15.Díl - Jason

707 72 1
                                    

Nakonec si máma Jasona oblíbila.Po mém dlouhém vyprávění ho dokonce politovala.Ptala se ho snad na všechno co jí napadlo.Jason ochotně a s úsměvem odpovídal.Hrozně sme se nasmáli.Jason byl opravdu vtipný.Vyprávěl nám o svém životě,ve kterém neměl moc štěstí.Rodiče mu zabili Upíři.Teď bydlí jen s tetičkou a jejíma dvěma synkama.Povídal nám jak dlouho už utíkají před Upíry a taky před Vlkodlaky.Jak je moc rád že našli nový.bezpečný domov.Vyptává se jak to u nás ve smečce chodí.Je nadčený.Líbí se mu zbůsob našeho života.Ptá se na všechno.Na školu,na to jak často se může do lesa,kdy jsou rady a spoustu dalšíc věcí.Nakonec máma rozhodne že je čas jít spát,že je Jason určitě unavený.Rozhodne že může spát u mě v pokoji.Tímhle mně docela překvapí.Nemohli u nás spát ni Tim a Dan a teď mě nechá s cizím Vlkodlakem?Jason si jí asi vážně získal.Máma mi dá věci na spasní pro Jasona a jdeme nahorů.„Dobrou maminko!"rozloučím se s mámou.„Dobrou a hezky se vyspěte."odpoví nám máma.Hned jak prijdeme ke mně do pokoje Jason žasne.„Más krásný pokoj!"řekne.„Děkuju,s tátou sme ho pořád vylepšovali"zasměju se při vzpomínce.Co se vlastně stalo tvému tátovi?"zeptá se.Zarazím se.Řeknu mu to.A tak mu to celé povyprávím.Jak šel táta na stopařskou výpravu,když pátral po Upírech.Celou jejich skupinu Upíři zabili.Chystám mu u vyprávění na zemi místo na spaní.Sedne si na postel a poslouchá mně.Říkám mu jak moc mi táta chybí.Že mně vždycky chápal.Že mi rozumněl a že máma taková není.Že se jí nelíbí moje vyjímečnost.Všechno mu řeknu a on mlčky poslouchá.Skončím.Sednu si na poste.Cítím se prázdná.Bez pocitů.Jason se na mně podívá.Koukám se mu do těch jeho překrásných zelených očí.Pohladí mě po tváři.„Rozumím ti."řekne potichu a nakloní se ke mně jako kdyby mně chtěl políbit.Panebože on mně chce políbit!Zamrkám.„Měli bychom jít spát."řeknu když je těšně u mě.„Máš pravdu"usměje se a odtáhne se.Lehne si na zem do připraveného místa.„Nezlobíš se Jasone?"zeptám se opatrně.„Jasně že ne!Vždyť mě skoro neznáš.Chápu tě."řekne.Je vážně úžasnej.Zvednu se.Vezmu si pyžamo a jdu se převléct do koupelny.Opláchnu si obličej,vyčistím si zuby.Pročesu si vlasy a vracím se Jasonem do mého pokoje.„Jaso-"zastavím se.Jason usnul.Je hrozně roztomilý.Spokejeně oddechuje.Přikryju ho a zhasnu.Ležím v posteli.Je vážně dokonalej.Neměla bych mu dát košem.Určitě ho přestanu zajímat až se seznámí s ostatníma holkama.Ale co když ne?Zeptám se sama sebe.Zabrní mi mobil.Smska!Otevřu ji.Ell,potom ses mi nějak stratila.Doufám že je všechno v pohodě.Vím že ti Jason asi připadne skvělý, ale radši si na něj dej pozor.Dobrou noc a krásný sny.Tohle je od Dana.Dělá si starosti.Je hodný.Rychle mu odepíšu že je všechno v pohodě a že je Jason u nás,a že se mu ráno ozvu.Zavřu oči a zachvíli už spím.

Doufám že se vám díl líbil..! Za několik *vote* a více přečtení přidám další..!! :) Komentář by mě mooooc potěšil ..! :D :)

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat