31.Bölüm(Final)

1.5K 98 99
                                    

7 Yıl Sonra

Yoongi;
"Yoongi hadi geç kaldım ben gidiyorum!" Aşağıdan kendini yırtarak bağıran Jimin'in yanına gittim. "Geldim işte ne bağırıyorsun?" Ayakkabılarımı hızla ayağıma geçirip anahtarı da alıp çıktım.

Hemen arabaya binip çalıştırdı. Belki bir kaç dakika geç kalmış olabilirdik ne abartıyordu ki?

"Bebeğim benim işler çok yoğun bu akşam Jungkook'un doğum günü hediyesini sen alsan olur mu?" Hemen kafamı salladım. "Tamam tamam. Benimki hazır zaten,senin için de alırım." Gülümsedikten sonra iş yerimin önünde durmuştu.

"Görüşürüz güzelim."  "Görüşürüz sevgilim". Elimden tutup yavaşça kendine doğru çekerek dudağımdan öpmüştü. Gülümseyerek geri çekilip kapıyı açtım. Son kez el salladım.

Arabanın hareket etmesi ile ben de dükkana ilerledim. Ah siz buraya kadar nasıl geldik bilmiyordunuz hemen anlatıyorum.

flashback*

"İşte böyle sadece intikam için sizlere yalan söyledi. O konuşmalar da Jimin Beye ait falan değil zaten." Son cümlelerini söyleyen Baekhyun'a ağlayarak bakıyordum.

Tam olarak yan odamda ölmüştü ve ben hiç bir şey yapamamıştım. Kendimi çok kötü hissediyorum.

Şimdi ise bana yalan söylediği için sinirliydim. "Şerefsize bak." Elimi tutan Jimin sinirle konuşmuştu. Diğerleri de yatağın yanında dizilmişlerdi.

Kafamı çarpmam üzerine buraya gelmiştim. "Her neyse sonunda öldü. Siz de gidebilirsiniz." Herkes gibi Tae'de sinirliydi,özellikle beni kaçırdığı için Kai'ye.

Öldüğü için sinirini çıkartamadığından, Baekhyun'u hedefe almıştı. Geldiğimizden beri laf söyleyip duruyordu.

Baekhyun da ayağa kalkmıştı yavaşça. Onun da çok üzüldüğünü belliydi. "Teşekkür ederim. Doğruları anlattığın için." Hafif gülümsedikten sonra çıkıp gitmişti.

"Bir daha sürüden ayrılanı bizzat kendim sikeceğim." Konuşan Jungkook'a hepimiz gülerek bakmıştık.

flashback end*

İşte bu şekilde kurtulmuştuk oradan. Benim için bir kaç yıl depresyonda geçmişti. Hatta bir yıl daha sınav için beklemiştim.

Ama işin sonunda Jimin hâlâ öğretmen ben ise veteriner olmuştum. İki yıl önce ise evlenmiştik. En güzel günlerimden biriydi diyebilirim.

Artık tamamen birbirimizin olmak beni çok mutlu etmişti.

Taehyung ve Jin hyund da haftaya evlenecekler. Jungkook ve Namjoon hyung ise ikinci çocuklarını evlatlık edinecekler.

Herkes mutlu ve huzurluydu. Taehyung aşçı olmuştu. Jungkook ise avukat. Kendi camialarında  yeni yeni duyulmaya başlasalar da başarılı oldukları kesindi.

Yavaşça koltuğuma kendimi atıp bugün olan programa baktım.

Bu meslek bana en uygun olan meslekti. Sanki hayvanlarla konuşabiliyormuşum gibi güzel ve heyecanlı hissettiriyordu her zaman.

Açılan kapı ile düşüncelerimden sıyrılıp gelen kişiye baktım.

"Ah buyrun hoş geldiniz." Gülerek konuştuktan sonra günün ilk müşterisine bakmaya başlamıştım.

_____________________________

"İyiki doğduuuun!" Mumları üfleyen Jungkook ve Minsug'a gülerek bakıyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karşı Komşum/YoonMin/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin