'Layah?! Ik ga naar een feest en je weet het he?! Je laat niemand binnen je oom komt zo even kijken.'
'Jaa ma'
Nou daar ging me ma dan op naar een feestje en ik? Ik bleef gewoon thuis en vroeg Sheraily en een paar andere vriendinnen om langs te komen.
TRRRRRINGGG!!!
Oeh de bel! Ik ga even open doen. "HEEEEYY..... oh u bent het"
"Hoe gaat het met mijn lievelings nichtje?"
"Goed hoor, met u?"
"Gaat wel, ik moest van me zus even bij je komen kijken."
"Ja weet ik ze zei het, het gaat goed u's u kunt weer weg gaan."
Ik wilde de deur dicht maken tot hij het tegenhield.
"Hohoho niet zo snel ik blijf nog even kunnen we samen een filmpje kijken goed?"
"Uhm oke"
Ik vond deze oom van mij altijd raar, ik zei ook echt nooit zijn naam of oom ik zei gewoon hoi of als ik hem wilde roepen Ey.
Ik liet hem binnen en hij volgde me naar de woonkamer. Ik voelde zijn ogen gewoon in mijn rug branden.
"Je hebt mooie rondingen gekregen, hoe oud ben je nu?"
"Uuuhhh 18.."
"Dat heb ik altijd al een mooi getal gevonden, maak er het beste van!"
En pats, het was zacht maar het voelde hard en walgelijk. Zo zacht net als een veer, zo zacht net als wanneer je op een bank ploft, zo zacht net als mijn hart voordat het werd gebroken.
"Kunt u dat alstublieft niet meer doen? Ik voel me zo echt niet op mijn gemak."
"Ach Melissa, wij zijn familie. Een kleine tik op je kont kan toch geen kwaad van je lieve lieve oom?"
Ik negeerde het en ging op de bank zitten. Helemaal in het hoekje van de bank zat ik verstopt onder mijn deken als een schildpad. Hij zat wat verderop en keek aandachtig naar de film. Telkens als ik naar de film keek, keek hij naar mij en scande zo mijn hele lichaam. Dat zag ik vanuit mijn ooghoeken. Telkens als ik naar de film keek kwam hij dichterbij.
"Melissa mag ik ook een beetje deken, misschien kunnen we samen dekken dat houdt ons extra warm niet?"
"Ik heet Melayah en ik pak wel een andere voor u"
"Woeowowow, niet zo snel kom hier"
Ik wilde opstaan en een nieuwe voor hem pakken, maar hij trok me terug en ik landde op zijn schoot. Hij begon langzaam mijn rug te masseren en zo ging hij verder naar mijn borsten. Ik was zo stil en stijf. Ik was in schock, ik zag dit niet aankomen. Hij trok mijn trui en mijn broek in een flits uit en ik lag op de bang en hij hing boven me.
"STOP! WAT DOE JE?!" "GA VAN ME AF!!"
"Sssstt, ik ben toch je lieve oom? Ik ga je geen pijn doen Melissa."
"NEE GA VAN ME AF SMEERLAP!"
Hij deed opeens heel ruw en voor ik het wist, was hij.... wwwwaas.. was hij in me. En wat deed ik? NIETS
*1 uur later*
'Het was gezellig Melayah hopelijk gaan we vaker zo een filmavontuur houden.'
Ik deed de deur in een ruk dicht en begon langzaam te beseffen wat er zo net is gebeurd. Ik ben gewoon verkracht door mijn oom. Mijn kanker, stomme, tering, vieze, hoeren oom! Ergens kreeg ik het gevoel alsof ik dit verdiend had. Ik liep weg van de deur en liep naar mijn kamer.
TRINGGGGG!!!
Uhg wie is dat nou weer. Ik deed de deur langzaam open en ik zag Sheraily, Bailey en Amira.
'HEEEEYYY GIRLS!!!'
'Heey mop, hoeistie?'
'Gaat wel met jullie?'
'Goedgoed, we hebben wat alcohol mee om het leuker te maken!'
'Niceee'
'Hoelaat komt je moeder?'
'Ik denk rond 5.00 ofzo'
'Oohke'
'Kijk eens wat ik heb!, gekregen van Faissel die jongen uit de 6e.'
'Wat is dat dan?' vroeg Amira. 'Dit mijn kind is Molly ofterwel xtc.'
Ik gaf alle drie een pilletje en zelf nam ik er ook eentje en ik besloot om te vergeten wat er zonet is gebeurd.
'Laat het feestje beginnen!!'
'Is het goed als ik een paar jongens laat komen?' vroeg Bailey.
'Ja doe maar kunnen wij ook even genieten' als je begrijpt wat ik bedoel😏.
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...