Pomalu jdu k jezírku.Ikdyž je zima neodolám a šáhnu do vody.Překvapí mně jak je voda příjemně teplá.„Tak co vzala sis plavky?Budeš je potřebovat."řekne Tim s úsměvem.„To se chcete jít koupat?Vážně?"zeptám se, ikdyž mě samotnou voda láká.Tim a Dan se jen usmějí.Ani se neobtěžují mi odpovědět a sundávají si trička.Ne že by mně nějak přitahovali nebo tak něco,ale musím uznat, že svaly mají oba dva opravdu pěkné.Na co to myslím?Jsou to moji nejlepší kamarádi.Žadní kluci na chození!Rychle se okřiknu.Kluci už pomalu jdou do jezírka.Taky se odhodlám a vysleču se do plavek.Kluci se na mně podezřele dlouho dívají.„No co je?!"okřiknu je.Oba se zasmějí a začnou se pošťuchovat.Jako malí.Rychle jdu k jezírku.Vlezu do něj.Voda je tak příjemně teplá!Na dnu jezírka jsou oblázky,po kterých se příjemně chodí.Dan na mně cákne vodu a já mu to okamžitě vracím.Tim se přidá a je z toho vodní bitka.Smějeme se a dovádíme.Po chvilce jdeme k vodopádu.Necháme si na záda padat teplou vodu.Všimnu si že by se dalo k vrcholu vodopádu vylézt.Na skále jakoby byla pěšinka.Vylezu z vody a jdu po pěšince nahoru.Překvapí mě že za vodopádem je jeskyně.A to dost velká.„Time!Dane!Pojďte sem to musít vidět."zavolám na kluky, kteří jsou hned u mě.Koukají na velkou jeskyni.„Time?Že nemáš na to skočit z tudma dolů do toho jezírka."rýpnu si do něj.Vím že to ani jeden neudělají.Jsou hrozní poseroutkové. „No nevím Ellie je to moc vysoko."řekne.To jsem čekala.Přeměním se v tygra.Kluci koukají na mojí srst.Tak dobře tu modrou barvu znají a stejně zírají, jako kdyby ji v životě neviděli.Jdu se podívat na okraj skály.Doopravdy je to pěkná výška.Nachvíli zaváhám.Ne co by to bylo za život bez nových věcí.Jdu více dozadu abych se mohla rozběhnout.„Noták Ell, nemusíš si nic dokazovat."řekne Tim ve snaze mě zastavit.Podívám se na ty dva poseroutky.Mrknu na ně a rozbíhám se.A už skáču.Letím docela dlouho je to úžasné.Dopadám do vody.Ta se všude rozsříkne.Tak to bylo boží!Začnu radostně skákat ve vodě.Ano modrý tygr v jezírku.To by ste nevěřili.Tim a Dan zachvíli slezou z vršku vodopádu.Čekala sem že alespoň jeden skočí.Proměním se zpět v člověka.Kluci vlezou zpět do jezírka.„Vždycky musíš mít něco extra co?"řekne Dan.Usměju se.„To už je prostě Ell."řekne Tim.„Ano to už je prostě Ell!"ozve se za námi.To snad ne!Trochu se zděsím když vidím kdo to řekl.Tak tuhle pětici vidím opravdu nerada.
Doufám že se vám ten díl líbí..! :)
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
FantasyPříběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.