždí bez milosti.„Moje smečka se teď toulá po tomhle lese.Nemílíme se že je to chráněný les?"zeptá se.Vím jak to myslí.„Ano tenhle les je chráněný kouzlem.Lidé sem nemohou."odpovím mu.Koukne se na mně a usměje se.Dan stále jen sedí.Asi se ani nechystá převtělit.Jen zírá na cizince, který se mu moc nelíbí.„Sem si jistá že sem zachvíli přijde vedení naší smečky.Možná tě budou chtít zabít.Vždyť víš mysleli jsme si že jdete po nás."řeknu trochu opratrně.On se na mně jen koukne a vzdychne.„Já vím není to jednoduché."Je to zvláštní.Co když lže?Při první příležitosti mně může zabít.Možná se strachuju zbytečně.

Doufám že se vám dnešní díl líbí..! :) Komentář moc potěší..! :p

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat