♣️7.7♣️

85 6 14
                                    

Herkese yeniden merhaba! Bu bölüm biraz geçiştirme gibi düşünebilirsiniz. Evet tahminimden biraz daha kısa bir bölüm oldu. Yine de oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim.

Sizi seviyorum

Acı, masuma da yalan söyletir.

Montaigne

***********

Gece ne yattığını duymuştu ne de sabah başında dikilen annesine inanabilmişti. Ne zaman uyumuştu ki sabah olmuştu? Daha gözlerini yeni kapatmış gibiydi! Huyları mı değişiyordu acaba? Aslında okula giderken erken uyanırdı demek ki gerçekten çok yorulmuştu bunun başka bir açıklaması yoktu.

"Kızım saat öğlene geldi ezan okunacak neredeyse hadi kalk kahvaltını yap! Bugün Bade hanımla olacaksın ya unuttun mu?"

Sabah sabah bir de bu mu çıkmıştı? Neden kimseye 'hayır' diyemiyordu? Zorlukla yataktan kalkıp duşa girmişti. Kendine gelmesi uzun süreceğe benziyordu. Gece bir de o kadar rüyalarla uğraşmıştı. Başı gibi kalbi de zonkluyordu. Uzunca bir duş aldı. Soğuk su biraz kendine getirse de onu hala ayakta duracak kadar kendine gelememişti. Zaten ne yapsa gelecek gibi değildi.

Kıyafetlerini giyip mutfağa geçerken annesi ona sandviç hazırlamış masaya bırakmıştı. Muhtemelen onlar yemişlerdi ki bulaşık bile kalkmıştı ortadan. Sandviçi yiyip eline telefonu aldığında ekranda beliren isimle biraz duraklayıp sonra açtı telefonu.

"Günaydın kızım uyandın mı?" Bade Hanımın sesi cıvıl cıvıl gelmişti onun tam aksine! Aynı şekilde karşılık vermek istese de elinden bir şey gelmiyordu. Alıştığı bildiği bir ses tonuyla cevap verdi kadına. "Günaydın efendim evet kalktım. İsterseniz sizi ben alabilirim merak etmeyin ehliyetim var!" hafif bir mizah yapmıştı orada ki Bade gülümsemiş ve "Hah... Bu çok iyi oldu işte! Beni gezdirecek bir kız buldum sonunda! Tamam, o zaman kızım beni kaldığımız otelden alırsın seninle biraz dolaşırız biraz da alışveriş yaparız!" Melike bunu kabul etmemek için çok geç kalmıştı bunu biliyordu lakin alışveriş kısmını duyduğunda ona bir şeyler olmuştu. Yoksa!

Arabayı teyzesinden alırken Yeşim ona dikkatli sürmesi için vaazlar bile vermişti. "Teyzecim kadın ağaç oldu, meyve verdi bir sal beni de gideyim hadi annem!" Yeşim cümlesine noktayı koyup anahtarları ona vermişti. Melike huzurla arabaya oturup acele etmeden kaldıkları otele gitmişti. Kayınvalidesi de onu hiç bekletmeden arabaya binmişti bile!

"Tekrardan günaydın kızım. Nasılsın bakalım bugün?"

"Sizi görünce daha iyi oldum emin olun bir yaz kadını olmuşsunuz. Sizin yanınızda biraz sönük kaldım sanki!"

         Bade, gözlerini gelinin üzerine çevirip şöyle bir süzerken içinden de dışından da bir maşallah çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bade, gözlerini gelinin üzerine çevirip şöyle bir süzerken içinden de dışından da bir maşallah çekmişti. Üzerinde yeşil güzel bir elbise vardı ki Bade yeşili severdi. Gelini de bugün çok güzel görünüyordu. Topuklu ayakkabıları da tam uymuştu bu kombine! Saçlarını da dalgalı yapmış o ela gözlerini ortaya çıkaran da bir makyaj... Yani gelini aslında kendisine bin basardı.

İSTEMESEN DE BENİMSİN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin