24.Díl

724 71 6
                                    

Konečně uvidím náš dům.Cesta je pro mě nekonečná když chodím sama.Docela se těším na Jasona.Rychle odemknu dveře.„Jasy?Kdepak si?"zavolám přes celý dům.Dlouho se nikdo neozývá.Asi není doma.Zesmutním.„Ell,promiň sem v koupelně.Jen se obleču a přijdu za tebou."slyším Jasonův hlas.Usměju se.v rychlosti vyběhnu nahoru do pokoje.Hodím batoh na postel a převleču si tričko.Za půl hodiny se máme sejít s Davem.Snad půjde Jason semnou.Jdu dolů.Máma je v práci a Ian se ještě nevrátil ze školy.Doma je takové ticho.Zapnu si televizi aby mi čekání na Jasona ubíhalo rychleji.Chvíli koukám na nějaký seriál.Život těch lidí je tak jednoduchý.Zasměju se nad hláškou kluka ze seriálu.Ani nevím proč ale mám dobrou náladu.A to mám dost velký důvod být smutná.Tim a Dan mě celý den ignorují a asi je to nepřejde.Nebudu to s němi řešit.Teď mám Jasona a dokonce Davida.Možná mi přibydou i nový vlkodlačí kamarádi.Třeba i kamarádky.Nad tou představou se trošku zaraduju.Slyším jak Jasona,který dupe po schodech.Jde dolů.Vypnu televizi.„Ahoj Ellie."pozdráví mě s úsměvem.Také má dobrou náladu.Super to mu určitě nebude vadit poznat někoho nového.Samozřejmě myslím Davida.„Ahoj Jasy.Tak jak se dneska má můj nejoblíbenější Vlkodlak?"zeptám se.Zasměje se.„Mám se dobře a Ellie?Myslím že moc Vlkodlaků neznáš."Oba se zasmějem.Má pravdu.„Tak co máš dneska v plánu?"zeptá se Jason.Vidí na mě že mám něco za lubem.„Jasy víš dneska sem celý den byla s jedním klukem.David se jmenuje."řeknu.Chci pokračovat ale Jason mě přeruší.„Počkej.Jakto že si nebyla se Timem a Danem?"podívá se na mě.Pokrčím rameny.„Tim a Dan se semnou nebaví.To ale není to o čem s tebou chci mluvit."řeknu důrazně.„Dobře,v tom případě tedy pokračuj v tom co mi říct chceš."řekne.Nálada se nám trošku skazila.A to jen kvůli Timovi a Danovi.„Víš ten David by tě velmi rád poznal.Sem s ním domluvená že se zachvilku sejdem tak jestli by ti to nevadilo."řeknu trošku opatrně.Jason se zamyslí.„No vlastně proč ne.Celý den čekám na to až sem příjde má smečka tak se aspoň zabavím."usměje se.„Tak fajn.Vyrazíme za chvilku dobře?"řeknu a jdu se do kuchyně napít.Jason se na Davida vyptává.Ptá se na to jak dlouho se bavíme.Odpovídám mu po pravdě.Kouknu na hodiny a zjistím že za 3 minuty jsou tři hodiny.„Jasy musíme jít nebo to nestihnem."řeknu.Jason přikývne a tak se vydáme k lesu.

Když konečně dorazíme k lesu David už tam čeká.Jak nás uvidí usměje se.Přijdeme k němu.„Ahoj Dave,takže tohle je Jason."představím Jasona Davidovi.Oba se na sebe podívají.David natáhnu ruku směrem k Jasonovi.„Jsem David."řekne.Jason si s Davem potřese rukou.„Jason."řekne jen.„Takže..no..ehm."snaží se vykoktat Dave.Jde vidět že je trochu nervózní s přítomnosti Jasona.Přece jen je to Vlkodlak a z těch má každý Tigris respekt.David pokračuje:"Takže Jasone ty jsi Vlkodlak?"zeptá se ikdyž dobře ví že je.Jason se usměje.„Ano,to jsem."řekne.David trošku zrudne když se s Jasonem zachichotáme.„Co kdyby sme se šli proběhnout?"navrhnu.Oba moc dobře ví jak to myslí.„Jasně."řekne Jason.David se pokusí o úsměv.Je vážně dost nervózní.Jdeme víc do lesa,kde se konečně můžeme převtělit.V rychlosti se převtělím.Protáhnu se.Ano miluju být tygrem.Tím modrým jedinečným tygrem.David se také převtělí.Promění se ve silného černého tygra.Jason se také převtělí.Oba se navzájem začnou prohlížet.Jason už černého tygra viděl Iana.Pro Davida je to ale novinka vidět Vlkodlaka.Kouká na něj jako by se ho bál.Jason si toho taky všimne.„Neboj se já tě nezabiju."řekne a zasměje se.David se ušklíbne.„A ikdybych chtěl myslím že by si mě v pohodě zvládl."pokračuje Jason.„No to nevím když si vyřídil Johna."řekne David.No to má pravdu.Jason sice zvládnul Johna ale David?To je něco jiného.Ikdyž jsou oba černí Dialové,mají jinačí stavbu těla.David je o trochu větší a má mnohem více výrazné svaly.Takže je určitě silnější než John.Je to tím že John je lovecký Tigris a David bojoví.„Vidím že ste se o mě už bavili."řekne Jason a podívá se na mě.Vadí mu to?Nehodlám to zjišťovat.„Tak už pojďte chci se proběhnout."zažadoním.„Ellie?Jestli mi zase budeš utíkat tak se naštvu."varuje mě Jason s úsměvem.Zasměju se.„Buď jsou Vlkodlaci pomalí a nebo mi něco uniklo."řekne David.On neví o mé schopnosti.On je bojoví Tigris.Je svou schopností velmi vyjímečný a je budoucí vůdce kmene jako jeho otec.„No,víš Dave,já objevila svou schopnost."řeknu a čekám na jeho reakci.„To je super Ellie a co jakou schopnost máš?"zeptá se.„Rychlost."odpovím.David zamrká.V našem kmeně snad ani není nikdo kdo by měl rychlost.Možná nějaký starší Tygris.„To je ůžasné Ell."řekne a krásně se usměje.

Snad se vám dnešní díl líbil.Podpořte mě Votem a klidně mi napište něco do komentáře :)

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat