Vběhneme do lesa.Na nic nečekám a rychle se přeměním.Během chviličky je ze mě krásný modrý tygr.Kouknu na Tima a Dana.Taky se už převtělili.Jejich bílá leská srst září ve tmě.Vlatně sem se jich ani nestihla zeptat kam to jdeme.Tim se rozběhne.Dan ho následuje.Taky se za něma rozběhnu.Užívám si to.Běh tygra je tak odlišný od člověka.Cítím jak se mi napínají svaly.Každičká část mého těla pracuje.Doběhnu Dana a Tima.Chci běžet ještě rychleji přidám a nechám ty dva za sebou.Běžím tak rychle.Cítím vítr.Teď se cítím tak volná.Nemusím nic skrývat.Otočím se abych zjistila kde jsou kluci.Nikde je nevidím.Zpomalím.Čekám že se každou chvíli vyřítí.Uvědomím si že je to poprvé co sem je předběhla.Zastavím.No tak kde jsou?Už by tady měli být.Zneklidním.Sice se v tygřím těle necítím tak ohroženě, ale stejně sem v pozoru.Sednu si a snažím se co nejvíc vydýchat.Konečně vidím dvě bílé šmouhy daleko ode mě.Doběhnou ke mně a zastaví se.Hrozně rychle dýchají.„Kde jste tak dlouho!"řeknu jim.Tim se na mě naštvaně podívá.„Nepochlubila si se že už znáš svojí schopnost."Nechápavě se na něj podívám o čem to mluví já přece ještě svoji schopnost neobjevila.„Taky že neobjevila Time!"řeknu mu.Oba se na mě nechápavě podívají.„Právě si nám utekla před nosem.Nemohli sme tě dohnat si rychlá jako blesk."řekne ještě stále udýchaný Dan.Podívám se na ně.Cože moje schopnost je rychlost?To je skvělé!Abyste rozumněli,každý Tygris má svou vlastní schopnost.Objeví jí mezi 15 a 18 rokem.U nás v smečce moc typů schopností nemáme.Rychlost je docela vzácná moc Tygrisů ji nemá.Dále jsou tu stopaři.Ti dokážou vystopovat kohokoliv nebo cokoliv.Dále máme něco jako vědmy.Ty máme pouze 3.Mají různá vidění pokud se třeba blíží nebezpečí.Potom tady máme zemské Tygrisi.To jsou Tygrisové, kteří cítí s zemí.Velmi dobrý zemský Tygris dokáže při doteku se stromem poznat co viděl a co zažil.Nemusí to být jen strom ale i třeba menší zvíře nebo jiné rostliny.To umí většinou jen ti nejstarší zemští Tygrisové.V naší smečce máme hypnotygrise.Jsou to Tygrisové, kteří dokážou vymazat lidem paměť.Jsou pro smečku velmi důležití.Potom tady máme lovecké Tygrise.Sice už nepotřebujeme aby lovili,ale jsou to velmi obratní a vnímavý.Hodí se na obranu smečky.A nakonec bojoví Tygrisové.Tahle schopnost se objevuje pouze u Dialů.Jsou to výborní bojovníci,kteří brání smečku.Jejich těla jsou mohutnější než u ostatních Tygrisů.David je bojový Tygris.Jako jeho otec.Bohužel se někdy stane že Tygris svou schopnost nemá nebo jí neobjeví.Poslední dobou je takových Tygrisů víc a víc.Někteří Tygrisové se zase nikdy nepřevtělí.Jejich rodiče to třeba dokážou ale oni se z nějakého důvodu nepřevtělí.I takoví jsou u nás ve smečce.Jakmile se dítě nepřevtelí do 10 let nepřevtělí se už nikdy.Sice mají přístup do lesa protože je v nich něco nadpřirozeného, ale nejsou to ti praví Tygrisové.Takže moje schopnost je rychlost.To není špatné!
Tim a Dan se na mně podívají.„Ell,to co ti chceme ukázat už je jenom kousek jdeme?"zeptá se Tim.Nečeká na mou odpověď a jde.Tentokrát neběžíme.Kluci už asi nemůžou.Jdeme chvíli po lesní pěšině.Potom Dan zahne kamsi do lesa.Následuji ho.Co to?Slyším zvláštní šumění.Jako kdyby pršelo.Dojdeme k překrásnému vodopádu.Je dost vysoký.I skála ze které tříští proud vody a dopadá do většího jezírka.Voda se pří měsíčním světle krásně bliští.Převtělíme se do lidské podoby.„Tadá,tak tohle sme ti chtěli ukázat."řekne vysmátý Dan.Tim se na mně podívá a vidí jak celou tu nádheru sleduju.„Objevili jsem to tady jen náhodou"objasní mi.„Je to překrásné!"žasnu.Tentokrát mě ti dva opravdu dostali.
Doufám že se vám nový díl líbí..! :) Další bude asi za delší dobu.Chci aby si to nejdříve přečetlo více lidí :)
ČTEŠ
-UNIMAGINABLE-
FantasyPříběh o 17-leté Ellie.Ellie je napůl člověk a napůl tygr-Tygris. Její rod valčí proti Upírům a Vlkodlakům. Ellie zažije mnohem více než si myslela.Objeví kdo skutečně je,získá hodně nového,ale také hodně ztratí.