Nigel pov
'papa'
....
'Papa!'......
'PAPAAAAAAA!!''Ik ben wakker prinses, goeiemorgen.' Ik werd wakker met Yadi naast me springend op het bed. Na het appje van Melayah ben ik boos gaan slapen. 'Papa waar is lala?'
Dat was een nieuwe bijnaam voor Melayah. 'Nou gisteravond toen jij al sliep is ze toch naar die oude vriend gegaan. Papa heeft haar gebracht maar was toch wel boos.'
'Waarom dan?'
'Nou die vriend heeft Melayah ooit heel veel pijn gedaan dus ik vind het heel raar dat ze hem nog als een vriend ziet. Snap je?'
'Ik denk het wel, ik ga naar beneden tante zaira is pannenkoeken aan het bakken!'
'Zeg tegen haar dat ze suiker IN het beslag moet doen!'
A/N: Als je pannenkoeken gaat bakken zorg er dan voor dat je altijd suiker in het beslag doet, echt een aanrader!!
'Isgoed papa'
Ik stond op en liep naar mijn kast. Ik pakte een lange joggingbroek en een voetbaltruitje. Ik begon mijn voeten even over de vloer te brengen. Mijn vader vond het slim om vloerverwarming te plaatsen en dat was een van zijn beste keuze's ooit.
Door het appje van Melayah dacht ik wel na over ons. Ik denk dat ik echt sterke gevoelens voor haar begin te krijgen, maar nu speelt ze met mn hart. Ze is nog steeds gek over Chris en ik weet niet wat ik moet doen. Lijkt alsof ik geen kans maak. En ik weet gewoon dat ze seks hebben gehad.
Nadat ik was aangekleed liep ik naar beneden. Ik zag Yadi en Nazaira in de keuken zitten. 'Goeiemorgen broertje'
'Niet vergeten wie ouder is.'
'Een jaartje maar, maar oke' ik liep naar dr toe en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Papa ik heb met tante zaira pannenkoeken gebakken!'
'Oke ik wil het dan wel proeven.' Yadi stond op en pakte een pannenkoek en zette het op mijn bord neer. Je kan zeggen wat je wilt over mij, maar ik ben een goeie vader. Sinds mijn 16e heb ik alles gedaan zodat Yadi een leuk leven kan lijden.
Mijn ouders zijn misschien rijk, maar ook heel streng. Zakgeld kreeg ik wel.
Het moment dat ik had verteld dat Pearl zwanger was, was het 'ja we gaan je niet helpen Jelly, zorg voor je eigen geld'. Zo gezegd zo gedaan, ik begon samen met Chris in vrouwenhandel en drugsdealen. Supermarkt was simpelweg geen optie. En die moeder van Yadi was ook maar een hoertje vroeger. Makkelijk haar benen open doen.
Melayah pov
Ik werd wakker door Chris die zeurde dat me telefoon over ging. 'Neem die fucking telefoon op Melanie!''Chris nog een keer en ik ga je echt slaan.' Hij draaide zich om en keek me boos aan. 'Tegen wie praat je zo?' Ik wist eerlijk gezegd ook niet waar ik dat vandaan haalde maar ik begon steeds meer zijn echte kleuren te zien. 'Tegen jou ik heet Melayah en dat weet je!'
'Het spijt me' hij gaf me een kus op Mn voorhoofd en ging weer slapen. 'Neem wel aub die telefoon op, het gaat al een uur lang.'
Ik keek naar mijn telefoon en zag dat het gestopt was met overgaan. Ik pakte het op en het ging weer over. Het was een onbekend nummer. Ik nam snel op.
'Hallo?'
'Melayah ?'
'Wie is dit?'
'Ik ben het je vader'
Ik was helemaal in shock. Mijn vader? Kan me niet eens de laatste keer herinneren wanneer ik met hem heb gesproken.
'Wat wil je van me?'
'Ik heb je brief gezien, j'ai besoin de te parler.'
'Er valt niks meer om over te praten, je weet hoe het in mijn leven gaat.'
'Laten we het uitpraten sil vous plaît!'
'Fuck you.'
En ik hing op. Als hij denkt dat hij mij zo makkelijk kan paaien heeft hij het mis. Ik keek naar Chris die weer zat te slapen. 'Chris?'
'Hm?'
'Hou je van me?'
Het was even stil. Hij draaide zich om en keek me aan.
'Ja natuurlijk Melayah.'
'Waarom dan?'
'Waarom?'
'Ja waarom, wat is er zo met mij dat je van me houd?'
Hij begon tegen zijn hoofdleuning aan te leunen en keek me diep in mijn ogen aan.
'Melayah, met al die shit die ik je heb aangedaan ben je nog steeds gebleven. Ik behandel je als shit en je komt altijd terug. Daarnaast ben je gewoon mooi en geef je meer om andere dan om jezelf. Daarom hou ik van je.'
Hij gaf me een kus en ik kuste met veel passie terug. Diep van binnen wist ik wel dat hij echt van mij hield.
JE LEEST
18 plus
Romance*IK HEB DIT BOEK GESCHREVEN TOEN IK 15/16 WAS. SCHRIK NIET VAN HOE LELIJK GESCHREVEN HET IS!* SOMMIGE DELEN ZIJN GEËDIT. Melayah is sind haar 17e streng opgevoed door haar ouders, totdat zij eindelijk 18 word. Christian is gewoon de typical fuckboy...