'36

214 5 3
                                    

"KC, wat vind je eigenlijk van onze mentor?"vroeg ik aan Kelcey.

"Hij is fucking knap!" riep ze een beetje te hard. 'HAHAHAH jaa dat vind ik dus ook!''

We waren aan het oriënteren over onze vakken etc. Kelcey was echt een lieveling. Zij is echt mijn maatje op deze school, ik heb niet echt vrienden en iedereen is zo saai.

"Kom je mee? ik ga naar een paar matties."

Ik twijfelde heel even, want ik had echt GEEN ZIN om nieuwe mensen te leren kennen. Kelcey weet mijn verleden nog niet. Maar als zij er achter komt wilt ze mijn vriendin denk ik niet meer zijn.

"Uhm ik weet het niet hoor...pff oke." Ik liep met haar mee en we waren om de hoek van de school. Het leek wel op een crackpand. Ik zocht er niet veel achter.

"Melayah, je bent zo druk en lit als we met z'n tweeën zijn, zodra ik het over andere mensen heb dan wordt je een muis en dan ga je piepen."

Ze had helemaal gelijk. Sinds het schooljaar is begonnen, ben ik gewoon gaan beseffen dat ik weinig vrienden heb. Ik wil niet dat mensen mij zien als een hoer. Ik word al zo gezien in mijn buurt. Ik wil gewoon een nieuw begin starten met dit schooljaar.

"Jaa iknow, ik heb gewoon geen zin om nieuwe mensen te ontmoeten om eerlijk te zijn."

"Nja geeft niet komt wel goed."

We zagen haar vrienden en het waren alleen maar van die sportieve jongens.

"Hey allemaal, ik heb iemand meegenomen als jullie het niet erg vinden."

"Als ze mooi is, is het zeker niet erg."

"Dit is Melayah allemaal, ze zit ook bij ons in de klas maar ze is een gewoon stil."

Het waren 4 jongens. Ze zagen er wel goed uit I guess. Ik let daar echt niet meer op. Als je niet goed bent in bed dan houdt het op. Tja zo denk ik nu

"Ey ik ken jou van ergens.. woon jij niet in ***?"
Een van die jongens vroeg me dat. Ik had geen zin om daarop te reageren.

"Hallo ik vroeg je wat?" Hij bleef het maar vragen totdat ik reageerde.

"Jaa daar woon ik hoezo?"

Hij keek even serieus en ging daarna lachen.

"Daaammnnn jij bent echt een gangster."

Al die andere waaronder Kelsey gingen lachen toen hij dat zei.

"Zij een gangster? Nee Melayah is echt een van de liefste personen die ik tot nu toe heb ontmoet."

"Ahaha nooit dat deze chickie een gangster is, wat heb je gehoord dan?" Vroeg een van die jongens. Ik wilde ook wel weten van waar hij dat had gehoord.

Hij keek me heel lang aan en besloot niks te zeggen.

"Was een grap man, wilde gewoon kijken hoe ze zou reageren."

Ik keek hem nog steeds lang aan. Ik dacht echt van huh hoe weet hij wie ik ben.

Nadat dat allemaal was gebeurd liepen we naar een park. Blijkbaar gingen we school skippen om gewoon te chillen.

Toen we in het park zaten gingen we gewoon praten, eten en lachen met elkaar. Ik stond op om even mijn eten weg te gooien en toen liep die jongen die over mij sprak achter me aan.

"Ey Melayah!!"

"Ja Shane..." Dat was zijn naam ja. Zal ik nooit meer vergeten.

"Sorry van net man, ik wist niet dat je zo rustig was."

"Geeft niet, hoe ken je mij eigenlijk."

Je zag ik zijn gezicht dat hij zat te twijfelen om mij dat te vertellen. "Uhm... er ging een video van je rond."

"O"

"Wat voor video dan?"

"Tja gewoon waar je veel dingen doet met jongens."

Ik hield me zelf in om niet te huilen, maar ik kon het niet laten. Ik werd tijdens mijn verkrachting gewoon gefilmd. Dat voelt zo lang geleden, maar toch no zo vers als ik er aan denk.

"O..oke"

"Het spijt me man ik dacht dat je het wist."

"Nee geeft niet, ik heb dat achter me gelaten."

Hij zei even niks en keek om zich heen.

....

"Nja nu je het achter je hebt gelaten, dacht ik wil je misschien met mij, Kelcey en de boys vaker chillen?"

Rare vraag? I mean als hij gewoon met me op een date wilde kon hij dat gewoon vragen.

"Uhm... oké?"

Moet ik nog doorgaan met dit boek? Ik heb wel een schokkend einde, maar het wordt steeds meer fictie.

Y'all tell me. It's not like I got something to do with this covid-19

Love y'all, stay safe💕

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu