'18

848 22 2
                                    

Alwetend pov
Inmiddels staan ze geparkeerd voor het huis waar Yadi woont met haar moeder. 'Nigel ik blijf hier ja?' 'Layah dat heb je echt al 3x gezegd ik weet het nu wel, ik zie je straks ja?'

Nigel stapte uit en begon eerst het kinderzitje wat in de achterbak zat eruit te halen. Nadat het kinderzitje mooi in de achterbank zat liep hij naar de voordeur. Na 4x kloppen werd er eindelijk open gemaakt. Ruik ik nou echt wiet en alchohol zo vroeg? Dacht Nigel bij zichzelf.

'Wat moet je?' vroeg Yadi's moeder. 'Ik heb vandaag onze dochter Pearl doe niet alsof.' Nigel keek Pearl aan met pure walging. Ze had alleen lingerie aan met een jonko in haar handen. 'Waar is ze?' 'Ze is boven man' Pearl riep Yadi naar beneden. 'YADIËLLE KOM NAAR BENEDEN!' schreeuwde ze. 'EY schreeuw me kind niet zo man.' 'Whatever, dr spullen zijn al ingepakt als het goed is komt ze daarmee naar beneden en voor de rest weet je alles.'

Na 5 minuten kwam Yadi nog steeds niet naar beneden. Nigel stond nog te wachten. 'Ey hoezo duurt het zo lang kijk ff wat er met dr is dan?' 'Waarom moet ik kijken ga zelf kijken!' schreeuwde Pearl. Nigel wilde niet zomaar naar binnen gaan, maar voor zijn dochter deed hij het toch. Eindstand liep hij naar boven en hoorde hij gehuil uit de slaapkamer komen. Toen hij het open deed zag hij Yadiëlle op de grond liggen met blauwe plekken. Hij rende zo snel mogelijk naar dr toe. 'Papa, ik heb pijn' het raakte Nigel om de woorden zo uit haar mond te horen. 'Waar heb je pijn baby?' Ze wees naar haar arm en been. 'Komt goed ja je gaat met papa mee naar huis, en misschien wel voor altijd oke wil je dat?' 'Jaaaaaaaa, mama is niet zo lief' hij tilde dr op en pakte het tas van het bed af. Hij liep naar beneden en zag Pearl in de keuken staan. 'Vind je het normaal om ons kind te slaan?' vroeg hij 'Als zij niet kan luisteren wel ja.' Nigel keek Pearl aan met een boze blik en wilde weglopen, maar ze trok hem bij zn arm. 'Benno wacht, wie is dat meisje bij jou in de auto?' Pearl zag haar vanuit het keukenraam toen ze ging afwassen. 'Vriendin van mn moeder ik moet haar naar werk brengen.' Loog hij even snel. 'Oh me ouders komen pas over 4 uurtjes thuis je kan blijven als je wilt zet ik een leuke film op voor ons drie.' 'Pearl ben je doof? Ik zeg net dat ik de vriendin van mijn moeder naar werk moet brengen.'

Hij liep met Yadi in zijn handen de deur uit en liep naar de auto. Hij had Yadi vastgemaakt in haar zitje en deed zijn deur open en ging zitten. 'Yadi heb je honger?' 'Jaaaa ik wil mcdonalds!' Nigel reed weg en ging weer onderweg naar mcdonalds. 'Papa wie is dit?' vroeg Yadi. 'Dit is Melayah de beste vriend van papa.'

Melayah draaide haar hoofd om en keek naar Yadi. Yadi keek haar aan en ging lachen. 'ohjaa Ik ben Yadiëlle, papa heeft me al verteld over jou!'

'Leuke dingen hoop ik?'

'Jaa hij zei dat je heel mooi was en lief en dat vind ik ook!'

'Ik vind jou ook heel lief Yadiëlle.'

'Ben je ook verliefd op papa?' Nigel zag dat Melayah rood werd van die vraag. Hij moest lachen en bleef rijden. 'Is papa verliefd op mij dan?' vroeg Melayah aan Yadi. 'Papa zei van wel toch papa?'

'Nou ik zei niet verliefd Yadi, ik zei dat ze lief, mooi en grappig was.'

'Ja en jij zei me als je dat voelt bij een beste vriend dan ben je verliefd!'

'Oke dan ben ik verliefd baby' zei hij tegen Yadi. 'Ik denk dan dat ik niet verliefd ben op jou papa Yadi. Jou papa is niet zo grappig.' Zei Melayah lachend. Yadi moest lachen en ging met speeltjes spelen van haar happy meal. Melayah draaide haar hoofd weer terug naar Nigel toe.

Melayah pov
'Dus je bent verliefd op me?' vroeg ik aan Nigel. 'Nog niet'

Ik keek hem aan en ik keek hoe hij aan het rijden was. Stoel zat ver naar achter een beetje te gevaarlijk als je het mij vraagt. De zon scheen mooi op zijn huid en als hij ging lachen zag je zijn spierwitte tanden. Ik had niet eens door dat ik zo lang zat te staren.

'Wat is er Layah?' vroeg hij. Hij zag me staren en keek even naar Yadi. 'Ik vind je gewoon een mooie jongen Nig- ik bedoel Benno..'

'Je kan me gewoon Nigel noemen mijn dochter weet alles.'

'Oh isgoed'

'Het spijt me dat ik je zo heb verte-' Hij werd onderbroken door mijn telefoon die afging. Zonder te kijken nam ik op.

'Hallo met Melayah?'

'Yo met Chris, ben je vrij vandaag?'

Ik dacht even na, het kan toch geen kwaad om hem even te zien? Ik miste hem toch al. 'Uhm ja hoelaat?'

'8uur bij mij thuis'

'Isgoed ik zie je later.'

Ik hing op en keek naar Nigel, hij was op instagram aan het scrollen. 'Sorry maar, ik vind het helemaal niet erg dat je het zo hebt verteld. Ze is echt lief en super mooi, mooie genen Nigel.

Hij keek op met die mooie ogen van em en keek me aan. 'Dankjewel Melayah en dankje voor dat je het zo goed op vat. Maar wat ga je om 8uur doen?'

'Beetje nieuwsgierig zijn we he?'

'Vertel kil'

'Ik ga naar Chris, hij wilde me zien'

Hij rolde zn ogen en keek naar Yadi. Hij keek weer naar mij en schudde zijn hoofd. 'Waarom ga je naar em toe Melayah?' vroeg hij me. 'Ik wil em ook wel zien, vind je het erg?'

'Nee, maar ik ga je niet brengen.'

'Ik vroeg je ook niet?, ik neem me scooter wel het is nu al 18.30 dus kom laten we naar je huis gaan.'

'Ik ga je niet naar mijn huis brengen zodat jij vervolgens naar die flikker kan gaan met je scooter.'

'Hoezo wil je niet dat ik ga? Voor zo ver ik me kan herinneren hebben wij geen relatie.' riep ik een beetje hard. Yadi keek een beetje schuin naar me.

'Melayah kom je met papa en ik mee naar huis dan kunnen we met mijn poppen spelen!'

Alwetend pov
Nigel keek grijnzend naar Yadi en dacht yep dat is mijn dochter. Hij keek weer naar Melayah en wachtte op haar antwoord. 'Uhm Yadiëlle ik wil wel heel graag maar ik heb net afgesproken met een vriend.'

'Een vriend? Je hebt papa toch al?'

'Ja, maar ik heb die vriend heel lang niet gezien.'

'Maar jij en papa zijn beste vrienden, wilt papa dat je weggaat dan?'

'Nee ik wil niet dat ze weggaat prinses, maar Layah wilt niet met ons spelen thuis.' Zei Nigel

Melayah pakte haar telefoon en stuurde een berichtje naar Chris om af te zeggen. Ze vond een band opbouwen met een kind van 5 veel leuker op dat moment. 'Oke ik kom mee, maar dan wil ik wel onze haren doen en niet met papa spelen.' Zei Melayah tegen Yadiëlle

'Yeeeehhhh, met papa spelen is toch niet zo leuk'

Ayeee er is nu een kind in het verhaal, niet zomaar een kind maar die van Nigel😱

Me: toen ik er achter kwam dat hij een kind had...

Me: toen ik er achter kwam dat hij een kind had

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Niet gecheckt op spelfouten. Ik wil even zeggen dat ik echt heel veel aandacht aan dit boek besteed. Omdat het waargebeurd is moest ik letterlijk het verhaal aanhoren en tot de dag van vandaag nog steeds.

Ik doe dit nooit, maar een stem of een teken van leven tonen zou wel fijn zijn voor mij als schrijver. Daarnaast wil ik even een shoutout geven aan de ride or dies, de lezers die sinds Andere wereld lezen. Love jullie❤️❤️

18 plusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu