20.Díl

655 71 6
                                    

„Ell!Co to máš na krku?"udiveně kouká na ránu Jason.„To nic není."řeknu jen.Ian se na ránu taky dívá.„Až příště potkám toho co ti to udělal neudržím se."řekne naštvaně Jason.Z Ianového pohledu poznám že ho to taky pěkně štve.„Ale naták,je to jen malá ranka"snažím se je uklidnit.Ve skutečnosti to ale dost bolelo.Dustin má na mě také památku.Ty škrábance ode mě ho určitě dost bolí.„Ell,promiň měl sem ti pomoct."řekne smutně Ian.„Iane co blázníš!Měl si plné ruce práce s Ryckym.Ten je starší než ty divím se že si ho tak zvládnul."řeknu mu.Ian jen zakroutí hlavou a dál nic neříká.„Přístě tě takovému nebezpečí nevystavím Ell.Si moc statečná ale tohle už nikdy nedělej."řekne Jason.Nesouhlasím s ním.To sem měla jako nechat Dustina aby se na něj vrhl?Překlapil mě jak zmákl Johna, ale dva Tygrise už by nezvládl.Radši nic neříkám.A sakra!Co řeknu mámě.Zabije mě jestli se dozví pravdu.Nesmí to vědět.Doufám že se John,Rycky nebo Dustin doma také nepochlubí.To by byp průšvih.„Máma se to nesmí dozvědět, rozumíte!" řeknu důrazně.Oba jen přikývnou.

Zbytek cesty se vůbec nebavíme.Když přijdeme domů rychle prosvištíme kolem mámy.Naštěstí si nevšimla jak vypadáme.Jdeme nahoru.Jason a Ian jsou jen trochu potlučení.Ian má nějaké malinké kousance.Ty ale nejdou přes oblečení vůbec vidět.Na Jasonovi nejde ani poznat že by se s někám pral.Já jsem na tom nejhůř.Šrám má skoro přes celou levou část krku.„Jdu se umýt jo?"řeknu klukům.„Jen běž pak ti to ošetřím."řekne Jason a začne se bavit s Ianem.Jsou v pohodě jako by se nic nestalo.Jdu si pro pyžamo a vydám se do koupelny.Zamknu se a sundám si oblečení.Tričko se mi u krku k ráně docela dost přilepilo.Zatnu zuby.Dost to bolí když si tričku sundávám.Vlezu si do sprchy a užívám si příjemně teplou vodu.Opatrně si ránu omyju.To je krve.Tohle Dustinovi neodpustím.Ve sprše strávím docela dlouhou dobu.Nakonec si jen umyju vlasy a vylézám ze sprchy.Rychle se obleču a vyčistím si zuby.Jdu do pokoje,kde už an mně čeká Jason.Koukne po mně a jeho pohled přistane na mém krku.„Je to pěknej zmetek.Tohle udělat holce."řekne naštvaně.„Stalo se ti to jen kvůli mně."posmutní.„Jasy já ti nic nevyčítám a nemůžeš za to vyprovokovaly nás!"řeknu mu rychle.Zřejmně se semnou nechce dohadovat a tak jen přikývne.„Pojď sem zalepím ti tu ránu."nabídne s ochotně.Jdu k němu sedneme si na postel a on mi v rychlosti ráno ošetří.„Jasy,jestli chceš můžeš spát dneska u Iana.Všimla sem si že si docela rozumíte."usměju se na něj.On jen zamrká.Asi se mu můj návrh nelíbí.„Ell,chci být s tebou.Je to asi poslední noc co tady budu.Hrozně rád si s tebou povídám.Zůstanu tady u tebe."řekne.Příjde mi sladkej když to takhle říká.Přikývnu.Uvědomím si jak moc velký mám hlad,když mi zakručí v břichu.„Pojďme se najíst."navrhnu.„Co máma?Všimne si té veliké náplasti na tvém krku."řekne Jason.No jo má pravdu.Jak to zamaskovat.No jasně šátek!Napadne mě.Ze kříně vytáhnu šátek,který sem dostala do mámy k předminulým narozeninám.Zamávám s ním na Jasona a usměju se.„Tak si to vyřešila"řekne a usměje se.

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat