Okamžitě začnu šílet.Cože?Kde se tady sakra vzali?Co když nás najdou.Panebože co když udělají něco Ianovi!Nedokážu ho ubránit.Sem tak pitomá!Měl zůstat doma.Doma v bezpečí.Vyčítám si,že jsem ho vzala sebou.Co teď?Vlkodlaci můžou být kdekoliv.Nevíme co tady chtějí.Jestli pátrají po Tigrisech sme v háji.Zabijí nás jen co nás uvidí.Sakra.„Co budeme dělat Dane?"řeknu zoufale.Dan se na mně podívá.Vím že mně chápe.Ví že se bojím o Iana.Vidím na něm že přemýšlí.„Musíme se dostat do města.Tam nás jen tak nenajdou.Napřed to musíme říct někomu z vedení smečky.Nejlepší by bylo kdybychom šli rovnou za Mangusem"řekne Dan.Nic netušící Ian a Tim se dál baví.„Kluci jdeme dělejte."řeknu přísně a podívám se na Iana.„Cože kam jdeme?"nechápe Ian.„Musíme rychle do města.Pryč s tudma."řeknu rychle.Bojím se.Tak moc se bojím.Ne o sebe,ale o Iana,Tima a Dana.Jestli jednoho z nich stratím nepřežiju to.Tak dlouho sem se vyrovnávala s tátovou smrtí.Ještě teď to tak moc bolí.Nezvádnu to jestli stratím dalšího blízkého.Ian stále nechápe co se děje.„Ell co je?Proč musíme pryč?"naléhá na mně.„Někde tady se potulují Vlkodlaci.Cítili jsme jejich pach.Je jich hodně.Zřejmně se jeden z nich otřel tady o ten strom.Podle pachu ze stop určuji že je to skupinka 10 dospělých Vlkodlaků."řekne Dan.10 Vlkodlaků.To je ještě horší než sem doufala.Ian nevěřícně zamrká.Tim se vyděšeně koukne na Dana a poté na mně.„Musíme jít nesmíme ztácet čas.Poběžíme co nejrychleji."řeknu a rozběhnu se.Běžím dostatečně pomalu aby mi stíhali.Ian je hned za mnou.Najednou v dálce zahlídnu pohyb.Sakra to ne!Rychle zabrzdím.Koukám do dálky.Snažím se rozpoznat co to je.Kluci taky okamžitě zastaví.Tam v dálce je něco co kouká na mně.Až pak si to uvědomím.Je to Vlkodlak a kouká na modrého tygra.Kouká na mně!„Vlkodlak.Vidí mně."řeknu a snažím se ani nepohnout.Dan jde vedle mě.Taky ho vidí.„Ell tohle není dobrý!"řekne nervózně.„Rozdělíme se."řeknu v rychlosti.Za každou cenu musím ochránit bratra.„Zůstanu s tebou."řekne odhodlaně Dan.Sem ráda že stojí při mně.Hledím na Vlkodlaka.Stále upřemně kouká na mně.„Time,doveď Iana do bezpečí a jdi za Mangusem.Rozumíš?Za každou cenu Iana pohlídej.Nesmí se mu nic stát."řeknu důrazně.Vím že je na Tima spoleh.Tim přikývne.„Cože?Nenene.Ani náhodou Ell.Zůstanu s tebou.Neopustím tě!"řekne Ian.„Iane není čas dělat hrdinu.Ten Vlkodlak po mně stoprocentně půjde.Modrého tygra bude chtít získat.Musíš utéct dokud to půjde.Máma nás nemůže stratit oba.Dan mi pomůže.Dostaneme se z toho.Mám svou rychlost.Ohlídáme se líp když budeme jen dva.Musím vědět že si v bezpečí rpzumíš mi!"skoro na něj zařvu.Podívá se na mně.Chce něco říct ale pak jen přikývne.„Vemte to nekratší cestou.Kdyby ste se setkali z Vlkodlaky.."zaratím se.Zabili by je to je jasné.Polknu.„Prostě se dostaňte pryč.Řekněte vše Mangusovi."dokončím.Oba přikývnou.Kde se ve mně tohle bere nechápu.„Běžte!"zavelím.Na nic nečekají a běží pryč.Chytře zvolili cestu lesem.Tim to tady zná.V pořádku se dostanou do bezpečí.Vlkodlak si ani nevšimne že je nás o dva míň.Stále zírá na mně.„Zvládneme to Ell."řekne Dan.„Musíme jít po něm.Jestli je sám dostanu ho."dodá.Zachveju se.„Co když sám není?"odvážím se zeptat.Dan polkne.„To domyslíme později."řekne a připravuje se k ůtoku.„Dane počkej!"zastavím ho.Podívá se na mně.„Sem rychlejší než ty.Mě neuteče.Dohoním ho.Skočím po něm.Dokážu ho chvíli zdržet.Pak doběhneš ty a pomůžeš mi ano?"podívám se něj.Vidím že nechce riskovat můj život.Jinak ho ale nedostaneme.Ohlídnu se po Vlkodlakovi.Jde směrem k nám.Určitě si myslí že nás dostane.„Dobře Ell.Poběžím jako o život."řekne a zadívá se mi do očí.Kývnu na znamení že začínáme.Útok začíná.
Další díl ..!! Tentokrát je to trošku napínavější.Můžete se těšit na další díl,který bude ještě lepší..! :)
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
خيال (فانتازيا)Příběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.