17.Díl

741 67 0
                                    

Celý den proběhl hrozně rychle.S Jasonem sme po rozhovoru s mamkou šli do lesa.Tak sme si povídali a víc se "sbližovali".Je s ním opravdu sranda.Taky sme se trochu proběhli v našich zvířecích podobách.Jason obdivival moji srst a já obdivovala zase jeho.Jak je dokonalý.I v lidské i ve vlkodlačí podobě.Měl krásné svaly které se mu rýsovaly pod srstí.Byl docela rychlý,když sme běhali.Samozřejmně že mě nepředběhl.Povídal mi o svém Vlkodlačím rodě.Divil se když zjistil že se dělíme podle barvy srsti.Oni nic takového nemají.Ani schopnosti prý nějak moc neřeší.Mají sice něco jako naše stopaře a lovce,ale že by měli něco jako hypnotigrise,zemské tigrise a nebo vědmy,to vůbec.U nich jsou si prý všichni rovní.Nezáleží na barvě srsti nebo co kdo umí líp.To se mi hodně zalíbilo.Kdyby to takhle bylo u nás byl by konec nafoukaných Dialů.Samotářští tigrisové by se asi taky chovali jinak.

Vrátili sme se z lesa na oběd. Ian chtěl Jasona také více poznat a proto po obědě vyrazil do lesa s námi.Ti dva si hrozně rozumněli.Pořád se smáli a nadšeně se bavili.Já poslouchala jen na půl ucha.Žádné místo kam by jsme mohli jít mě nenapadlo.„Iane?Nevíš kam by jsme mohli jít?"zeptám se bráchy.Ian jen pokrčí rameny.Moc se po lese netoulá jako já.Nemá takové odvážné kamarády jako já.Usměju se.No jasně to jezírku jak mi ukázali!„Už vím kam půjdeme.Přeměňte se."řeknu oboum.Na nic se neptají a přemění se.Ian hledí na Jasona.Z blízka Vlkodlaka ještě neviděl a tak ho studuje do detailů.Jasonovi se zřejmně zalíbila černá srst Iana.Chvíli čekám než se ti dva vzájemně doprohlíží a vydám se známou cestou k jezírku.Oba mně následují a tak trochu zrychlím.Zachvíli jsme u našeho cíle.Za touhle zatáčkou se objeví vodopád.Tak a jsme tady.No to snad ne.Už zase?U jezírka vidím známou pětici.John se ušklíbne když mně uvidí.Zárověň udiveně kouká na Jasona.Doufám že o té novince ví.Nerada bych ho přesvědčovala, že Jason není žádný krvelačný Vlkodlak,který ho chce zabít.Ian je také uvidí.Nemá je o moc víc rád než já.Zastavím se a čekám co ti tři blbečci udělají.Mia a Cadice jako vždy jen tupě přihlíží.Obě sledují Jasona.„Takže si se začala tahat s Vlkodlakem Ell?"řekne rýpavě John.Podívám se na něj.Je tak odporný.„Ano,s Vlkodlakem."odpovím.John se podívá na Jasona a potom na mně.Iana si vůbec nevšímá.„Nesouhlasím s tím co Mangus udělal.Nechci je tady.Nejsou stejní jako my.On nám není rovný."řekne John.Zatajím dech.Co to řekl?Myslí to vážně?Neudržím se.„Tak abys věděl Johne,jsou o dost lepší než my!Nesoudí se jen podle toho jak kdo vypadá nebo co umí!Jason není takový tupec jako ty a ti tvý chudáčci vedle tebe."vyletí ze mě.Uvědomím si že nám Jason nerozumí,protože je Vlkodlak.Je to dobře aspoň se s něma nepohádá.John se na mně nevěřícně podívá.„Ell,já věděl že máš špatný výběr na kámoše, ale že si až tak blbá to sem opravdu netušil."řekne John.„Co si to řekl!?"řekne hodně naštvaně Jason.Jakto že mu rozumím?A on rozumí nám?To je mi teda pořádná novinka.„Ó tak pan dokonalý nám rozumí!"ušklíbne se John a celá jeho tupá skupinka se zasměje.„Seš normální nafoukaný debil."řekne naštvaně Jason.Žasnu kde se to v něm bere.Naštvaného Vlkodlaka vidím poprvé a upřímně vypadá dost strašidelně.Tohle nevypadá dobře.Jason se podle mě do Johna brzy pustí.Sama nevím kdo má větší šance...

Dnešní díl je docela dlouhý.Chci vám poděkovat za ty *votes* co mi přibyly..! Hrozně moc vám děkuju.Škoda že nepíšete komentáře ale tak nevadí :) Další díl bude až přibydou přečtení a *votes*. Děkuju vám..!:)

-UNIMAGINABLE-Kde žijí příběhy. Začni objevovat