3. Bölüm

5.3K 339 218
                                    

Min Yoongi...

İsmi okuduğum anda acaba benim aylardır şikayetçi olduğum adam bu mu diye düşündüm. Eğer öyleyse ne yapacaktım? Tanrım ne kadar saçma düşünüyorum. Koskoca şehirde sadece bir tane  Yoongi yoktur demi.

"Hocam yoklama alsanız mı artık?" dedi bir öğrenci. Hemen kendime gelip isimlerini saymaya başladım. Min Yoongi dediğim zaman kafamı kaldırıp merakla baktım ve herkes uyuyan birini gösterdi.

"Hocam o hep uyuyor. Boşverin siz onu." Dediğine takmayarak o tarafa doğru gittim. "Min Yoongi" diye seslendim fakat hiçbir tepki yoktu. İkinci defa da adını seslendim yine bakan yoktu. "Çocuklar bugünlük serbestsiniz yarın dersimize başlarız" deyip dikkati üzerimden çekip çocuğa yöneldim.

Yan ve ön sırası boştu. Ön sıranın masasına oturup tekrar konuştum"Min Yoongi sana hemen kalk dedim" ne diye sert konuştum ki. Neyse uyanınca özür dilerim.

"Siktir git başımdan" söyledikleriyle gözlerim ve ağzım aynı anda açık kaldı. "Sen nasıl böyle konuşabilirsin. Hiç mi terbiye yok. Hocanım ben senin saygılı ol!" Ufak bir gülüş sesi çıkartıp kafasını kaldırdı hassiktir...

Hâlâ ağzım ona açık bakıyordum çünkü uyuduğundan olsa gerek yanakları kırmızı, dudakları ise hafif şişmiş, saçları da birbirine karışmıştı. Alt tarafımda hareketlenmeler olduğunu hissettim.

Umarım o hareketlilik sadece yokluktan dolayı oluyordur. "Hoca olman uykumdan uyandırabileceğin anlamına gelmiyor." Dedi o mükemmel sesiyle. Sadece kafa sallayıp yanından hızla kalktım. Masama oturup şokla az önce olanları düşündüm. Ben resmen öğrencimden etkilenmiştim.

Kendimden utanıyorum ciddi anlamda. Hemen Jin hyunga yazmam gerekiyor ancak o anlar beni.

Jimin
Hyung. HYUNG ACİL BAK.

Jinnie Hyung
KATİL Mİ GELDİ JİMİN!
BAK SAKİN OL HEMEN POLİSİ ARIYORUM! ASLA KORKMA MİNİK TIRTIRLIM!

Jimin
SAKİN OL.
GELMEDİ KATİL FALAN

Jinnie Hyung
Haa niye öyle yazdın o zaman küçük fare😡

Jimin
Hyung çok kötü birşey yaptım. Her an ağlayabilirim.

Jinnie Hyung
Noldu chim. Anlat hyunguna hadi.               

Off niye bu kadar iyi ve temiz kalpliyim😌

Her zamanki halim canım benim 💅

Jimin
HYUNG!
Bana odaklan lütfen önemli diyorum.

Jinnie Hyung
Tamam tamam anlat hadi chim işe gideceğim birazdan.

Jimin
Hyung ben galiba öğrencimden etkilendim az önce 😖 çok utanıyorum kendimden

Jinnie Hyung
Olum niye oğlanın ırzına geçmiş gibi konuşuyorsun lan!
Bende ciddi bişi oldu sandım.

Jimin
Hyung ama bu kötü birşey ben onun öğretmeniyim.

Jinnie Hyung
Bak haklısın öğretmenisin fakat duygularımıza engel olamayız değil mi? Hem sadece etkilendin ortada birşey yok.

Jimin
Galiba haklısın ama bilmiyorum...

Jinnie Hyung
Bilmeyecek birşey yok chim. Hem çocuk etkilendiğine göre çekici birisi(ben kadar olamaz da) o çekici biriyse sen ne yapabilirsin?

Karşı Komşum/YoonMin/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin