Jaar 7, hoofdstuk 51, jily/lames

136 7 4
                                    

Pov Lily

James en ik gaan inmiddels al weer 3 weken naar school. Tegen onze vrienden hebben we gezegd dat ik een weekje ziek was en dat James bij me bleef. Er zijn trouwens wat nieuwe ontwikkelingen in onze vrienden groep. Hier even een klein overzicht:

Peter en dahlia: we zien ze niet zo vaak meer omdat ze heel veel samen studeren. Wel heb ik gehoord dat ze gaan samen wonen! Ik ben echt blij voor hun.

Sirius en Marlene: Nou tussen hun is er niet hele veel veranderd, al heb ik wel het gevoel dat sirius marlene binnenkort ook gaat vragen om samen te wonen dus dat is vet leuk.

Remus en Willemijn: stronger than ever, ze hebben zelfs al een schattig huisje gevonden dichtbij londen.

Alice en Frank: ook zij hebben besloten samen te gaan wonen en gaan wonen in het kinderlijk huis van Frank, samen met zijn moeder.

Nou tenslotte James en ik. James en ik hebben besloten in Potter manor te gaan wonen. Het was namelijk altijd al het plan dat het huis van James zou worden en het is een erg groot en mooi huis.

Over twee weken zijn het ook al de PUISTEN en iedereen is zo druk met studeren. We willen allemaal erg graag slagen. Zelfs als het betekent dat we dit prachtige kasteel, dat we 7 jaar lang ons thuis hebben genoemd moeten verlaten. Hmm ik kijk er nu al tegenop.

"Hey zullen we vanavond anders met de rest studeren?" Zeg ik tegen James terwijl we in bed liggen.

"Ja is goed, we hebben lang niet meer echt samen iets gedaan ofzo."

De zon schijnt recht in James' oog en WoW. Hij heeft hazelbruine ogen maar in het licht zie je al helemaal de groene, blauwe en zelfs gele vlekjes.

"James."

"Ja?"

"Wist je dat je echt ongelooflijk knap bent en ik het echt bijzonder vind hoe lief en zorgzaam en grappig en een leuk karakter je hebt in verhouding met je uiterlijk. Maar oprecht, volgensmij ben je gewoon perfect."

"Awhh Lily flower, dankjewel."

"Maar oprecht is er iets wat jij niet kan? Ik meen het waar heb ik iemand als jij aan verdiend?"

"Omg Lily hoe kun je dat nou zeggen. Door gewoon jezelf te zijn. Waar heb ik iemand als jij aan verdiend is eerder de vraag."

"Awhh James. Ik hou van je."

"Ik meer van jou."

"Nouuu I don't think so."

"Hahaha." Hij kust me op de lippen.

"Hey James, er is iets wat ik eigenlijk al een tijdje met je wil bespreken."

"Ohh Lily vertel, je weet dat je alles tegen mij kan zeggen."

"Oké nou achteraf is dit heel awkward, maar weet je nog bij dat ene feestje waarbij je julia voor het eerst had gezoend?"

"Nou technisch gezien had ik haar daarna pas gezien maar ja."

"Nou ik was die avond wel erg dronken en ook best wel erg sletterig. Ik heb zeker wel met 4 random jongens gezoend, erg sexy gedanst en ben zelfs bijna mee naar boven gegaan met eentje."

"Ja en je punt is." Ik kan zien dat hij jaloers aan het worden is, maar wanneer hij ziet dat ik schrik van zijn reactie zegt hij snel. "Sorry de jaloezie werd me een beetje teveel maar ga verder."

"Oké nou ik moet je wat meer vertellen over die avond en over mijn gedachtes, want anders ga je het nooit goed begrijpen. Weet je nog wat ik aanhad die avond?"

Wat als... ~jily fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu