18. Bölüm

1.7K 140 82
                                    

Butter Stream💥

Jimin;

"İşte böyle o kadar utangaç ki anlatamam. Her yerini ısırasım geliyor bu yüzden. Ya of yine özledim bak." Jin hyung sabah bilmem kaça kadar bize Taehyung'la olan hikayesini anlattı. Gerçi daha çok Taehyung'u anlattı ama olsun.

"Ne kadar güzel hyung ama saat sabahın 4'ü bence uyuyalım artık." Zaten uyuyan Namjoon hyung böyle saçma sapan birşey söylemişti. Keşke bana hyung deseler bari boşa gitmezdi...(Jimin'in en büyük hayali hyunglarına hyung dedirtmektir fhwkbss)

"Zaten uyuyorsun Namjoon ama neyse tamam hadi dağılalım." Dağılalım dediği de benim evde bir kenara kıvrılmak.. Neyse neyse.

Yoongi ile konuşmak istiyordum ama bende numarası falan da yoktu yanına da gitmeye pek cesaretli değilim açıkçası henüz aramızdaki herşey çözülmüş değil.

Onunla beraber geçirdiğim zaman dilimi çok güzeldi. Sanki yıllardır tanıdığım biri ile konuşuyormuş gibi hissediyorum Yoongi'nin yanındayken. Nasıl bir anda böyle oldu bilmiyorum ama açıkçası şuan eskisi kadar mesafeli olmak istemiyorum ona karşı.

Eve birilerini getirmesine biraz şaşırsam da bir yandan da sevinmiştim. Yanlış anlaşılmasın öğrencim olduğu için tabikii.

Yanlış şeyler yapmasını istemem. Onunla konuşmak için Jin hyunga gidip numarasını Taehyung'dan istemesini söyledim. Mesaj attı fakat yarım saattir birbirlerine aşk sözcükleri söyleyip duruyorlar. "Hyung lütfen numarayı iste sonra yine fingirdeşin lütfen."

Göz devirip kafama vurmuştu "Sen benim biricik sevgilimin arkadaşı olan Yoongi'den baya etkilendin yanlız. Bakıyorum da hemen ağzınız bozulmuş beyefendi." "Hayır hayır yok öyle birşey. Ben zaten böyleydim sadece size o tarafımı göstermedim. Hadi uzatma da at mesaj." "Çok ayıp Jiminie çok ayıp."

Bende onun gibi göz devirip numarayı almasını bekledim. Taehyung Yoongi'ye sormam gerek deyince sinirlendim. Ne yani öğretmeniyim ben onun,sapık gibi bir halim mi var?

Sonunda cilvelerine ara verip bana numarasını vermişti. Hemen telefonuma kaydedip salondan çıktım. Odama doğru koşar adımlarla gidip heyecanla kendimi yatağa attım. Ne yapacağımı bilmiyordum o yüzden adını yazıp yolladım. Anında görüldü olan mesajla otuz iki diş gülümsedim.

My Jimin🐣
Yoongi

Okul Yoongi
Buyrun Bay Park

My Jimin 🐣
Nasılsın?

Okul Yoongi
İyiyim efendim siz?

My Jimin 🐣
Ah bende iyiyim teşekkürler.
Şey aslında ben seni merak ettim biraz,yani biz gelirken arkadaşın fazla sinirliydi.

Okul Yoongi
Ya çok tatlı yicem/
Ya çok tatlı/
Ya/
Biraz sinirlendi tabi ama yanına geldim şuan. Yani bir sıkıntı yok teşekkürler ederim.

My Jimin 🐣
Biraz mı? Biz biraz daha kalsak bizi de sikecekmiş gibi bakıyordu 😊
Orusbu çocu/

Okul Yoongi
OHA/
LAN KÜFÜR ETTİ/
SAMİMİLEŞTİ BENLE KESİN/
YAŞASIN/
ALLAH'IM SONUNDA/
ALIŞTI BANAAAA/
Hayır hayır yanlış anlamışsınız o aslında iyi biridir. Fakat bizi paylaşmıyor kereta😺

Karşı Komşum/YoonMin/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin