Jaar 7, hoofdstuk 52, de PUISTEN

135 10 0
                                    

Oké ja het is tijd voor de P.U.I.S.T.en en ik ben zo zenuwachtig. Hierna zijn we er tenminste klaar mee. James en ik lopen hand in hand naar de ontbijtzaal, maar niemand van ons kan echt ontbijten. Ik heb James en Sirius nog nooit zo zenuwachtig gezien.

"Hebben we er een beetje zin in?" Probeer ik de sfeer te verzachten, maar niemand reageert. Ik pak james' hand vast en zeg:

"Jongens het komt echt wel goed, sinds het begin van het schooljaar hebben we al zitten studeren. We zijn al 4 weken bezig met echt goed leren voor de P.U.I.S.Ten. We gaan deze toetsen gewoon ff rocken en dan zijn we voor altijd klaar met school." Nu word iedereen wel wat losser.

"Weet je Lily je hebt gelijk. En na de P.U.I.S.T.en geven we het grootste feest ever." Zegt sirius.

"That's the spirit." Ik pak James hand weer vast en samen lopen we naar onze eerste toets.

"Ik hou van je ja, no matter what."

"Ohh Lily flower ik ook van jou." Hij stopt even met lopen, kust me en daarna lopen we door.

~ 2 weken later

"Oh mijn God dat was easy peazy lemon squeazy." Zegt sirius.

"Ja precies, waar maakten we ons nu druk over?" Zegt James.

"Kom op ons feestje is morgen al!"

"Inderdaad, we moeten het nog helemaal regelen." Helemaal gestrest lopen James en sirius alvast naar de kamer van hoge nood.

"James ik ben in de gryffindor common room, ik zie je vanavond."

"Tot vanavond, ik hou van jou."

"Ik hou ook van jou."

Met de meiden lopen we naar mijn oude slaapzaal. We pakken onze leukste jurkjes, maken elkaar op, nagels, schoenen, accessoires en dat soort dingen. Damn tis lastig een meisje te zijn zeg. Nou oké goed uiteindelijk waren we klaar en liepen we naar de kamer van hoge nood.

Bij de kamer van hoge nood aangekomen is er nog bijna niemand, behalve de jongens. Toevallig kijkt James de andere kant op, dus stil ren ik naar hem toen en ik spring ik op zijn rug.

"Hey babe." Zeg ik.

"Lilyflower!" Zegt hij enthousiast. Ik spring van zijn rug en hij draait zich om. Dan zoen ik hem.

"Ik heb je gemisttttt." Zeg ik super overdreven.

"Ik jou ookkk." Zegt hij nog overdrevener.

"Ohh je ziet er prachtig uit trouwens." Zegt hij terwijl hij me van top tot teen bekijkt. Ik word er een beetje onzeker van.

"Dankje." Zeg ik opeens heel verlegen. Dit effect heeft hij op mij. Het ene moment ben ik zo zelfverzekerd en daarna voel ik me zo onzeker. Ik kijk naar de grond en ik voel dat ik bloos. Ik herpak mezelf weer en ik lach naar hem.

"Jij ook babe." Zeg ik terug. "De kamer van hoge nood is trouwens ook vet mooi versierd."

"Thanks."

Na een tijdje stromen de mensen binnen en op een gegeven moment is volgensmij het hele 7e jaar hier, zelfs de slytherins en ravenclaws. Hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen. Op een gegeven moment is iedereen echt dronken en zegt sirius opeens:

"Kom op laten we even een luchtje scheppen." Met de marauders, de meiden en Frank lopen we weg. Ik hou James' hand vast. In plaats van dat ze naar de hoofdingang lopen, lopen ze naar boven.

"Nee we gaan niet doen wat ik denk dat we gaan doen toch?" Vraag ik.

"Ohh jawel." Zegt sirius. Ik rol mijn ogen en James kijkt even bezorgd naar me, maar ik lach het weg . Als we inderdaad bij het dak komen zorgen we er met een spreuk voor dat de deur van binnen op slot is, maar van buiten niet. De marauders halen dekens tevoorschijn en maken een vuurtje. We zitten allemaal in een kring rond het vuurtje. We eten ook geroosterde marshmallows en brood en smore's. Dit zijn de goeie momenten die je moet koesteren. Ik zit bij James op schoot.

"Jongens het zal zo anders worden volgend jaar en de kans is zo groot dat we elkaar verliezen, maar weet je ik hoop dat we bij elkaar blijven, voor de rest van ons leven." Zeg ik.

"Ja inderdaad."

"Gelukkig gaan we allemaal rondom Londen wonen dus dat komt wel goed. We moeten er gewoon voor zorgen dat we vaak uitgaan met z'n allen en contact blijven opnemen." Zegt marlene.

"En we hebben allemaal ons verschijnsel diploma dus kom zo vaak langs als jullie willen." Zegt sirius.

De rest van de avond lachen we met elkaar en halen we oude herinneringen op. Ongelooflijk ik had nooit kunnen verwachten toen ik hier voor het eerst binnenkwam dat mijn leven er 7 jaar later zo uit zou zien. Ik heb het knapste, liefste, leukste, grappigste vriendje ooit. En de beste vrienden die ik me ooit had kunnen wensen. Ik weet Emma, Catherine en kayley nog. Ik dacht echt dat ik hier over 7 jaar met hun zou zitten in de bibliotheek. Een maagd, en nog nooit gedronken te hebben. Ik had echt verwacht dat ik innocent zou zijn. Well little did I know. En die 11 jarige ik, had al helemaal mooi verwacht dat die knappe, irritante jongen nu mijn vriendje is en dat we zelfs gaan samenwonen. Het is een tijdje stil en dan fluister ik in James' oor

"Hey James."

"Ja?"

"Ik hou van je, met heel mijn hart. Het doet gewoon pijn hoeveel ik van jou hou. Ik had dit nooit kunnen verwachten. Ik had nooit kunnen verwachten wat een geweldig gevoel jij mij geeft."

"Awhh Lily. Dit is alles wat ik ooit wilde horen van je. Ik hou van jou."

Dan kus ik hem op de mond.

"Ohh come on guys get a room for God's sake." Om hun te irriteren, ga ik er extra voor in. Meer tong en ik knijp even in James' dij. Ik geef ze een duivels lachje en trek dan terug. Stuk voor stuk zuchten ze, rollen ze met hun ogen en hebben ze helemaal genoeg van mij. Na een tijdje zie ik Sirius en James veelbelovend naar elkaar kijken. Tegelijk staan ze op en dan ook Peter, Remus en Frank.

"Wat zijn jullie van plan?" Vraagt Alice

"Zie je wel." Zegt Frank terug. Ze fluisteren tegen elkaar en tegelijk pakken ze hun stok tevoorschijn en spreken ze een spreuk uit. Ik herken hem alleen niet. Daarna komen ze weer bij ons zitten maar er is nog niks gebeurt.

"Wat hebben jullie nou gedaan?" Vraagt marlene.

"Niks maak je maar geen zorgen." Zegt sirius. Na een tijdje is iedereen het inmiddels al vergeten. Maar dan hoor ik opeens een luid geluid. James, sirius, Peter, remus en Frank kijken elkaar lachend aan. Dan zie ik opeens vuurwerk. Het is van dat mooie siervuurwerk. Eerst ontploft het gewoon in mooi lichtjes. Maar daarna komen onze namen 1 voor 1 tevoorschijn. En dan 'Klas van 1978.' En daarna nog ' we zijn klaar met de puisten.' En tenslotte nog een champagne fles.

"WoW hoe hebben jullie dit nou weer gedaan?" Vraagt Willemijn

"Gewoon wat magie." Zegt sirius. "En urenlang onderzoek doen." Mompelt hij er net hard genoeg achter."

"Dit is zo lief!" Zeg ik en ik knuffel James.

"Dankjewel, dit had ik echt nodig." Fluister ik hem toe.

A/N

Nou echt heel raar mr K heb Gwn niks te melden. Het is zomervakantie en ja dat, ik moet elke ochtend werken 7-11 So fml . Oh wat wel leuk is een hele bekend meme acc op insta heeft mijn meme gebruikt, alleen geen credit gegeven :( en ene hele bekende tiktokker heb K een dm gestuurd met een idee voor een TikTok en hij heeft ook echt gereageerd dat ie t gaat gebruiken met credits. En hij heeft echt 200k volgers dus holy shit haha. En er kwam vandaag iemand op nos stories en hij was best cute en dezelfde leeftijd en hij woont dichtbij dus K heb ff al mn moed bij elkaar geraapt en heb n gedm't haha so ja dat dus. Oke byee.

Wat als... ~jily fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu