Pov James
Ik ben net wakker en zie naast me het mooiste meisje van de wereld. Ze slaapt rustig, haar ogen zijn gesloten en haar mooie haar ligt in een slordige vlecht achter haar. Wat is ze mooi en ze gelooft het zelf niet eens, dat kan toch niet? Overmorgen hebben we officieel een maand verkering en ik neem haar mee op een date, ook heb ik alweer een cadeautje voor haar, maar dit is de laatste van de serie, hierna komt het echte finale cadeau. Na een minuut of 5 opent ze haar ogen, de meest prachtige ogen ooit, de mooiste kleur groen die er bestaat komt tevoorschijn. Ze is nog een beetje moe.
"Goeiemorgen" zei ze zacht.
"Hey Lily."
"Mm"
"Wil je een geheimpje horen?" Meteen was ze klaarwakker.
"Ja." Zei ze opgewonden.
"Ik ben verliefd op je." En meteen ging ze weer in bed vallen.
"Wat? Niet goed genoeg?" Zei ik.
"Jawel, het enige is dat ik dat al wist."
"Ja, maar ik zal het je elke dag vertellen tot onze dood. Zodat je altijd zult weten dat ik van je houd en verliefd op je bent en zodat je daar nooit over hoeft te twijfelen."
"Awhh je bent zoo lief." Ze legde haar handen teder op mijn gezicht en zoende me. Ik keek haar in de ogen aan en zag dat haar iets dwarszat.
"Wat is er Lily flower, heb ik iets verkeerd gedaan?"
"Er is niks hoor." Zei ze met een nepglimlach.
"Jawel, ik zie het in je ogen." Ze ontkende het nog even totdat ze soort van toegaf.
"James, mag ik je wat vragen?"
"Ja natuurlijk."
"Heb jij bepaalde behoeftes?"
"Behoeftes? Wat bedoel je daar nou weer mee?" Ik lachte erbij.
"Je weet wel, op seksueel gebied."
"Lily schat, ik ben op dat gebied net zo ver als jij, voor zover ik weet, en alles gaat op zijn tempo, het langzaamste, of dat nou jouw tempo of de mijne is, als we verder gaan dan alleen zoenen dan staan we er beiden 100% achter en moet de een niet doen alsof om de ander blij te maken, zo werkt dat in een goedfuctionerende relatie."
"Maar dat was niet mijn vraag, heb jij behoeftes."
"Ja natuurlijk, maar dat heeft denk ik elke tiener van deze leeftijd."
"Oké."
"Oké?"
"Oké."
"Je klinkt niet heel overtuigd." Zeg ik.
"Dat ben ik wel, ik ga even douchen." Ze deed een beetje kortaf.
"Oké veel plezier." Lily ging naar haar eigen kamer en ook ik ging me opfrissen.Vandaag is de dag, vandaag heb ik precies ene maandje verkering met Lily, het is zondag dus we hebben de hele dag. 's ochtends vroeg begroet ik haar met een kus en een ontbijtje op bed.
"Zelfgemaakt" zei ik trots tegen een nog half slapende Lily. Ze gaf me een kus en zo brachten we de ochtend door, zoenend en etend. Uiteindelijk gingen we ons omkleden en gingen samen naar Zweinsveld. We hebben de hele dag samen gespendeerd en na een paar boterbiertjes gingen we in een parkje zitten. Opeens zag ik ik iets in de bosjes bewegen, ik riep.
"Hallo is daar iemand?" Maar Lily ging alweer door met praten waardoor ik afgeleid werd. Uiteindelijk gaf ik haar mijn cadeau. Het waren oorbellen, de volgende in rij, ze matchten namelijk met de armband en de ketting. Dit is het ena laatste cadeau, hierna komt het laatste en ultieme cadeau, de ring. Ze keek ernaar met tranen in haar ogen.
"James dit kan ik echt niet aannemen, hoe kom je steeds op deze perfecte cadeautjes?"
"Je kan ze wel aannemen en dat ga je ook doen." Ze deed de oorbellen in. Ze staan je prachtig. En toen gingen we weer zoenen.
"Nu is het tijd voor mijn cadeau!" Zei ze. Ze gaf me een boek, ik keek erin en het bleek een fotoalbum te zijn, er stonden allemaal foto's van ons samen in. De helft was nog leeg zodat we er meer foto's in konden doen. Ik keek naar de allerlaatste foto en dat was wij die aan het zoenen waren, net 5 minuten geleden.
"Hoe hoe kom je hier aan?"
"Dat geritsel in de struiken, dat was Sirius die een foto maakte." Het klonk logisch.
"Dit is echt een perfect cadeau." Ik zoende haar weer. Nog voor het avondeten gingen we terugOp weg naar de grote zaal die avond was Lily opeens erg stil, ik besloot om er maar geen aandacht aan te geven. Na het avondeten ging Lily al snel weg, ik vroeg of ik mee moest maar ze zei van niet. Raar, terwijl het nog zo goed ging vandaag, misschien had het iets te maken met ons gesprek van eergisteren. Ik besloot Sirius advies te vragen.
"Hey man."
"Hey."
"Ik heb je advies nodig, want ik heb echt geen idee wat er met Lily is."
"Wat is er dan?" Ik vertelde hem alles en wonderlijk lacht hij me uit.
"Heb je het weleens van de andere kant bekeken?"
"Hoe bedoel je?" zei ik
"Heb je er weleens over nagedacht dat Lily al wel verder wil gaan, maar jou niet wil kwetsen?"
"Denk je?"
"Het zou kunnen." Zei hij.
"Oké, dan ga ik met haar praten."
Ik liep naar onze toren en ik ging eerst naar Lily's kamer, daar was ze niet. 'Misschien is ze aan het douchen ofzo?' Bedacht ik me. Daarna liep ik naar mijn eigen kamer. Het was daar donker, het enige licht kwam van wat kaarsen rondom het bed. En daar trof ik Lily aan, op mijn bed, halfnaakt met zo'n doorschijnende kanten kimono. Ze was omringd door een hartje van rozen. Holy shit.
"Hey." Zei ze verleidelijk. Oké WoW ze was echt heel erg verleidelijk en ik wilde dit zo graag doen, maar het kon echt niet.
"Hey." Ik liep naar haar toe. Alsof ze mijn gedachten kon lezen zei ze:
"James ik weet dat je denkt dat ik dit alleen voor jou doe, maar ik wil dit echt. Ik heb hier afgelopen dagen over nagedacht en ik hou van jou en ik wil dit, als jij dit ook wil natuurlijk."
"Of ik dit wil? Ja natuurlijk." En ik zoende haar, eerst teder en lief en daarna vurig en ruw. Ik kwam bij haar op en bed en ging verder met zoenen ik lag nu boven op haar. Een tijdje bleef het zo totdat ze mijn knoopjes 1 voor 1 opendeed. Nog een keer vroeg ik haar.
"Weet je het echt zeker." Ze knikte en deed mijn blouse uit. Ik ging nu ook de rest van haar lichaam ontdekken, ik gaf haar een paar zuigzoenen in haar nek en op haar borst.
"Nu weet de hele wereld dat je van mij bent."
Ze glimlachte en we gingen verder met zoenen.
"Ik hou van je."
"Ik ook van jou." Rustig deed ze mijn gulp open en trok mijn broek uit.De volgende ochtend werden we wakker, ik keek op de klok naast ons.
"Wat is het al zo laat??" Lily sliep rustig op mijn arm.
"Lils Lils!! We komen te laat voor Minnie." Halfslapend zei ze: "Kunnen we het niet skippen?"
"Normaal had ik gezegd ja tuurlijk, maar dit jaar is echt heel erg belangrijk, ook met de puisten enzo, dus Lets go."
"Je hebt gelijk."
Ze trok haastig haar kleren uit en toen ze uit bed kwam staarde ik haar iets te lang aan. Speels sloeg ze me.
"Gisteravond was leuk." Zei ze.
"Dus je hebt er geen spijt van?"
"Niet in een miljoen jaar."
Ik zal niet precies zeggen wat er gebeurd is, maar laten we zeggen dat er geen maagden meer in deze kamer zitten. Ik knipoogde naar haar en trok toen snel mijn kleren aan, we zagen er beiden echt heel slordig uit, maar we renden naar transfiguratie. Toen we daar aankwamen was de hele klas er al, shit we zijn te laat. Iedereen keek ons met open mond aan, ze snapten natuurlijk wel wat er gebeurd was.
"Hey." Zei ik met een scheve grijns. Lily schaamde zich echt kapot, ze was zo rood als een tomaat. Minnie wilde niet eens weten wat er gebeurd is en liet ons snel naar binnen. Er was alleen nog plek naast Sirius en Secretus. Ik zei tegen Lily dat ik wel naast sneep ging zitten.
"Doe hem niks aan, hij is het niet waard." Ik gaf haar een vluchtig kusje en liep de andere kant op. Ik gaf een dodelijke blik aan Secretus en hij gaf me er 1 terug, daarna heb ik hem niet meer gesproken die les.A/N
Wajowww
Nou k vind dit ook wel lastig om te schrijven
Ben nu ff inspiratieloos
Bijna gossip girl voor de 5e keer gekeken
Vet leuk
Heb echt een hele drukke week man
Oké dat dus
Bye bye1474 woorden
JE LEEST
Wat als... ~jily fanfictie
Fanfiction|| COMPLEET || Wat als James en Lily Potter nooit zijn vermoord? Wat als Harry Potter gewoon ouders heeft gehad? Wat als Harry Potter een normaal (tovenaars) leven heeft gehad? Wat als James en Lily hun kleinkinderen zouden kunnen zien? In deze fa...