9. Bölüm

2.6K 184 35
                                    

"Baekhyun herşey hazır mı?" Bilgisayara bakarken bir yandan konuşmuştu "Evet efendim herşey istediğiniz gibi." Kai memnun bir ifadeyle gülümsemişti. "Tamam çıkabilirsin. Baekhyun eğildikten sonra çıkmıştı.

Rahatça arkasına yaslanarak okulun kamera kayıtlarından öğrencileri izliyordu. Yada öğrencilerini mi demeliydi? Henüz 30 yaşında olan Kai'nin eski lisesiydi burası. Bundan on üç yıl önce bu koridorlarda kendisi vardı.

Aklına eski anıları gelince hemen kendine gelip ayağa kalktı. Artık kendisini göstermesi gerektiğini düşünüyordu. Yıllardır herşeyi gizliden yapıyordu ve bu yıl birazcık eğlenmek istiyordu.

Okula kim giriyor kim çıkıyor herşeyi biliyordu. Müdürden bile daha fazla bilgisi vardı okul ve okuldaki insanlar hakkında. Bu yıl gözüne kestirdiği iki kişi vardı.

Yoongi ve Jimin...

Bu ikisini geçenlerde kameralardan izlerken öğrenci öğretmen ilişkisinin daha fazlası olduğunu anlamıştı. Revirde gördükten sonra da emin olmuştu. Fakat sonra öğretmen olan yani Jimin'in niye kaçıp gittiğini merak etmişti.

Galiba bu yıl ortaya çıkmak istemesinin bir sebebi de bu ikisiyle de çok eğleneceğiydi.

"Baekhyun arabayı hazırlayın okula gidiyoruz."

Bu bölümü kısa yazdım. Ve bu bölümün amacı da yavaş yavaş olayları devreye sokmak için. Heheheh kaos sevirem😽

Sizce Kai kim ve neyin peşinde? Yorumlarda fikirlerinizi belirtirseniz sevinirimmm.

Size iyi okumalar cimcimeleer❣️



Kai aşkım ❣️

Baekhyun çiçeğim 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baekhyun çiçeğim 💜

Karşı Komşum/YoonMin/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin