A/N prepare to cry guys
10 oktober 1981
Pov lily
Vandaag hebben James en ik besloten om samen naar het park te gaan met Harry. Hij kan eindelijk lopen en dit doet hij dan ook constant. James en ik lopen hand in hand en Harry loopt voor ons. Hij lacht naar iedereen die voorbij loopt, en behalve een chagrijnige oude man lacht iedereen terug."Papa papa." Zegt hij terwijl hij naar een schommel wijst. Harry houdt van schommels. James kust me op mijn wang en gaat dan met Harry naar de schommel. Ik wacht op het bankje ernaast en lach naar hun.
Uiteindelijk blijven we de hele middag in het parkje, totdat ik opeens buikpijn krijg. James is bezorgd en we lopen, na veel bezwaar van Harry, terug naar huis, maar net voordat we de deur open doen komt er opeens een plas water uit mij.
"Oh nee, niet nu." Fluister ik. James kijkt naar mij om en is meteen geschokt.
"Is je water gebroken?" Vraagt hij gelijk. Langzaam knik ik.
"Volgensmij wel."
"Shit." Zegt james. Hij doet gelijk de deur open en laat ons binnen. Hij zet Harry in zn box, die meteen begint te huilen, en tilt mij dan op naar boven. Hij legt me op het bed en zegt tegen mij:
"Wacht hier oke? Ik ga Harry even laten slapen en dan kom ik terug."
Ik knik om te laten zien dat ik het begrijp. James rent naar beneden en na een paar minuten hoor ik Harry niet meer huilen. Ik hoor voetstappen op de trap die Harry's kamer binnengaan.
Na ongeveer een half uurtje komt James binnen. Mijn weeën zijn gelukkig nog niet begonnen. Het is nu vier uur in de middag, ik vraag me af of ons dochtertje dan vandaag of morgen wordt geboren. Harry's bevalling ging vorige keer best snel, dus ik hoop dat dat nu ook zo is.
"Hoe gaat het?" Zegt James.
"Uhm wel goed, mijn weeën zijn nog niet begonnen gelukkig."
"Gelukkig." Zegt James. "Sorry dat ik net zo haastig was, ik heb niet eens gevraagd of het wel goed ging."
"Nee dat geeft toch ni-." Begin ik, totdat ik plots een wee krijg.
"Aaaaahh" schreeuw ik."Lily gaat het?" Vraagt james bezirgd.
"Nou mijn weeën zijn begonenn." Zeg ik luchtig.
"Oh shit." Zegt james. "Oke ik heb dus alweer geen idee wat ik moet doen." Zegt hij daarna een beetje schuldig.
"Oke ten eerste moet je even avondeten maken, nu mijn weeën nog niet zo erg zijn. Als er 5 minuten tussen mijn weeen zit moet je die verpleegster weer halen. En je moet een beetje op Harry letten. Maar thats it."
"Oke oke dat kan ik wel, dan ga ik nu even snel iets maken ja?" Ik knik waarop hij me een kus oo mijn voorhoofd geeft.
"Ik hou van je." Zegt hij nog snel.
Een uurtje later komt james binnen met spaghetti die hij heeft gemaakt. Mijn weeëen zijn inmiddeks om de 7 minuten, dus we zitten bijna op de 5 minuten.
"Hoe gaat her met harry?" Vraag ik.
"Slaapt als een engel." Antwoord james.
"Oh mijn god, over een paar uur hebben we een dochter." Realiseer ik me. James glimlacht naar me.
We eten samen de spaghetti op.
"Hoelang geleden was je latste wee?" Vraagt james uiteindelijk. Ik kijk op mijn timer.
"5,25 minuut geleden." En precies wanneer ik dat zeg viel ik de volgende wee. Dit is wel een zware. Als het klaar is vraag ik james om anna te halen.
"Ja is goed, ik ben zo terug." Zegt hij. Ik hoor zijn voetstappen op de trap en daarna hoor ik de deur dichtslaan. Ik ben wel een beetje bang nu ik alleen thuis ben, aan het bevalen met Harry in een andere kamer. Gelukkig hoor ik al snel de sleutel weer in het slot gaan. Ik hoor 2 stemmen met elkaar praten, maar ik kan de stemmen en wat ze zeggen niet goed verstaan. Ik hoor weer voetstappen op de trap en zie dan James met Anna in de deuropening.
JE LEEST
Wat als... ~jily fanfictie
Fanfic|| COMPLEET || Wat als James en Lily Potter nooit zijn vermoord? Wat als Harry Potter gewoon ouders heeft gehad? Wat als Harry Potter een normaal (tovenaars) leven heeft gehad? Wat als James en Lily hun kleinkinderen zouden kunnen zien? In deze fa...