A/N oke dit is een soort deel 2 van het vorige hoofdstuk cuz i screwed up mr goed
Pov lily
Juni 1981
Vandaag is het de beurt aan Sirius en Marlene om langs te komen. Zij hebben kleine Aurora mee. Zij wordt al bijna 2, op 4 augustus. Ze kan al lopen en ze heeft de grootste lol met Harry. ze is natuurlijk niet gewend aan zo'n kleine baby. Harry kan overigens al kruipen en aurora probeert hem steeds bij te houden, hij gaat echt als een speer namelijk.Sirius, Marlene, James en ik kijken met een grote glimlach naar hen. Eventjes voelt het net als vroeger. Toen er nog geen oorlog was en we gewoon zorgeloos konden leven. Ik pak james' hand vast en knijp er in. Hij kijkt me aan en glimlacht dan.
"Dus jongens, baby nummer 2 on the way?" Lacht Sirius.
Ik haal mijn schouders op en James lacht trots.
"Dat hebben jullie wel heel snel voor elkaar gekregen." Vult Marlene haar man aan.
"Jullie hadden vast heeel veel vrije tijd hier." Voegt Sirius nog toe. Ik ben inmiddels zo rood als een tomaat, maar James lacht nog steeds trots.
"Tja, we wilden kleine harry niet eenzaam laten opgroeien he." Haalt James zijn schouders op. De rest van de avond lachen we nog veel en houden we oude herrineringen op, met een glaasje wijn en wat lekkers.
"Weten jullie nog toen we jullie 2 betrapten in de bezemkast toen jullie 'het' aan het doen waren." Lach ik. Ik ben inmiddels al aardig dronken.
"Dat was zoo ongemakkelijk." Lacht Marlene.
"Marlene wilde daarna zeker een maand geen seks meer hebben." Lacht Sirius
"Can you blame me." Zegt Marlene. Met opgetrokken wenkbrauw.
"Nou maar volgensmij hebben jullie het daarna snel weer opgepakt." Lach ik terwijl ik naar de slapende Aurora wijs.
31 juli 1981
Het is vandaag 31 juli en wat betekent dat? Harry is 1 geworden. We waten eigenlijk van plan niemand uit te nodigen omdat we niemand wilden voortrekken en iedereen is al een langs gekomen, maar blijkbaar heeft onze vriendengroep onderling besloten dat Sirius en Remus voor de hele vriendengroep langskomen.Ik ben aan het opruimen en James is Harry aan het vermaken als de deurbel gaat. Ik doe open en zie daar Remus en Sirius staan, ze hebben een redelijk groot ingepakt cadeautje mee. Ik knuffel hun beiden en laat hun binnen. Ik leid ze naar de woonkamer die helemaal versierd is. Overal waar je kijkt zie je voornamelijk blauwe slingers en ballonnen.
Sirius en Remus gaan zitten op de bank en dan komt James binnen met Harry
"Hey." Zegt James
"Hey." Zeggen remus en sirius terug, waarnaar ze elkaar zo'n bro hug geven (im sorrryyy ik weet letterlijk niks af van jongens, tis voor mij echt een raar geslacht soo yeah)
We zitten even met elkaar en praten weer wat bij, maar surprise suprise, er is niet zoveel gebeurd in de tussentijd. Daarna eten we wat taart en geven ze het cadeautje. Ik heb eigenlijk duidelijk gezegd dat we echt geen cadeaus willen, aangezien er oorlog is en iedereen is óf werkeloos óf verdient veel minder. Maar ze zieden dat ze het met zijn allen hebben gekocht en dat het niet zo duur was, dus dan geloof ik hun maar.
JE LEEST
Wat als... ~jily fanfictie
Fanfic|| COMPLEET || Wat als James en Lily Potter nooit zijn vermoord? Wat als Harry Potter gewoon ouders heeft gehad? Wat als Harry Potter een normaal (tovenaars) leven heeft gehad? Wat als James en Lily hun kleinkinderen zouden kunnen zien? In deze fa...