'11

1.3K 14 0
                                    

Melayah
Na dat hele gebeuren wat ik had gehoord met Christian en Benno ben ik er even klaar mee geen jongens meer in mijn leven.

Ik stond op en liep naar mijn kamer waar Benno lag te slapen. 'Oke opstaan je moet weg!' riep ik.

'Wacht even..'

'Nee nu! mijn moeder komt zo het is een beetje raar als ze jou in mijn kamer aantreft!'

'Zou dat heel raar zijn?'

'Hoe bedoel je Nigel?'

'Hoezo zou het raar zijn ik zou je vriend kunnen zijn en dat ik daarom in jou bed lig.'

'Ahahah mocht je willen je bent mijn type niet, wil je nu uit mijn bed gaan?'

Hij stond na lang genoeg zeuren eindelijk op met alleen een boxer. De eerste 2 dagen sliep hij gewoon in een shirt en een voetbalbroekje, waarom moet hij juist nu een alleen een boxer aanhebben?

Ik stond te wachten bij de deuropening om te kijken hoe hij zou inpakken en wegwezen.. in plaats daar van liep hij steeds naar mij toe totdat onze lippen maar 1 centimeter van elkaar verwijderd waren.

'Melayah wie hou je voor de gek? Ik heb gezien hoe je de eerste keer naar me keek toen je me zag. Ik weet dat ik je type ben, jij niet die van mij maar als ik je zou willen zou ik je makkelijk kunnen krijgen geloof me.'

Met een mond vol tanden stond ik maar hem te kijken en keek even weg. Waar heeft hij opeens de ballen vandaan?

'Deze 3 dagen heb ik je niet echt leren kennen Nigel, wat ik wel weet is dat jij zo een jongen bent met een mooie sixpack en spieren die zichzelf heel wat vind. Ik wil graag zien dat jij, iemand zoals mij die veel heeft meegemaakt het bed in krijgt.'

Benno
'Is dat een weddenschap die jij met mij aan wilt gaan Melayah?' vroeg ik. 'Seks is niet niks he weet waarin jij jezelf gooit want als ik achter iets zit geef ik niet om andere hun gevoelens.'

Ze blijft me maar aankijken met die blik, wetende dat ik haar zelfs nu het bed in kan krijgen.

'Nigel geloof mij nou je weet al genoeg wat ik heb meegemaakt ik kan het aan'

'Oke isgoed dan ga ik over een uur weg, ik heb je nummer ik app je wel als ik zin heb.'

'Isgoed Nigel'

Melayah weer

Ik wilde al uit mijn kamer lopen zodat hij zich kon klaarmaken of weet ik veel maar hij pakte mijn arm nog vast.

'Echt alleen jij noemt me Nigel wist je dat? van al de mensen die ik ken naast mijn moeder.'

'Zo heet je toch..'

Echt een saai deel ik weet het. Ik zal volgende keer beter doen.

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu