Ik loop met ferme passen richting de common room, ga door het schilderij en zie daar James op de bank, maar hij is niet alleen...
Pov Lily
En daar zag ik hem, James Potter met Julia Smith 5e jaars Griffoendor, ze waren aan het zoenen...
Eerst kijk ik er 5 minuten geschokt naar en dan loop ik zo stilletjes mogelijk weg. Als ik het schilderij dicht heb gedaan ren ik terug naar het feest. "En hoe was de zoen?" Willemijn rent naar me toe. Zo blij mogelijk zeg ik "nee we hebben niet eens gepraat!! Ik kan de common room binnen en zag hem bekken met een of andere chick!!"
"En daar ben je blij om?"
"Hij is eindelijk over me heen!!"
"En dat vind je echt niet erg?"
"Nee kijk hoe blij ik ben!"
We feesten de hele avond, ik ging zelfs met een paar andere jongens zoenen en schuren omdat ik wist dat ik eindelijk vrij was van James! Oké klein beetje sletterig misschien. Maar ja haha.De volgende dag werd ik alweer wakker met een kater. "Ughh" gelukkig had ik laatste keer de spreuk opgezocht dus ik voel me al een stuk beter. Maar ik merk dat ik niet in Mn eigen kamer ben, ik ben in de kamer van de Marauders en ik lig naast James. Meteen gil ik. Hij doet zn ogen rustig open, best sexy. Hij gilt ook. "Hebben we, hebben we sex gehad?!"
"Ik mag hopen van niet." Zei ik.
Sirius wordt wakker "goeiemorguhh allemaal"
"Sirius waarom zit Lily in mijn bed?"
"Oké ik leg uit wat er gisteravond is gebeurd. "
"Het feest was net begonnen, Lily zat in haar ultra sexy pakje." Ik bedenk me nu pas, wat heb ik aan, James denkt hetzelfde en kijkt de andere kant op terwijl ik onder mijn deken kijk, ik heb een trui aan, van James merk ik aan de geur."
"Ik had James gekwetst, James ging naar de common room waar hij Julia zag en met haar ging zoenen. Lily was daar zo blij mee dat ze iets te wild was, ze ging bijna mee met een jongen naar zijn kamer. Hij was een 7e jaars, ik heb haar tegengehouden. Ze ging even liggen op het bed en is daar in slaap gevallen ofz. Haar vriendinnen waren al weg en ik kon niet naar de meisjes slaapkamer. James lag al in zn bed, ik heb haar meegenomen naar onze kamer en James is de enige single, dus ik legde haar in zijn bed."
"Oké en hoezo heb ik James' trui aan?"
"Oh ja dat is ook wel grappig, midden in de nacht toen ik je net had neergelegd en zelf even wilde gaan liggen, werd jij wakker en zei je: wat heb ik aan?!. We lagen allemaal dubbel, behalve James die sliep nog."
"Ja ik had een slaapspreuk over mezelf gedaan."
"Nou ja, wij zeiden dus wat wil je anders aan en toen pakte ze een random trui van de grond en zei: dit ruikt naar James, deze wil ik! Ughh James en die vieze Julia, Julia Julia wat heeft zij wat ik niet heb!"
"Oh my God, wat is er mis met me als ik dronken ben?!" Zei ik erg geschokt
"Toen ging je je uitkleden voor ons en wij keken allemaal snel weg en ja dat dus."
"Ahw das eigenlijk best lief van je sir." Zei ik
"Tja zo ben ik soms.."
"Nou ik ga maar weer eens, doei!"
"Lily voordat je gaat, ik vind Julia eigenlijk best leuk, zou jij het erg vinden als ik op date ga met haar?" Awhh James vindt eindelijk iemand anders leuk dan ik!
"James ik gun je het allerbeste!" En ik meen het, maar ik voel me alsnog best raar..."Heyy Willie, Alies en marriee" zeg k als ik onze kamer binnenkomen
"En waar was jij vannacht?"
"Ja he dat willen jullie wel weten"
"No way.. heb je je bloempje laten plukken? Je was gister wel een beetje veel..." zegt Willemijn
"Ik heb geslapen met James😉" zei ik nog snel voordat ik me opsloot in de badkamer om me op te frissen, ik hoorde ze aan de andere kant van de deur schreeuwen
"James? James Potter?! Ben je ontmaagd door hem." En allemaal dat soort dingen, toen ik de badkamer uit ging heb ik ze alles verteld.
Marlene zei natuurlijk meteen "Sirius deed dat, awhh wat lief van hem🥰🥰"
"En Marlene, wat is nou eigenlijk de deal tussen jou en Sirius."
"Oké goed ik vertel het jullie wel. Nou tijdens het feestje laatst hadden we wel wat gezoend en we waren sowieso best veel aan t flirten enz, maar het was nog best casual allemaal. En hij vroeg me vanavond op een date, dus ik denk dat ie het dan gaat vragen, we gaan naar een heel chique restaurant.
"Omg, maar dan moeten we shoppen!!"
We gingen ons allemaal omkleden en gingen naar zweinsveld om iets leuks voor Marlene te kopen en we zagen zoveel leuke dingen!
Uiteindelijk zag ze er zo uit:Alice had bijna tranen in haar ogen, ze was sowieso altijd al een beetje de moeder van de groep: "WoW je ziet er echt prachtig uit, Sirius zou gek zijn als ie je nu nog steeds niet vraagt."
"Awh dit is zoo romantisch" zeiden Willemijn en ik tegelijk "omg!!"Toen Willemijn weg was en Alice bij Frank was maakten Willemijn en ik een wandeling.
"Dus wat was er nou met James en Julia?"
"Ze hadden dus gezoend en James vind haar leuk! Dus hij neemt haar op een date!"
"En jij vind het niet erg?"
"Nee natuurlijk niet, we zijn nu vrienden dus ik steun hem, bovendien zijn ze voor elkaar gemaakt James en Julia allebei met een J, zoo cutee😍😍"
"Oké, maar je kan altijd met mij praten he, als je misschien een beetje jaloers bent ofzo"
"Jaloers haha ik ga stuk."
"Oké goed dan, zullen we ijs halen?"
"Lets goo"~In de trein terug naar huis
Nou we zitten dus in de trein terug naar huis en het is echt heel erg krap! We zitten hier namelijk met Sirius, Marlene, Frank, Alice, Peter, Dahlia, Remus, Willemijn, James, Julia en ik. I know, en de rest vind het niet zo erg dat het zo krap is, kunnen zij lekker klef doen, maar ja ik ben alleen... Ja ik laat het niet merken, maar ik ben toch wel een beetje jaloers dat iedereen iemand heeft, behalve ik. Nou ja het komt wel goed denk ik. Hoop ik. En ja James en Julia hebben dus nog steeds iets, maar ik denk dat het niet zo lang zal duren eigenlijk, ze hebben best vaak ruzie. James en ik zijn ook nog steeds bevriend, maar verder is er niet veel meer.A/N
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel te zeggen. Behalve dat ik bijna de 4K heb !! K hoop dat jullie het nog een beetje leuk vinden en ja dat dus1162 woorden
JE LEEST
Wat als... ~jily fanfictie
Fiksi Penggemar|| COMPLEET || Wat als James en Lily Potter nooit zijn vermoord? Wat als Harry Potter gewoon ouders heeft gehad? Wat als Harry Potter een normaal (tovenaars) leven heeft gehad? Wat als James en Lily hun kleinkinderen zouden kunnen zien? In deze fa...