Jaar 6, hoofdstuk 37, lief dagboek

209 16 2
                                    

Lief dagboek,
Vandaag tijdens vtzk keek James naar me!! Ik weet niet wat er met me is, maar ik word al helemaal warm als ik aan hem denk, mijn hart klopt sneller als ik bij hem ben en ik moet altijd heel erg blozen, wat is er toch met me?

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Willemijn denkt dat ik verliefd ben, maar ik geloof haar niet, voelt verliefd zijn echt zo? Het enige wat ik weet is dat ik heel raar doe in de buurt van James en ik wil dat het stopt.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Vandaag zat James naast me tijdens het avondeten, hij wilde weten wat er met me was, waarom ik zo afstandelijk doe. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik rende maar weg, ughh wat is er mis met me?

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Ik had vannacht een droom, ik droomde dat James en ik getrouwd waren, een kind hadden en gewoon het huisje boompje beestje, het voelde geweldig.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Vandaag ben ik naar James toe gegaan en heb ik hem verteld waarom ik zo afstandelijk deed, ik zei dat ik door iemand anders op een date ben gevraagd en hem dat niet durfde te vertellen. Het klopt natuurlijk niet, maar zo hoefde ik hem niet de waarheid te vertellen. Ik weet zelf eigenlijk ook niet wat de waarheid is.

Liefs,
Lily

Lief dagboek
Vandaag ging ik naar de zwerkbalwedstrijd Griffoendor - Ravenklauw en poeh wat was James hot zeg, echt niet normaal. Zijn haar door de wind, dat hele sexy zwerkbalpakje. Zwijmel zwijmel.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Vandaag ging ik huiswerk maken met Remus, het ging erg goed en ik begrijp alles nu een stuk beter, maar toch voelde het raar, alles voelt raar, overal waar ik ben moet ik aan James denken.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Vandaag was James jarig en aangezien hij me zo erg verrast had met mijn verjaardag wilde ik hem iets bijzonders geven, maar ik heb nog steeds geen idee wat, dus nu denkt hij vast dat ik zijn verjaardag ben vergeten, wat natuurlijk helemaal niet zo is. Ik wil hem iets speciaals en persoonlijks geven, maar ik weet niet wat.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Ik heb eindelijk het perfecte cadeau gevonden! Zijn verjaardag is nu al een week voorbij, maar ik weet wat ik hem ga geven. Ben je benieuwd wat het is? Tegen jou vertel ik alles dus ik vertel het je wel. Het is een bril, hij is van mijn overgrootvader geweest en op de een of andere manier heb ik hem nog. Het lijkt heel erg op zijn bril nu, maar dan heeft het wat rondere glazen. Ik heb de goeie sterkte er al opgezet dus ik ga het meteen geven.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
James zei dat hij heel erg blij is met zijn cadeau. Hij zei dat hij het heel erg waardeert dat ik hem zo iets waardevols heb gegeven.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Ughh sneep heeft vandaag weer geprobeerd contact op te zoeken om weer vrienden te zijn, na'a dat dacht ik dus heel fftjes niet. Die klootzak heeft me een modderbloedje genoemd en hij verwacht vergeving, pff.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Het wordt steeds erger en erger, het blozen, het hart kloppen, de kriebels in mijn buik. Zou ik dan toch verliefd zijn op James? Ik weet het oprecht niet meer.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Het is vandaag de allerlaatste schooldag van het 6e jaar en ik zal iedereen missen, maar vooral James. Helaas gaan onze vakanties dwars door elkaar heen, dus elkaar zien is best onmogelijk, we gaan wel met zn allen naar de wegisweg.

Liefs,
Lily

Lief dagboek,
Ik weet het zeker, ik ben smoorverliefd op James Potter, ik probeerde het te ontkennen, maar nee. Ik voel het, dit is echte liefde en zodra we weer op school zijn zal ik het hem vertellen.

Liefs,
Lily

A/N
Nou dit stukje heeft een iets andere structuur, maar ik hoop wel leuk, ik doe dit om er een beetje variatie in te brengen en ja dat dus. Wel een beetje een kort stukje, sorry daarvoor !!

692 woorden

Wat als... ~jily fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu