"Ahaha, née het is echt makkelijk. Oké laten we het zo doen. Heb je een hobby?"
Melayah dacht na, maar niks kwam naar boven. Niemand heeft haar dat ooit gevraagd. "Uhm nee, ik zou het echt niet weten om eerlijk te zijn."
Rick keek haar aan, hij vond haar wel mooi ja. Hij zou alleen nooit iets kunnen beginnen met een student. "Dat kan ik me niet voorstellen Melayah, maar goed. Ik stuur de video van de uitleg in de groepsapp oké?"
Melayah knikte en stond op. Het was vrijdag en ze had net haar eerste bijles van Rick. Het is niet dat ze wiskunde moeilijk vond, maar haar berekeningen klopte nooit.
Ze liep naar haar de bushalte en werd gebeld door een onbekend nummer. Ze drukte het weg en toen kwam de bus.
Al sinds Christian haar had gebeld wordt ze continue gebeld door verschillende nummers. Ze weet nu wel beter dat ze niet moet opnemen.
Melayah kwam thuis aan en ging naar boven. Haar ouders waren beneden in de woonkamer.
"My child, come down please."
Melayah ging naar beneden en zag haar ouders serieus zitten. Ze nam plaatst tegenover hun en keek ze aan.
"Hi, what's wrong?"
"We zijn tot een besluit gekomen dat jij dit allemaal niet verdient. Hoe wij jou behandelen en hoe jij bent behandelt... Ik zou het fijn vinden als we weer een sterke band zouden kunnen opbouwen. Je vader mist je oude zelf en ik ook. Het spijt ons echt dat wij jou zo slecht hebben behandeld."
Melayah keek ze aan en dacht na. Waar komt dit opeens vandaan? Het voelde niet goed voor haar, maar aan de ene kant was ze wel blij dat haar ouders haar niet haten.
"Ik heb het jullie vergeven sinds Frankrijk. Ik wil echt mezelf nog meer verbeteren en open kaart met jullie spelen."
Diep vanbinnen was dit geen leugen voor Melayah. Ze wilde hun echt laten weten wat er allemaal in haar zielige leven speelde. Ze was er nog niet klaar voor, maar ze nam baby stapjes.
"Je veux que tu ailles ton permis de conduire." Me vader zei na een lange tijd iets goeds tegen me.
"Ja, vind ik ook. Ik heb nog een beetje opgespaard geld. Ik ga dan beginnen met lessen en voor me theorie."
Ze stond op en ging naar haar kamer. Ze ging kort dagdromen over Rick totdat KC haar belde.
"Hey girl alles goed?"
"FUCKING TRUT!!! Hoe durf je vriendinnen met me te zijn! Ik moet niet eens zeggen trut, maar gewoon hoer. Dat is wat je bent! Al die tijd zat je in me gezicht te lachen terwijl je iets had met mijn vriend!!"
Melayah schrok hier niet eens van. Ze wist dat Chris via KC op haar zou inspelen. Ze kende hem al te goed.
"Dat probeerde ik je te vertellen. Maar je was zo verliefd. Ik ben niet zo een meid die iemands geluk wilt afnemen KC. Het spijt me dat je er zo achter moest komen. Kun je me vergeven?"
Het bleef even stil aan de lijn
......
"Oké ja, dan moet ik je hierbij zeggen dat het uit is. Hij gebruikte me alleen voor seks."
"En heb je hem dat gegeven?" Melayah was stiekem toch wel benieuwd of KC en Chris seks hebben gehad.
"Nee bitch, hij zat toch vast! En toen hij vrij kwam vertelde hij over jou, dus ik zag het niet meer zitten."
"Oh, ga je naar school morgen?"
"Ja jij?"
"Ja, ik ga ophangen. Ik zie je morgen ja?"
"Isgoed bye."
Het was al bijna nacht en Melayah moest nog een deadline halen. Ze was er natuurlijk al over heen, maar haar anatomie docent was altijd zo lief voor haar. Ze haalde voor dat vak wel goede cijfers.
--- volgende dag ---
Melayah kwam aan op school en liep naar haar kluisje. Ze was lekker op tijd, dus had nog genoeg ruimte om gewoon rustig aan te doen.
"Goedemorgen Melayah, wat ben je toch lekker op tijd!"
".. goedemorgen meneer Masters."
Vandaag begonnen ze met Health Education en daarna wiskunde. Alle twee ging goed.
"Oké morgen moet hij ingeleverd zijn! Oh en Melayah blijf jij nog even zitten."
Ze wist niet waarvoor ze moest blijven zitten. Het was geen bijles dus ze was benieuwd.
"Ik merk dat je steeds meer vooruit gaat met je berekeningen ga zo door. Oh en ik zie dat KC heel veel moeite heeft met de formules. Als je haar de basis van zou willen uitleggen zou ik dat geweldig vinden."
Hij legde zijn hand op die van haar en keek haar diep aan. Hij had geen zin om KC zelf aan te leren. Ze was koppig en te druk voor zijn aura. "Oh Isgoed hoor. Tot morgen."
At this point I don't even know what to do. Zal ik verder gaan? Mijn inspiratie voor dit boek is echt op gewoon op!
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...