13.Díl - Vlkodlaci

698 70 4
                                    

Rozhodla sem se že mu budu věřit.Nakonec sme se dohodli že on najde svoji smečku a potom si promluví s naším vůdcem.Já sem si vzpoměla že mám mobil a tak sem okamžitě volala mámě že mi musí dát Manguse.Máma naštěstí pochopila že je to vážné a tak hned běžala za Mangusem.Ten mě kupodivu vyslechl a věřil mi!Dohodli sme se že Vlkodlaky dovedu k hlavnímu stromu,kde už bude rada smečky,která to dořeší.Tak sme se s neznámým Vlkoldakem vydali hledat jeho smečku,které pro nás byla velmi nebezpečná.Divím se že je Mangus tak důvěřivý.Asi mi důvěřuje.To mně docela překvapuje.Díky Danovi by jsme mohli najít Vlkodlaky docela brzy.Naše malá skupinka jde lesem.Dan jde první.Čumák má zapořený v trávě a snaží se zachytit Vlkodlačí pachy.Já jdu kousek za Danem společně s Vlkodlakem.My dva jsme v lidské podobě.„Jak se vlastně jmenuješ?"zeptám se ho.On se usměje a odpoví mi:„Jmenuju se Jason.A ty se jemnuješ jak?"zeptá se mně a zase se mile usměje.Má nádherný úsměv.„Ellie,jmenuju se Ellie."odpovím mu.Podívá se na mně.„Těší mě Ellie."řekne mile.„Také mně těší."odpovím mu s úsměvěm.

Jasonovu smečku sme našli docela rychle.Opravdu bylo to 9-s Jasonem 10 Vlkodlaků.Všichni byli velicí.Koukali na nás (tentokrát na Dana v tygří podobě) dost divně.Kdyby viděli mně asi by jim spadla brada.Jason jim všechno řekl.Společně s námi se vydali ke stromu.Jdeme lesem.Necítím se s nimi moc v bezpečí.„Kdyby jsme se přeměnili byli by jsme tam rychleji"řekne jeden z Vlkodlaků.Vypadá už docela staře.Podle toho jak se k němu ostatní chovají soudím že je to vůdce.Podívám se na Dana.Soucitně se na mě podívá a kývne na znamení že bych jim měla vyhovět.„Dobře,ale nesmíte na mně blbě koukat."řeknu odvážně.Vůdci Vlkodlaků se zřejmně můj tón moc nelíbil.Musím se honem převtělit ať ví proč sem to řekla.Převtělím se.Všichni Vlkodlaci na mně nevěřícně koukají.Dan se také převtělí.Čekám až se ostatní rozeberou a také se převtělí.„To..to je ona!"řekne Vlkodlak,který je asi nejmladší ze všech.„To je hloupost,nemůže to být ona.Davisi ticho,potom to preberem."odbyde Davise vůdce.Nechápu to.To je ona?Co?Odkud by mně mohli znát?Proberu se z myšlenek.Všichni jsou převtělení.Rozejdu se a přidám do pomalého běhu.Vypadá to že Vlkodlaci jsou v dobré kondici,proto zrychlím ať sme brzy na místě.

Chtěla bych vás poprosit jestli by jste mi nemohli napsat něco do komentáře.Jak se vám líbí tenhle příběh a jestli má cenu vám sem přidávat díly.

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat